Teisipäev, 29. märts 2022

Kommentaar või küsimus edastatud!
Ott Järvela:
17:20

Soccernet.ee brigaad on saabunud Larnaca AEK staadionile, kus vähem kui kahe tunni pärast algab Eesti jalgpallikoondise kaalukaim kohtumine peatreeneri Thomas Häberli ametiajal.

Vastaseks Küpros, kellega neljapäeval Tallinnas 0:0 viigistati. Kaalul Rahvuste liiga C-divisjoni püsima jäämine, mis ülimalt tähtis nii sportlikus plaanis kui ka maine mõttes.

D-divisjon on mudaliiga, sest sinna kuuluvad Euroopa 7 kõige nõrgemat koondist. Kui Eesti täna Küprosele kaotab, on tänavusteks vastasteks Malta ja San Marino. Kui võidab, siis Põhja-Iirimaa, Kosovo ja Kreeka.

Duellides pisiriikidega on keeruline saavutada sportlikku arengut, vaid selle jaoks on vaja ikka tõsisemaid mänge. Samuti on C-divisjoni kuuludes oluliselt paremad šansid püüda pääset 2024. aasta EM-finaalturniirile.

Seetõttu ongi tegu Häberli ametiaja kaalukaima kohtumisega. Balti turniiri võit oli tore, aga ei kätkenud endas konkreetseid pikemaajalisi tagajärgi. Tänane mängu mõju ulatub 2023. aasta lõpuni. Nagu Karol Mets eile ütles: mäng on mõisa peale!

Kristjan Jaak Kangur:
17:26
Staadioni ekraanil mängitakse praegu valjult ette UEFA klippi, mis selgitab VAR-i toimimispõhimõtteid. Eestlastel tekitab see teema muidugi avamängu järel kergelt kontrollimatuid närvilisi tõmblusi. Aga loodame, et täna VAR rohkem jutuks ei tule.
Külastaja realist:
17:36
Eile podcastis räâgiti midagi koondisemängude kellaaegadest. Kui Eesti alistab Küprose siis kodumäng P-Iirimaaga igaljuhul pûhapäev 5 juuni kell 16:00 ...
Külastaja Mõtiskleja:
17:39
Peakohtunik peaks küll täna hea olema, vähemalt EMil mulle tema töö väga meeldis.
Külastaja sven:
17:43
oiei mitte ainult lukka
Ott Järvela:
17:44

ÜLLATUS EESTI ALG11-s!

Thomas Häberli tänases algkoosseisus on üks suur üllatus – Marco Lukka alustab! Kuna Maksim Paskotši jättis eilse trenni vigastuse tõttu vahele, oli teada, et sinna positsioonile on vaja võrreldes avamänguga uut lahendust. Aga variantidena tundusid laual olevat Sander Puri, Sergei Zenjov ja Michael Lilander. Lukka nimi, ausalt öeldes, mõtetest läbi ei lipsanud.

Samas pidanuks, sest Lukka on universaalne kaitsja, kes mängis mullu eurosarjas FC Flora eest nii mõlemal äärel kui ka keskkaitses. Täna siis viiese liini parempoolse mehena. Kuni avavileni, kui näeb seda, kuidas täpselt mehed üles rivistuvad, on asetusest rääkimine hüpoteetiline, aga eeldatavasti on Lukka paremal ja Vlasi Sinjavski vasakul.

Ning Mattias Käidist vabaks jäänud koha keskväljal hõivab Henrik Ojamaa, kes liigub äärelt keskele ning on partneriks Konstantin Vassiljevile ja Vladislav Kreidale. Ojamaa keskmise ründava poolkaitsjana mängitamine on lahendus, mida ka Floras viimase poole aasta jooksul mõnel korral on kasutatud. Tegu on targa ja kogenud mängijana, kes karjääri varasemas faasis just sel kohal tegutseski.

Külastaja Pzz:
17:44
Lukka on okei vend. Rünnakul väga midagi juurde ei anna, aga kaitses temalt kasvõi euromängudes eksimusi ei mäleta.
Külastaja parnakas:
17:45
kuulsin kellegilt, et lukka olevat lapse nimeks pannud romelu (lukka). ei tea, kui toene antud info muidugi on
Külastaja okk:
17:49
tundub, et poisid lähevad ikka ründama sellise koosseisuga :D
Külastaja Asd:
18:00
Pakun et Mets keskpoolikus ja lukka keskkaitses. Sinjavski ja Ojamaa ääred.
Kristjan Jaak Kangur:
18:02
Selle loogika vastu räägib kaks asjaolu - esiteks ei ole meil Kreida kõrvale justkui teist kaitsvat poolkaitsjat vaja, kui enne mängu on korduvalt räägitud sellest, et tahaks teravamalt rünnata. Teiseks on Häberli seni mänginud peamiselt nii, et üks äär on ründavam, teine kaitsvam. Ja sinna mudelisse äärtel nii Ojamaa kui ka Sinjavski kasutamine justkui ei klapiks. Aga eks me näe, kui päriselt murule tullakse.
Külastaja @Asd:
18:02
OJ pakutav asetus on paremini tasakaalus, kolm keskkaitsjat, kaks väga kaitsvat poolikut, kaks väga ründavat äärt, üks ründav poolik ja kaks ründajat ei tundu väga hea mõte
Külastaja Vara:
18:14
Oleks võinud alustada hoopis Kirss-Sorga duoga, mõlemad näljased, sobivad sinna kasti tervamate pallide peale avanema ja kindlasti on küpros nende osas vähem kodutööd teinud, kui A-S duo suhtes
Külastaja asd123:
18:14
Kui piisavalt loov olla, siis võib veel alternatiive välja mõelda. Mäletate, kus mängis Klavan kui Liverpool ükskord Merseyside derbi võitis?
Kristjan Jaak Kangur:
18:15
Muidugi, jah - Tamm rünnakul ja nii edasi...
Külastaja asd123:
18:18
Ja selle arvelt Sappinen paremal äärel nagu mõne arvates õige on...
Külastaja asd123:
18:20
Kahju, et Vaštšuki pole - eelmisel aastal sai Legioni vastu keskkaitses kenasti hakkama
Kristjan Jaak Kangur:
18:21
Eesti koondis tuli sooja tegema. Soe, muide, siin Larnacas täna õhtul eriti ei olegi, sest päike küll paistab ja termomeeter näitab paarkümmend kraadi, aga staadion asub pisut "linna kohal", platool. Ja kuna tegu on nurkadest päris lahtise areeniga, siis väljaku ääres puhus päris kõvasti. Aga muidugi endiselt oluliselt mõnusam kui oleks praegu Tallinnas!
Kris Ilves:
18:24
Tere õhtust ka minu poolt! Mina toon mängu teieni Tallinnast ja siin on ka mõnus. Natuke külmem ja vigastuste oht suurem, aga siiski mõnus.
Kristjan Jaak Kangur:
18:24
Meeleolu loomine vaikselt käib - pressiruumis pandi mängima kuulus "Zorba tants" ja keegi keeras kohe volüümi juurde.
Külastaja Hmm:
18:28
Eesti võidab 1:0 Küprost
Külastaja AuOhUh:
18:28
Kas Pohlaku viimane tööpäev või jätkame samas vaimus ka pärast tänast? :)
Kristjan Jaak Kangur:
18:30
Pole enne täheldanud, et koondise mängu alaliidu president suunaks - seda teevad ikka mehed väljakul ja treenerid platsi kõrval. Tasub meeles pidada, et praeguses olukorras oleme ja neid mänge Küprosega mängime üleüldse seetõttu, et eelmise juhendaja Karel Voolaiu käe all oli väga kehv periood. Thomas Häberli aeg on olnud palju lootustandvam. Kui kukume D-divisjoni, on muidugi piinlik. Aga koondis on seni liikunud ikkagi pigem ülesmäge.
Külastaja Pzz:
18:31
Samal ajal tundub, et u21 koondisel tuleb järjekordne kuiv kaotus.
Kris Ilves:
18:32
Tundub nii. Lisaks kaotas U17 koondis Eliitringis Hispaaniale kuivalt, aga Hispaania on Hispaania.
Külastaja Eesti koondise toetaja:
18:32
Milline võiks olla tänane mäng, kas esialgu sama kinnine nagu eelmine?
Kris Ilves:
18:33
Eeldaks veidi lahtisemat mängu, aga kuna tegu on siiski väljalangemismänguga, siis ei saa välistada, et minnakse ettevaatlikult peale. Ma arvan, et kiire värav muudaks mängu päris palju.
Külastaja P:
18:33
Olenemata mängu tulemusest võib tõdeda, et meie jalgpall on mudas.
Külastaja Eesti koondise toetaja:
18:34
Kuna Käiti pole, siis ise loodan Sappineni peale ning ülikõva oleks, kui Kostja ühe väikse purika ära paneks, tal kombeks sellistest tähtsates mängudes näidata, et vanus on kõigest number ja klass igavene! :)
Külastaja AuOhUh:
18:37
Olgu nii, Kristjan. Tasakaalukas vastus. Aga kui Kostja Vassiljev lõpetab, siis kes dirigeerib - korvpalli keeles - mängujuhina? :) Minu vastus on: Ei Keegi.
Kristjan Jaak Kangur:
18:39
Ühelt poolt nõus, aga teisalt on seda ju samas varemgi tihti küsitud - aga kui lõpetab mängija see või too, kes siis asemele tuleb?! Elu on näidanud, et keegi ikka :) Päris teist Kostjat ei tule, ei saagi tulla, aga näiteks Käidis näen mina küll potentsiaali, et olla päris pikka aega koondise liider.
Külastaja Tõnu Tõukemõnu:
18:40
Vassiljev võiks jahh igat karistuslööki vaadata kui kohta kust otse peale lüüa selle asemel, et lamp tsenderdus anda ...
Külastaja palju õnne:
18:41
Lukka äärel, kes pole sellel hooajal veel äärel mänginud.Ei tea millega see Häberli mõtleb. No mudaliiga siit me tuleme.
Külastaja oku:
18:42
häbeli ei otsuta kes äärel mängib
Kris Ilves:
18:43
20 minutit enne mängu lahmida - väga positiivne ellusuhtumine. Vaatame mängu ära ja siis on mõistlik arutada, kas Häberli tegi õige või vale otsuse. Fakt on see, et Lukka alustab. 
Külastaja Hmm:
18:43
@palju õnne, peale mängu räägid teist juttu, kui Lukka paneb hullu, Eesti võidab ja kõik toimib? Eks teeme järeldusi ikka peale mängu, mitte enne mängu
Külastaja Asd:
18:46
Nõus, et kostja võiks tihemini karistuslöökidest pigem peale lüüa
Külastaja Külastaja:
18:47
U 21 lõi ühe värava.
Külastaja Asd:
18:48
Kruglovi enam pole aga kui mitte kostja, siis keegi võiks üllatada vahest (karistuslöökidest)? Praegu oleme läbinähtavad
Kris Ilves:
18:52
Eesti koondise abitreener Norbert Hurt andis enne mängu ERR-ile intervjuu, kus rääkis, et Sinjavski oli loogiline valik vasakule äärele, sest ta on kaitsefaasis hea ja ründefaasis terav. Ojamaaga tahetakse keskväljal kiirust hoida ja Lukka oli treenerite hinnangul loogiline valik Paskotši asemele.
Külastaja palju õnne:
18:52
@hmm, sa oled näinud, kuidas ta on mõnest mehest mööda läinud, teravusi tekitanud? Kui kaitses hakkama saab, siis on korras. Puri oleks loogilisem variant olnud.
Kris Ilves:
18:56
Meeskonnad on väljakul. Kohe hümnid ja siis läheb mänguks.
Külastaja Vest:
18:57
Lukka ülesanne on kaitsta, mitte rünnata
Külastaja Loogiline:
18:58
to Kris, ega Hurt ei saakski midagi muud öelda, kui peatreener on oma valiku teinud. Eelmine kord see taktika ei toiminud. Eks täna näha ole, kas peatreener tegi hea valiku.
Külastaja Betsafe:
18:59
oli ka eelmises mängus loogiline, et Ojamaa ründavam äär ja Paškotsi kaitses.
Külastaja Mõtiskleja:
18:59
palju eesti fänne kohapeal on, on infot?
Kris Ilves:
18:59
Umbes poolsada.
Kris Ilves:
19:00
Mäng algas.
Kristjan Jaak Kangur:
19:01
Pooled vahetati ka loosimise järel ära - päike on juba staadioni taha vajunud ja rolli ei mängi, aga Küpros valis pärituule. Annab aimu, et see võib oluliseks faktoriks osutuda.
Kris Ilves:
19:01
ÄRATUSKELL! Igonen eksis jalaga mängus, aga tegi seejärel korraliku tõrje.
Külastaja Slava käsi:
19:01
Igonen sai soojaks vähemalt.
Külastaja Njaa:
19:02
Mis p*** see esimene minut just oli?
Külastaja Hmm:
19:02
Kui jääb viiki mäng siis kas tuleb lisaaeg või kohe penaltid?
Kris Ilves:
19:02
Lisaaeg.
Külastaja Mõtiskleja:
19:02
wow Indermitte kommenteerib. stuudios ja taktikalaua taga on ta olnud minu kindel lemmik.
Kris Ilves:
19:05
Eesti sai neljandal minutil esimest korda palliga vastase väljakupoolele ja lükkas seejärel päris pikalt söötu, aga lõpuks ikkagi pallikaotus.
Kris Ilves:
19:06
Siin mõned Eesti fännid. Foto: Jana Pipar / jalgpall.ee


Kris Ilves:
19:06
Küprose vasakult äärelt madal sööt Eesti karistusalasse, aga Eesti keskkaitsjad blokeerisid ilusti Küprose ründaja ära.
Kris Ilves:
19:09
Eesti kombineeris ilusti Küprose kolmandikul, aga seda otsustavat söötu või lööki veel ei leidnud. 
Kris Ilves:
19:10
Küpros oli ohtlik, aga võõrustajate ründajad ei mõistnud üksteist kõige paremini ja olukord lahenes Eesti jaoks õnnelikult.
Kris Ilves:
19:11
Taas natuke ohtlik! Jälle Küprose vasakult äärelt sööt värava ette, aga Igonen oli kindel ja püüdis.
Külastaja rallikas:
19:12
Vaid aja küsimus millal Küpros ära lööb
Kris Ilves:
19:13
Hoiatus Tamm võttis rünnaku maha ja juba 12. minutil kollane kaart.
Kris Ilves:
19:13
Järgnenud standardolukorras lükkas Lukka palli üle värava ja Küprosele nurgalöök.
Kris Ilves:
19:14
Küpros mängis nurgalöögi lühidalt lahti, Sinjavski pani seejärel liikumise kinni ja uus nurgalöök.
Kris Ilves:
19:14
Ja selle Anier esipostist klaaris.
Külastaja R.:
19:14
Osadel Küprose poistel jahe vist, et pikad varrukad :D
Külastaja das.hf:
19:14
Lukkalt tuleb hetkel natuke palju praaki. Vähe mängukogemust viimasel ajal?
Külastaja asd:
19:15
Nii uimaselt, 0 kiiret rünnakut eestil...
Kris Ilves:
19:15
Mulle tundub veidi ettevaatlik Eesti mäng, aga arvan, et paanikaks veel põhjust ei ole.
Kris Ilves:
19:16
Küpros survestab kõrgelt ja kui saame palli keskväljale või liinide vahele, siis ollakse kohe agressiivselt küljes.
Külastaja Taavet :
19:17
Eestil tundub juhe nii koos. Midaiganes Häberli on rääkinud see pole kohale küll jõudnud.
Kris Ilves:
19:19
Värav KÜPROS JUHIB!
Kris Ilves:
19:19
Sinjavski konksutas Küprose vasakääre korralikult sõlme, aga sööt värava ette ebaõnnestus. Küproselt suurepärane kontrarünnak vasakult äärelt ja Tzionis pani 19. minutil latipõrkest sisse.
Kris Ilves:
19:20
No suurepärane kontrarünnak ja suurepärane löök.
Külastaja Uudo :
19:20
Tere tulemast san marino. Midagi on täna tõesti väga väga valesti läinud.
Külastaja muigega:
19:20
Kahju muidugi.Aga Küpros oligi tunduvalt teravan
Külastaja Vest:
19:21
Küprose fännid polegi nii leiged nagu enne räägiti
Külastaja Külmik:
19:22
Küprokil on nii rohkem tahtmist kui parem meeskond.
Kris Ilves:
19:22
Kreida leidis karistusalast Sappineni, kes üritas Vassiljevile kannaga jätkata, aga Kostja ei saanud palli kätte.
Kris Ilves:
19:24
Klavanilt liinide vahele ebaõnnestunud sööt ja järgmises olukorras keskväljal viga. Korralik võitlus, aga see sobib praegu rohkem Küprosele.
Külastaja Martr:
19:24
@Uudo. Miks täna on midagi valesti läinud? Eesmärk on hoida taga nulli.
Külastaja Ok:
19:24
Parem kaitse jättis nii palju vaba ruumi, mitu korda täheldanud, et positsioonist väljas. Paskotsi esimeses mängus sama asi. No teise positsiooni mängija ei sobi valele positsioonile
Külastaja realist:
19:26
Tore. Nüüd ei saagi enam vaid bussiparkimisele keskenduda ning tuleb ka ise ründama hakata.
Külastaja Oooo:
19:26
Ärge muretsege! Võit tuleb. Kui mitte täna Küprose vastu, siis Malta vastu ikka.
Kris Ilves:
19:26
Kui enne mängu ütlesin, et kiire värav muudaks mängu iseloomu, siis nii see pole läinud.
Kris Ilves:
19:28
Kostjalt enda väljakupoolel kaks pallikaotust järjest. No praegu ei saa kuidagi seda palli hoitud, ründamisest rääkimata.
Külastaja kalev:
19:28
Eesti ongi pigem teise poolaja tiim ju
Kris Ilves:
19:29
Eestil on väga palju söödupraaki ja pallikaotusi ...
Külastaja Abc:
19:30
Täiesti kohutav mis toimub, kõik söödud ja puuted on nii halvad
Külastaja Njaa:
19:30
Eesti mängijad poole aeglasemad kui vastased
Kris Ilves:
19:30
Sinjavski mängis Anieri karistusala joone juurest löögile, aga Anieri löök lendas taevasse.
Külastaja Hyrax:
19:31
Meie mängijad jooksevad kogu aeg kokku samasse kohta. Nii ründes kui kaitses. Arusaamatu. Pressitakse ühte mängijat kahe mängijaga
Külastaja U:
19:31
Kohutav. Mehed ei suuda söötegi omaks võtta korralikult. Ja no Ojamaa täiesti 0 seal keskväljal
Kris Ilves:
19:32
Pallivaldamine esimese pooltunni järel Eestile 58 protsenti, aga see on ikka väga petlik. Me ei ole selle palliga eriti midagi teinud.
Kris Ilves:
19:33
Vassiljev otsis karistusalast Anieri, kes kukkus kahevõitluses ja küsis penaltit. 
Kris Ilves:
19:33
Mingisugune kontakt seal oli, aga penaltit ei antud.
Külastaja Ok:
19:33
No tundub lihtsalt see et, küpros ongi parem. Ei tea mis haipi ennem aeti, et peaksime võrdsed või tugevamad olema. Selgelt küprose mehed paremates klubides
Külastaja Rainer:
19:33
Eesti pole esimese 30 minutiga mitte ühtegi pool-momentigi luua suutnud, 2x on pall vastase kasti viidud :S
Külastaja U:
19:34
Poole tunniga pole löögilegi phm saanud
Kris Ilves:
19:34
Esimene ärev olukord Küprose värava juures. Sinjavski sai Ojamaa tsenderdusest suunata, aga suunas tagumise posti kõrvalt mööda.
Kris Ilves:
19:37
Kreidalt halb pallikaotus keskväljal ja kohe viga otsa, aga praegu kollasest kaardist pääses.
Kris Ilves:
19:39
Lukka riputas palli karistusalasse, aga seal ei olnud ühtegi Eesti mängijat ...
Külastaja Hmm:
19:39
Nii mannetu mäng ja kohutav vaatada lihtsalt mängu
Kris Ilves:
19:40
Sellele on lihtne lahendus - ära siis vaata.
Kris Ilves:
19:41
Sotiriou kukkus Eesti karistusala lähistel, aga kohtunik näitas, et viga ei olnud. Seejärel tehti keskväljal viga Ojamaa vastu.
Kris Ilves:
19:42
Klavan sai standardolukorra järel kastist löögile, aga ülepuusalöök lendas selgelt mööda.
Külastaja hulksmash1337:
19:43
kordades nürim mäng kui neljapäeval...
Kris Ilves:
19:43
Hoiatus Spoljaric lendas Metsale sisse ja 43. minutil kollane kaart.
Kris Ilves:
19:44
Papoulis läks kaugelt löögile, aga keerutas mööda.
Külastaja ,:
19:44
Soovitan vaadata tänast teist mängu, Kasahstan-Moldova läks penaltitele. Publik korraldab möllu ka.
Kris Ilves:
19:46
Mehed kukuvad kordamööda murule. Kohtunik proovib asja kuidagi lahendada, aga Küpros tõmbab nende jaoks ilusti tempot maha.
Külastaja Olly:
19:46
Kallid kaasmaallased. Olles elanud pool oma 40 aastasest elust erinevates riikides, võin julgelt öelda et meie riigi puhul kõige kohutavam element on selle inimesed. Lõpetage see kuradi ving ja hala ja mõnitused. Alles see oli kui sportingu fännid laulsid tuhandetes peale 0-5 tappa saamist. Vot see on fännlus Aga meie vanad saavad juba 0-0 pealt puid alla. Kuradi kibestunud eestlased kes hinges vist lootsidki tappa saada.
Kris Ilves:
19:47
Esimene poolaeg on lõppenud. Küpros 1, Eesti 0. Küpros oli parem ja juhib teenitult, aga midagi ei ole veel kadunud, sest kaotusseis on minimaalne.
Kris Ilves:
19:48
Norbert Hurt vaheajale ERR-ile: "Ei ole tempot, mida tahame. Kui ees oleme ja sinna jõuame, siis peame pallid kasti viima. Läksime liiga ümmarguseks. Selles mängus tuleb tempot tõsta. Peame asjad üle vaatama ja võib-olla teeme mõnes kohas korrektuure."
Külastaja asd:
19:48
Kurat vastased iga asja peale pikali maas, ehk vaheajaga häberli suudab midagi muuta, jutuga
Külastaja To Olly:
19:49
Ära aja hullu juttu.
Külastaja To Olly:
19:49
Igati nõus sinuga!
Külastaja K.:
19:49
Vassiljev ja Ojamaa eksivad ja teevad väga palju põhimõtteliai vigu. Samas pole kedagi asemele ka tuua.
Külastaja ,:
19:51
Tänane kaotaja läheb D-liigasse Moldovale seltsiks. Aga meil 0-1 pealt kõik veel võimalik. Tegelt tahaks näha penalteid Küprosel ka, Eesti neid nii harva saab lüüa.
Külastaja wut:
19:51
Ainult 1 lisaminut ja pool sellest ajast magas ka Küprose mees murul. Lase siis samapalju üle
Kris Ilves:
19:51
Külastaja Mart:
19:52
Kas Lillander on valmis sekkuma või tal on mingi vigastus?
Kris Ilves:
19:52
Lilander peaks olema mängukõlblik.
Külastaja IRV:
19:53
Olly, ara vordle vordlematut. Jalgpall roll eesti uhiskonnas olematu versus Portugal uhiskonnas, kust ta on religoon, aga muidu nous. Aga sellest olenemata oleme me paris kaikad ja vaarime hetkel taiesti mudaliiga taset.
Külastaja U:
19:53
Kas me näeme täna lõpus zenjovi sorgat ja kirssi
Külastaja Mr Frog:
19:56
Vassiljevi aeg on läbi, teised jaksavad rohkem. Eesti liiga tase kõigil.
Külastaja R:
19:56
Kõik pole veel läbi, loodame, et Eesti loob kiire värava teise POOLAJA alguses ära
Külastaja Betsafe:
19:57
Ka stuudios öeldakse väga poliitkorrektselt, et miks mängib parema jalgne vasakul ääres.
Külastaja Betsafe:
19:58
Aga Hurt räägib, see oli pärast Paškotsit järgmine loogiline variant. Kui nii, siis mudaliiga õige koht. Äkki ongi antud koondise treeneritele see ülesandeks.
Külastaja Karlo:
19:59
Nüüd kus ma esimese värava ära nägin, siis Küprosele igati teenitud juhtpositsioon.Neil oli väga ilus kontra ja värv oli kah ilus. Eesti peab ikka kõvasti juurde pane.
Kris Ilves:
20:02
Vahetus Eesti tegi kaks vahetust: Zenjov ja Puri sisse, Anier ja Sinjavski välja!
Kris Ilves:
20:02
Teine poolaeg algas. 
Külastaja Mõtiskleja:
20:02
Kiitus Zelinskile, väga hea probleemi tõi välja Kostja puhul, ise ei pannud tähelegi.
Külastaja Njaa:
20:03
Veidrad vahetused .
Kris Ilves:
20:04
Puri siis liikus keskväljale ja Ojamaa äärele.
Kris Ilves:
20:04
Hoiatus Eemaldamine  KÜPROS KÜMNEKESI. Spoljaricile teine kollane ja duši alla.
Kris Ilves:
20:04
Väga tugev otsus kohtunikult. Küprose mängijad venitasid aega ja teine kollane.
Külastaja asd:
20:05
hea töö kohtunik
Külastaja Mkm:
20:05
Venitamise eest piinlik ikka duši alla minna teise poolaja alguses
Külastaja Spetsialist :
20:06
Mis vabadusi meil enam olla saab, kui nüüd ka välja ei tulda?
Külastaja muigega:
20:06
vaatame kas õnnestub ülekaal ära kasutada
Kris Ilves:
20:07
Pärast punast kaarti on pall pigem püsinud Eesti väljakupoolel. 
Kris Ilves:
20:07
Värav KÜPROSE TEINE 51. MINUTIL!
Kris Ilves:
20:08
Ise kinkisime Küprosele selle värava ... Kreida konksutas OMA KARISTUSALAS ja kaotas palli. Lõpuks oli Sotiriou see mees, kes ära lahendas.
Külastaja norsk:
20:09
Oma kastis selliseid asju teha... No tra küll!
Külastaja muigega:
20:09
Loll viga ja...Mäng vist kaotatud.
Kris Ilves:
20:10
Puri ja Lukka riputasid kordamööda palli karistusalasse, aga sealt löögile ei saadud. Positiivne on vähemalt see, et pärast teist väravat oleme mängu vastase väljakupoolele saanud, aga see on väike lohutus.
Külastaja Q:
20:10
Kiirelt oleks 1te vaja, siis tuleb pinget rohkem ka vastastele
Külastaja Pohl:
20:10
2 tagasi luua sellise mangu pealt… ei nae voimalust.
Kris Ilves:
20:11
Vahetus Eesti kolmas vahetus: Sorga sisse ja Lukka välja.
Külastaja Siga:
20:11
Skoor on mängupildile vastav.
Külastaja U:
20:12
Kostja eitea mis on nr 10 positsioon? Mida ta seal oma poolepeal otsib koguaeg
Kris Ilves:
20:13
Ojamaalt korralik tsenderdus tagumise posti juurde, aga Zenjov ei saanud jalga piisavalt hästi vastu. See oli hea võimalus.
Külastaja Mart:
20:13
UEFA leht näitab, et Eesti ei ole ühtegi lööki raami saanud.
Külastaja muigega:
20:13
Imelik, et ei üritatagi Küprose väravale lüüa, suditakse lihtsalt kasti ümber kuni pall kaotatakse
Külastaja AuOhUh:
20:15
To U. Kostja asendab Kreidat, kes ei suuda ründemängu ehitada.
Kris Ilves:
20:16
Sappinen kukkus kasti lähedal, aga viga ei saanud. Eesti rünnak jätkus, aga Sappinen tegi ise seejärel vea ja pall Küprosele.
Külastaja Q:
20:16
Kuidas Küpruse meedia mängu on suhtunud? Samuti kas kõik või mittemidagi ehk Dsse langemine oleks neile põrumine?
Kristjan Jaak Kangur:
20:18
Arvestades, et eilsetel pressikonverentsidel oli kohalikke ajakirjanikke väga vähe - oma treenerilt küsis küsimusi vaid üks ja teine kirjutas ka midagi üles - ning eestlased ei paistnud neid üldse huvitavat, siis ei suhtugi eriti. Siin riigis on rõhk tugevalt klubijalgpallil, koondis ei lähe väga inimestele korda.
Külastaja Siimi:
20:18
Ümber kasti. Miks peale ei küta?
Kris Ilves:
20:19
Kreida nüüd proovis, aga Küprosel on korralik blokk ees ja sellest läbi lüüa on päris keeruline.
Külastaja nonoh:
20:19
sest oma mehed jäävad ette.
Külastaja Slava käsi:
20:19
Pall on kasti ääres ja no keegi ei taha lüüa. Viimane mees lööb läbi häda, et oleks lihtsalt löödud. Siis ei saa pärast treeneri käest vastu pead.
Külastaja hmm:
20:20
Natuke kahju, et kümme minutit arvulist ülekaalu läheb vaja, et esimesed löögid tuleksid...
Külastaja muigega:
20:20
Ehk selle pärast ei köödagi peale, et küprolased blokeerivad kõik löögid
Kris Ilves:
20:20
Just. Kui Eesti ründab, siis Küpros istub väga madalal ja blokk on ees.
Külastaja R.:
20:21
Huvitav kas mehed põlesid läbi seoses mängu kaaluga? Ennegi mehed ju tähtsaid kohtumisi pidanud
Külastaja punt:
20:21
Tooge Kirss sisse!!
Kris Ilves:
20:22
Küprose kolmas oli väga lähedal ... Lihtsalt mängiti söötudega karistusalasse ja Papoulis sai täiesti vabalt positsioonilt löögile, aga napilt posti kõrvalt mööda. 
Külastaja Mitt:
20:23
kohutav vaadata, 10v11 ja ikka kupros on manguliselt ule..
Külastaja Mõtiskleja:
20:23
mis hetkel Tamm ette saadetakse? xd
Kris Ilves:
20:23
NII LÄHEDAL!
Kris Ilves:
20:24
Kostjalt hea pall karistusalasse tagumise posti juurde, kus Sorga löögi tõrjus Küprose väravavaht ja Puri ei saanud palli värava eest sisse.
Külastaja muigega:
20:24
Rsk isegi tühja väravasse ei saada sisse
Külastaja Mitt:
20:25
Sorga nii mitmelgi korral rootsis siukse olukorra loomata jatnud.. Kirss??
Kris Ilves:
20:25
Tamm on vahepeal veriseks löödud või midagi juhtunud. Korraks kümnekesi kümne vastu.
Külastaja Mart:
20:26
To Muigega. Vastased ka ei saanud mõned minutid tagasi. Isegi Ronaldo ei saa alati sellisest olukorrast sisse.
Kris Ilves:
20:29
Korralik segadus Eesti karistusala lähistel, mille lõpuks kuidagi klaaritud saime. Aga endiselt oleme rünnakul väga mannetud. Umbes 20 minutit jäänud.
Külastaja Ok:
20:29
Miks on arvamus et küprose liiga mehed nõrgemad kui eesti liiga mehed? Minu silmis koguaeg tugevus küprose poolel olnud
Külastaja Dex:
20:29
Väga kurb mängupilt on Eestil. Oleks ikka nagu 11:11 vastu
Külastaja muigega:
20:30
@Mart.. hästi hea lohutus jah võrrelda Eesti koondise meeste puujalgsust Ronaldo ebaõnnega
Kris Ilves:
20:30
Ojamaalt pall karistusalasse, kus oli päris palju Eesti mängijaid, aga pall maandus täpselt Küprose väravavahi käes.
Külastaja san:
20:31
Aasta olulisim mäng ja me mängime nagu san marino? paberil nii palju küsimärke koosseisu ja asetuse kohta.
Kris Ilves:
20:32
Ja nüüd Kreidalt pall karistusalasse, aga mitte omadale. Küpros on tsenderdustega väga hästi toime tulnud.
Külastaja Siga:
20:32
Siin ei ole ju küsimus küprose tugevuses, lihtsalt eesti mängib täiesti kohutavalt. Juba esimene mäng oli Häberli üks kehvemaid. Süsteemitu kaootlisus, Küprose läbimõeldud tegutsemise vastu.
Külastaja apelsin:
20:32
Kui silmi kissitada, siis võib ette kujutada, et Küpros on Prantsusmaa, Mbapped ja Griezmannid triblavad ringi jne. Siis tundub loogiline kõik.
Külastaja Spetsialist :
20:33
Kangur, keegi sisse on tulemas?
Kristjan Jaak Kangur:
20:33
Praegu ei paista.
Kris Ilves:
20:34
Metsalt tsenderdus, aga taas mitte omadele. Seejärel Sorgalt tõste Sappineni suunas, aga Küprose väravavaht tuli vastu ja noppis palli.
Külastaja muigega:
20:35
Küpros mängib vähemuses väga targalt., rippuvad kaitses nagu takjad meie meeste küljes.
Kris Ilves:
20:35
Vassiljev proovis kaugelt, aga sihik ei olnud paigas ja selgelt mööda.
Kris Ilves:
20:36
Vahetus Küpros tegi kaks vahetust: Sotiriou ja Tzionis välja, Christofi ja Avraam sisse.
Külastaja K.:
20:36
Minu jaoks võtab see mäng hästi kokku selle, mis ka koondise viimastest aastatest olen arvanud. Nimelt Vassiljevi sissepanemine ja sisuliselt iga mäng vähemuses mängimine ei tasu ennast ära. Jah, paar mängu me mängisime hästi. Kuis seda tänu suhteliselt töökale meeskonnale.
Kris Ilves:
20:37
Sappinen sai kasti joone juurest pöörata ja kohe ka löögile minna, aga pall keeras tagumise posti juurest mööda.
Külastaja Nukker:
20:37
Kahjuks ei ole täna meie koondisel mitte mingisugustki taset.
Külastaja Ilus skoor :
20:37
Mis Küprose 2-0 võidu koef oli?
Külastaja Mudaliiga:
20:38
2.5
Kris Ilves:
20:38
Ma arvan, et 2:0 võidu koefitsient oli suurem kui 2,5, aga täpsemalt ei oska öelda.
Külastaja punt:
20:39
Miks ründesse jõudu ei tooda? Oleme 2-0 maas ning mängida vähe..tuleb võtta riske
Kris Ilves:
20:40
Ründavatest mängijatest on pingil ainult Kirss. Ja juba praegu on Eestil väga palju ründavaid mängijaid sees, lisaks läks nüüd Tamm ette. Keegi peab olema allpool ka, et need pallid ette jõuaks.
Kris Ilves:
20:40
Vahetus Küprosel veel üks vahetus: Antoniou välja ja Kyriacou sisse.
Külastaja Mis seal ikka:
20:41
Kellele need söödud lähevad?
Külastaja graf1x:
20:41
82min saadetaks tamm ette selle asemel et kirss sisse tuua, ma olen pettunud
Külastaja A:
20:41
Sain Eesti koondise mängult koroona ja mille nimel? Et näha täna sellist mängu?
Külastaja madis:
20:42
kommentaatori lause “nüüd on vaja kas või silmad kinni pall kasti viia” võtab suht hästi kokku Eesti jalgpalli taseme…
Külastaja Margus:
20:42
Selle mängu järgi langeb Eesti divisjoni mis vastab täpselt meie meeskonna tasemele.
Kris Ilves:
20:42
Vassiljevi tsenderdus Küprose väravavahile võtab päris hästi Eesti rünnaku kokku.
Kris Ilves:
20:43
Hoiatus Metsale 87. minutil kollane.
Kris Ilves:
20:45
 Vahetus Ja Kirss tuli 89. minutil Sappineni asemele.
Külastaja san:
20:46
kelle vastu eesti mudaliigas mängima hakkab? san marino ja malta?
Kris Ilves:
20:46
Jah.
Külastaja muigega:
20:46
Kas Leedu mängib samuti D tasemel?
Kris Ilves:
20:46
Leedu on C-divisjonis.
Kris Ilves:
20:46
Vahetus Küprose vahetus: Papoulis välja Pittas sisse.
Kris Ilves:
20:47
Teisele poolajale anti kolm minutit juurde.
Külastaja Hyrax:
20:47
see on ilmselt Eesti koondise kõige piinlikum kaotus läbi aegade
Külastaja suits:
20:48
Valus vaadata seda. Me pole kohale ilmunudki täna. Nii piinlik.
Kris Ilves:
20:50
LÕPUVILE! Eesti kaotas Küprosele 0:2 ja langes D-divisjoni ehk mudaliigasse!
Külastaja norsk:
20:51
Ilmselt Häberli ajastu kõige hambutum mäng. Küprosele igati teenitud võit. Ja Kostja "parim enne" tundub olevat lõplikult möödas rahvusvahelise jalgpalli mõttes.
Külastaja da fak:
20:51
Õudne mõelda ikka, et tegemist peaks olema nö. professionaalsete jalgpalluritega...
Kris Ilves:
20:52
Seda on siin korduvalt mainitud, aga ütlen üle, et D-divisjonis mängime San Marino ja Maltaga.
Kris Ilves:
20:52
Aga ootame jutte pressikonverentsilt.
Kris Ilves:
20:54
Kris Ilves:
20:56
Henrik Ojamaa ERR-ile: "Kui vaatame tänast mängu, siis nad lõid paremaid väravavõimalusi ja mängijatena peame võtma vastutuse. Me ei olnud piisavalt head ilma pallita, duellides ja palliga ei suutnud luua piisavalt võimalusi. Me ei otsi mingisuguseid vabandusi ja võtame vastutuse. D-divisjoni langemine on meile suur hoop."
Kris Ilves:
20:59
Thomas Häberli ERR-ile: "See ei olnud meie mäng. See oli oluline mäng, aga alustasime halvasti ega suutnud oma mängu mängida. Tegime mõned vahetused, aga need ei aidanud. Keeruline öelda, mis täna juhtus. Meil ei olnud piisavalt palju jõudu skoorimiseks."