EM-valikmäng: Belgia - Eesti

Teisipäev, 12. september 2023

Kommentaar või küsimus edastatud!
Kasper Elissaar:
12:09
Tere päevast, head jalgpallisõbrad! Täna õhtul kell 21.45 on Eesti külas Belgial. Seis on keeruline, aga pea tuleb püsti hoida.
Kasper Elissaar:
12:17
Kuidas Eesti täna mängib? Thomas Häberli ilmselt mingisugused muudatused teeb, samas võib eeldada pigem kogemustele tuginemist. Tema jaoks on väga oluline tasakaalu leidmine ehk vaja on nii kiirust, ründevõimekust, töökust kui ka pikkust ja õhuvõimu.

Ennustame sellist valikut:

Kasper Elissaar:
12:21
Belgia meediat sirvides on läbivaim ennustus nende algkoosseisu osas selline: Casteels; Castagne, Faes, Vertonghen, Theate; Tielemans, Onana, De Ketelaere; Doku, Lukaku, Carrasco.

Mõnelpool pakutakse De Ketelaere asemele Trossardi.

Aga kui vaadata seda ülaltoodud võimalikku põhikoosseisu, siis klubiliselt oleks see järgmine: Wolfsburg; Fulham, Leicester, Anderlecht, Rennes; Aston Villa, Everton, Atalanta; Manchester City, Roma, Al Shabab.
Külastaja skeptik:
17:52
Kas Miller on tõesti rünnakul ohtlikum kui Kãit?
Kasper Elissaar:
17:53
Ei ole. Aga Käit on igas mõttes võimsam, mistõttu eelistatakse teda antud valikus kuue peal. 
Külastaja Huviline.:
17:54
Eesti suurim abimees saab olema vihmasadu ja vettinud väljak. Võime isegi 0-2 skooriga piirduda. Samas on viimased mängud näidanud, et mängime ühega vähemuses ning mis kõige olulisem - me ei mängi mängijate tugevuste peale. Olen nagu vana ja väsinud grammofon - Vassiljev tuleb välja võtta. Tema pärast mängib Käit alumise poolkaitsjana, kus tema tugevused ei tule välja. Tema kõrval mängivatel poolkaitsjatel on raskusi positsiooni leidmisega, sest et kõrval olev mees jätab enda töö poolikuks. Rootsi mängu nägin ma kahjuks episoodiliselt, kuid seal tundus see hästi välja. Vähemalt mõnes olukorras. Vassiljev ei jõudnud enda positsioonile, mistõttu oli juba järgnev mängija raskemas olukorras. Mida lähemale kaitseliinile, seda hullemaks olukord läks. Kui olukord kaitsjateni jõudis, siis olid kõik igal pool hiljaks jäänud ja nad nägidki justkui klounid välja. Kuigi olukord oli nende jaoks juba eos päris kehvake. Loodan et täna näeb A-M Tamme, Poomi ja Tunjovi ka väljakul. Tore oleks ka Sheinile võimalus anda. Tahaks täna näha väljakul noori mängijaid ning tahtmist ja võitluslikust. Siis oleks ehk motiveeriv seda ka vaadata. Kuid edu eesti koondisele. Loodame parimat!
Külastaja Neymar Suli:
17:54
Jalgpallivärava kõrgus on 2,44 m ja postide vahe 7,32 m. Jalgpallimeeskonnas on korraga väljakul 11 mängijat. See tähendab, et seistes reas värava ees peab üks mängija suutma katta u 66,55 cm. Tundub ju tehtav. Tõsi, nähtavasti ei suuda kõik kohapealt hüpata 2,44 m kõrgusele, kuid siiski lati alt läbi löömine eeldab väga täpset lööki ja pall peab ju tervenisti läbi mahtuma (see kehtib ka eelviidatud laiuse katmise korral). Mis arvate, võiks ju väravateta viigi peale välja minna?
Kasper Elissaar:
18:16
Lisaks sellele, et õhtusele mängule lisab pidulikkust Jan Vertongheni 150. koondisemäng, saab tänane olema eriline veel ühe nurga alt: esmakordselt lauldakse täna Belgia hümni "La Brabanconne" kolmkeelses variandis. Kuna Belgial on ametlikult kolm riigikeelt - hollandi, prantsuse ja saksa -, siis võetakse kasutusele kõiki kaasav variant. Et asi sujuks, on täna staadionil 30 profilauljast ja 12 fännist koosnev koor, kes asja juba eile staadionil harjutas.

Vertonghen ise ütles eilsel pressikonverentsil, et nad meeskonnana pole kolmkeelset varianti veel harjutanud, aga võib-olla peaksid. Samas kiitis ta initsiatiivi ja tõi välja, et Vincent Kompany proovis seda kolmkeelset versiooni hümnist juba kümmekonna aasta eest käiku võtta, aga toona see tal ei õnnestunud.
Kasper Elissaar:
18:27
Kuigi Belgia kuninglik meteoroloogiainstituut andis eile äikesetormide ja võimalike üleujutuste tõttu kollase taseme hoiatuse, siis tundub, et Brüssel jääb suuremast purgaast täna puutumata. Päev on olnud kuiv ja soe. Mängu ajaks lubab vaid kerget hoovihma.
Külastaja Alg11:
18:34
Võitu raske oodata, ehk nüüd oleks aeg anda võimalus keskväljal neile, kes peavad nagunii varsti vassiljevit asendama. Vv: Hein Kaitses: Zenjov, Paskotši, J.Tamm, Mets, Kallaste Poolikus: Käit, Poom, Tunjov Rünnakul: Anier, A.M.Tamm
Külastaja Alg11:
18:34
Võitu raske oodata, ehk nüüd oleks aeg anda võimalus keskväljal neile, kes peavad nagunii varsti vassiljevit asendama. Vv: Hein Kaitses: Zenjov, Paskotši, J.Tamm, Mets, Kallaste Poolikus: Käit, Poom, Tunjov Rünnakul: Anier, A.M.Tamm
Külastaja tanel:
19:16
Ma soovin Eesti jalgpallile siiralt head. Seetõttu täpsemaks minnes sooviks kahte asja. Esiteks, et kui toimuvad järgmised EJL esimehe valimised, siis kerkiks esile keegi, kes julgeks ja tahaks Pohlaku vastu kandideerida. Ja teiseks, et hääletajatel oleks oidu Pohklaku poolt mitte häält anda. Peale igat koondise kaotust arutatakse kas süüdi on meeskond, treener või mõlemad, või hoopis tasemevahe või kohtunikud. Eesti jalgpalli on tüüritud suunas, mis ei ole edu toonud.
Külastaja realist:
19:16
Eelmises valiksarjas oli vist üldse terve tsükli peale vaid 3 kohtumist kus Eesti ei skoorinud ... Kâimasolevas on selliseid mänge juba olnud 2 seega ehk lãheb nii nagu kusagil kirjutati ja Eesti lööb taas Belgiale võõrsil vähemalt vârava ...
Külastaja Jormma:
19:16
Vassiljevi mängitamisest. Kogemusest pole kasu kui sulle kiirusega ära tehakse. Koduliigas paistab kenasti silma. Liiga tempo on nii madal et aeglane mees on kogemusega eelises. Aga nii kui tempo tõuseb on kogemustest vähe kasu sest mõte võib hea olla aga kui teostust pole siis pelgalt mõttega ei jõua kuhugi. Kahju et maestro enne karjääri lõppu veel naerualuseks tehakse...
Martti Kallas:
19:19
Tere õhtust ka minu poolt! Tuleb tunnistada, et ennist Kasperi jagatud loo kõneisikuks olnud Belgia jalgpallifännil paistab olevat õigus. Umbes kolm tundi enne avavilet Brüsseli kesklinnas jalutades täheldasin vaid kolme Belgia koondise sümboolikat kandvat inimest, mida on rahvast pungil kesklinna kohta ikka väga-väga vähe. Lootus kohalike kaasamise osas siiski püsib: ehk pole veel lihtsalt töölt koju jõutud ja staadionile tullakse ikka.
Kasper Elissaar:
19:54
Staadioni ümbruses elu käib! Staadioni ümbruses olevates pubides oli palju punasärke tegelemas hedonistlike tegevustega. Ja juba paar tundi enne avavilet on inimesi ka staadioni alal nautimas sööki ja muud.
Kasper Elissaar:
19:57
Külastaja tanel:
20:03
4-0 kui Eestil hästi läheb.
Martti Kallas:
20:05
 Tervitused metroost! Olin äsja tunnistajaks olukorrale, kus rongi sisenesid viis inimest (kolm noormeest ja kaks neidu), kel kõigil seljas Romelu Lukaku nimega särgid. Pole vaja kuigi pikalt pead murda, keda nemad täna toetama tulevad. 
Külastaja .:
20:12
Mis kell viaplay stuudio algab?
Kasper Elissaar:
20:12
Tunni pärast.
Kasper Elissaar:
20:17
Nacer Chadli ja Simon Mignolet, kes on koondises pallimise lõpetanud, aga jätkavad veel klubirindel, saavad täna enne mängu fännide ees hüvastijätu.
Külastaja asd:
20:17
Pakun, et Eesti koondise järgmine kodumäng saab olema samamoodi pool täis nagu Belgial täna ...
Kasper Elissaar:
20:19
Mets, Käit ja Sinjavski on mängukeelu ohus. Täna saadav kollane kaart jätaks nad oktoobrikuisest Aserbaidžaani mängust eemale.
Kasper Elissaar:
20:21
Belgia meedias on täna väga populaarne Tedesco eilne vastus Soccernet.ee küsimuse peale. Uurisin nimelt pressikonverentsil, millist kingitust ta oma tänaseks 38. sünnipäevaks ootab. Kohalikes ajalehtedes on hulk pealkirju just selle vastuse ümber keeratud. Ütles siis, et täisealiseks saamisest alates ei ole talle sünnipäevad väga meeldinud. Aga loodab muidugi võitu kingiks.
Külastaja Räägime asjast:
20:25
Arvan, et Vassiljev jälle algkoosseisus
Külastaja To Räägime asjast:
20:26
Raudselt on ja mängib jälle pea 90 min.
Kasper Elissaar:
20:33
ALGKOOSSEIS: Karl Jakob Hein, Maksim Paskotši, Nikita Baranov, Joonas Tamm, Karol Mets, Artur Pikk, Mattias Käit, Markus Poom, Konstantin Vassiljev, Henri Anier, Henrik Ojamaa.
Külastaja Bare:
20:35
Pakun, et poolajaks juhib Belgia 3-0
Kasper Elissaar:
20:37
Belglaste suurim üllatus on Tielemansi väljajäämine.
Külastaja Opti:
20:38
Võiks ju mingi viisakas skoor tulla. 3-0 ju oleks hea mäng?
Külastaja tanel:
20:38
Vassiljev ei kesta üle 45 min. Mees on 39. Olgu nii hea kui tahes, vanus mängib rolli. Loodetavasti täna saab uus mees varakult sisse.
Martti Kallas:
20:41
Ehkki täismaja jääb täna kaugeks, valitses staadionist umbes kilomeetri kaugusel asuvas pubis selline vaatepilt. Seejuures polnud too lokaal ainus, ainuüksi samal tänaval sai sarnast seisu näha veel mitmes kohas.
Martti Kallas:
20:45
 
Kasper Elissaar:
20:45
Külastaja Võimalus:
20:46
Ma arvan, et see on õige mäng, kus teha tulemust ja mitte kasvada. Selle tõttu on 39aastane parim valik. Poom, Oper, Zelinski ja paljud teised legendid võiksid ka tagasi tulla. Ei mahu pähe kahjuks, millisest kogemuspagasist Eestil puudu peaks jääma, kui Vassiljev enam valituks ei osutu?
Külastaja Fxs:
20:46
Vassiljev ei kesta ja ei jaksa, naljamehed, vb jah kasutegur oleks 60min vahetusest parem, aga peale kaidi pole ühtegi kvaliteetsemat ründavamat mängijat koondises. Kaua te jaurate sellega?
Kasper Elissaar:
20:47
Värsked uudised kohapealt ütlevad, et Peetson oleks pidanud algselt alustama, aga tal on seljamured ja seetõttu jääb pingile. Seetõttu pääses põhikoosseisu Baranov, kes nihutas Paskotši paremale äärele.
Külastaja Fänn:
20:47
Peetson, Zenjov varus. Eelmise mängu 2 parimat, aga ei paneb ülekaalus Ojamaa ja pensionär vessiljevi
Kasper Elissaar:
20:48
Staadionile oodatakse täna 25 500 pealtvaatajat, kelle hulgast 181 on eestlased.
Külastaja Bare:
20:54
Ojamaa mängib üldse igavusest… Milleks selline vend üldse veel koondises on? Mees teenib oma investeerimisega rohkem, kui jalgpalliga kokku on teeninud hetkel… :D
Külastaja tanel:
20:54
Käit 10, Poom 8 ja näiteks Peetson 6. Keskväli kestaks kogu mängu, kui vaja. Vassiljev ei ole mingi kohustuslik element, kes peab kogu aeg täismängu saama, vahetusmängijana sobib. Ta ei ole NII palju üle Käidist.
Külastaja Ei mõista:
20:54
Miks seda Vassiljevit hoitakse nagu si**a pilpa peal, kas tõesti keegi teine ei oska standardeid anda? Ta ju kasutegur 0. Eelmine kord valesööt valesöödu otsa. Kasper mis sina selles arvad?
Külastaja Ffs:
20:55
Kasper miks Vassiljev põhis, kas ei ole aeg sealmaal kus ta tuua viimaseks 20minutiks standardeid peksma. Oleks aeg passi vaadata
Kasper Elissaar:
20:55
Vassiljevil on selline maagiline omadus, et ükskõik kuidas ta mängib 89 minutit, ühe minutiga võib ta tekitada otsustava teravuse, mis toob värava. Tal on see x-faktor ja Häberli usaldab teda väga.
Martti Kallas:
21:05
 Eesti koondise väljakumängijad jooksid hetk tagasi platsile soojendust tegema. Publikult erilist reaktsiooni ei järgnenud, aga eks rahvas alles koguneb.
Külastaja Tüüp:
21:06
Miks baranov küll lukaku vastu pannakse???😀
Kasper Elissaar:
21:07
Lukaku otsene vastane on Tamm. Aga eks Baranovi eelistamine Kuusele näitab, et loodetakse tema kogemustele, jalaga mängule ja antakse ilmselt ühtlasi märku, et Kuuse esitus laupäeval ei vastanud tasemele.
Külastaja Teine arvamus:
21:07
oioi Kasper, milllal Kostjal viimati see X-Faktor oli? See et see X-Faktor on vastastele seda ma teame ja tema pealt tuleb ikka väga palju :( kahjuks
Külastaja Jummel:
21:08
Mis X-faktorit Kasper näeb ma kahjuks aru ei saa, ära ole 10a tagustes aegades kinni... ma ei saa aru miks peab olema vanameister põhis las tuleb vahetusest ja siis on ka ta 89minutil olemas. Väga suurt vahet pole nagunii tuleb selline korralik 0:3 või 0:4 esitus aga rahu me oleme 30a ainult jalgpalli arendanud
Martti Kallas:
21:08
 Nüüd on ka Belgia koondis platsil. Rahvas teeb korralikult häält.
Kasper Elissaar:
21:09
Vassiljevist targemaid ja kavalamaid jalgpallureid on Eesti vuti ajaloos vähe või kui üldse. Ega Häberli ei paneks teda, kui ta ei näeks, et mehel on midagi pakkuda. Nagu ta ise eile ütles: tema vastutab.
Külastaja Maku:
21:09
Arvasin, et Häberli on targem. Oodata on suurt pakki ja keegi saab kinga homme.
Külastaja Ffs:
21:09
Eesti liigat võib ta 40selt toksida ja jagada sööte, sellejaoks tase on vastav. Aga rahvusvaheliselt pingi materjal
Kasper Elissaar:
21:10
Palju on meil koduses jalgpallis neid noori, kes suudavad sedasi sööte jagada koduses liigas nagu tema 39-aastaselt? Neid pole. Pole ka välismaal kedagi sellist, kellel oleks mingitki ründesuunalist statistikat.
Külastaja Ffs:
21:10
See x faktor on juba paar aastat tagasi tuhmunud. On aeg ruumi teha noorematele, mismoodi tulevikus muidu hakkama saama peaksime, kui võimalusi noortele ei anna
Kasper Elissaar:
21:11
Ma olen nõus, et noori tuleb integreerida. Kas ma teeks seda julgemalt? Pigem küll. Küsisin eile Häberlilt ka keskvälja kohta. Ta ütles, et siin pole täna ruumi anda võimalus kasvamiseks. Tulemust on vaja. Tema sõnad, mitte minu.
Külastaja Hmm:
21:11
Soccerway näitab et Eesti formaat on 3-4-3? Kasper mis sa ütled selle kohta või on siiski 3-5-2?
Kasper Elissaar:
21:11
Eesti mängib 5-3-2, kus Ojamaa ilmselt võib olude sunnil vajuda kaitsefaasis neljandaks poolkaitsjaks.
Külastaja Füüsis:
21:11
Vassiljevil on ka teistpidi x-factor, kaitses erakordselt lõdvalt mängida ja seeläbi vastasele 4-5 ohtlikku olukorda iga mäng kinkida. Need tema mõned söödud liini taha ei too reeglina väravat nagunii.
Külastaja Ton66:
21:12
@Kasper, millal viimati Vassiljev seda maagiat näitas koondises? Selle jaoks et see väärt oleks, eeldaks aastas koondise eest 2`-3 väravat miinimum pluss sama palju väravasööte
Kasper Elissaar:
21:12
Koondises ei ole mängijaid, kes aastaga kuus resultatiivsuspunkti koguks. Neid lihtsalt ei ole.
Külastaja TFK:
21:12
Mis kasu on ühest teravast võimalusest 10nes koondise mängus? Tema oma väljakul olemisega paneb juba eos koondise ühe mehelisse vähemusse... Ja no vastaselt palli ära võtta või isegi survet teha. Ta on ühe puusanõksu peale juba kohvile saadetud.
Külastaja Eesti jalgpalli reaalsus:
21:13
Kasper, miks sa seda Häberlit pushid kui kõik jalgpalliga seotud tagatoad teavad, et Norbert on reaalne peatreener? Milleks sa isegi lolli mängid (kuigi ma tean, et sa tahaks aga ei saa aus olla).
Kasper Elissaar:
21:14
See viimane jutt on väga rumal jutt. Norbert on väga kaugel reaalseks peatreeneriks olemisest. Väga kaugel.
Külastaja Leeks:
21:14
Kummal onsuurem xfactor? Kostjal voibpoomil? Kumb suudab rohkem mängule juurde anda? Cmon siin pole ju küsimustki, mida leiutate, kostja vihkajad?
Külastaja Ton666:
21:14
@Kasper Mul on usku olnud Häberlisse, kuid treenereid kes ei saa oma lollidest kiiksudest või mängijate mineviku esitustest üle on palju ja ka meist kõrgemal tasemel. Nagu Allegri pole aru saanud et jalgpall on arenenud, nii pole Häberli aru saanud, et kaitseliin vajab uut liidrit, keegi täna alustavatest seda ei ole. Keskväli vajab töökust, sest nagunii seal pole loomingulisust ka koos Vassiljeviga. Pole midagi teha, aga adapteerumine pole ta tugevaim külg.
Kasper Elissaar:
21:15
Metsal on üpris jõuline iseloom. Kaitseliini on küll keeruline kedagi muud tahta.
Külastaja njaa:
21:15
Kevadel elu võimalus meil EMile saada, aga hetkel meie koondist vaadates ei ole kahjuks võimalust.
Külastaja Teine arvamus:
21:15
Eks nii ongi :) Häberli vastutab! Loodame, et Kostja on täna tubli ja koondis teeb hea mängu.
Külastaja Igor:
21:15
Belgia võidab 7:2, väravad löövad neil Carrasco 3, Doku, Trossard, Lukaku ja Faes kõik 1, meie omadest kobistavad 1 ära Tunjov ja Anier
Külastaja Fänn:
21:15
Nii tugeva vastase vastu jälle katsetame...? Kõige efektiivsem koosseis täna: Hein, Paskotši PeetsonTamm Kuusk Pikk Mets nr6 Poom Käit Anier Zenjonv
Külastaja Võimalus:
21:16
Et ma oma võimaluse nüüd otse-eetris sisukalt kasutaks.. Mul on kaua küsimus olnud, miks Eesti läheneb meeskondlikul alal nii indivistlikult? Karvane, mängijad, enamus treenerid. Koguaeg on meil ikka talendipuudus, mängijad on rännumehed, mõni üksik on suutnud oma välismaa meeskonda nii sulanduda, et ta oleks täieõiguslik liige. Ainult äärega katsuvad oma võimalusi. Keskendutakse ainult “talentidele” ja unustatakse, et tervet meeskonda on vaja arendada.
Külastaja Haige:
21:16
Krt kui selle 90 minutiga 5 kolli ära lüüakse ss pole sellest Kostja X faktorist väga kasu, lisaks ka see et suure tõenäosusega see vend järgmine aasta välja ei vea, miks mitte anda juba võimalus noortele? Praegu hea hetk kooliraha saada, kuna Emile edasipääsu loota oleks naiivne
Külastaja Trk:
21:17
Olles vaadanud kõiki Flora tänavusi euromänge, siis seda Kostja X-faktorit kuskilt ei paistnud. Ja need olid Poola ja Rumeenia liiga kiirused. Palju lihtsaid söödueksimusi jne. Ka Rootsi mäng oli normaalsest kaugel, Tundub, et kui Kostja kunagi 10 a pärast lõpetab, siis saabki Eesti jalgpall otsa.
Kasper Elissaar:
21:17
Tribüünile jõudsid jalgpalliliidu juhtivtöötajad. Peasekretär Anne Rei, tehniline direktor Janno Kivisild ja juhatuse liige Tarmo Lehiste.
Külastaja Jürgen:
21:18
Kas Eesti kanalite vahendusel mängu näeb?
Kasper Elissaar:
21:18
Soccernet.ee kirjutab, Vikerraadio kõneleb, Viaplay näitab.
Külastaja Bare:
21:18
Miks Soccernet tsensuurib kommentaare?
Külastaja Äss:
21:22
Korralik Belgia saun köetakse täna kuumaks
Külastaja tanel:
21:22
Eesti mängijad on kõik sellised nii ja naa. Nõrgad liigad, esiliigad, pingipoisid. Pohlakule tuleb otsa vaadata, miks Eesti jalgpall sellises seisus on. Eks Häberli teeb oma käsutuses oleva materjaliga mis mõistus võtab. Vassiljev, kuigi hea mängija, on vana ega kesta ning ei häbene Karpoviga viina võtta, mis minu jaoks peaks kohe koondise välistama.
Külastaja Leeks:
21:22
Shein tunjov ja poom ei ole hetkel kuidgi kostjast parem, seega miks peaks neist keegi kostja asemel punktimängus alustama? Täiesti arusaamatu jutt ju teie poolt
Külastaja Neymar Suli:
21:23
Võib vaadata ka helgemat poolt: kui Eesti täna võidab, on kõik halb unustatud. Sugugi enne iga mängu pole sellist võimalust. :)
Kasper Elissaar:
21:23
Jalgpall tõesti polariseerib väga jõhkralt Eesti ühiskonda. Andres Vaherilt oli täna Õhtulehes väga hea kommentaar sel teemal.
Külastaja Vovka:
21:24
Mõttetu kommenteerida siin midagi , ainult valitud kommentaarid lähevad läbi
Kasper Elissaar:
21:24
Eesti jalgpallis oodatakse taseme tõusu! Seda ootame meiegi. :)
Kasper Elissaar:
21:25
Mänguni on paarkümmend minutit. Annan siit sõnajärje üle Marttile.
Külastaja njaa:
21:28
Kui siit tuleb jälle saun, siis oktoobris staadion tühi. Juba Rootsi vastu publik lahkus varakult ning publik ei kartnud keelt hammaste taga hoida tribüünil.
Martti Kallas:
21:30
 Julge avaldus, mille tõesuses julgen kahelda. Omadega tuleb olla nii heas kui halvas. Poisid mängivad ju meie maa, meie lipu eest. Meie asi on neid toetada. Suurtes jalgpalliriikides – nt Belgias – nii ka toimitakse. Ühe kohaliku jalgpallifänniga on samal teemal lugu ka meie portaalis. Soovitan lugeda.
Külastaja Jep:
21:31
Kui siit tuleb saun, siis inimesed saavad aint halada, sest, noh, mida eestlased ikka oskavad :D olge pls normaalsed
Külastaja arvan:
21:31
et Kostjal vaja koondise mängude rekordit vaja teha...
Külastaja rallikas:
21:32
Probleem on selles, et alates hetkest kui olime lähedal 2012 EM-ile jõudmisest, hakati rääkima kui edukas ja hea ja loogiline ja protsess kogu Eesti jalgpall on ja milline edulugu siit nüüd ja kohe kohe tuleb. Selle asemel on liigutud ainult vastupidises suunas, nii tulemuste kui ka mängupildi poolest.
Külastaja Jormma:
21:34
Kostja x-factoril on kahjuks ON/OFF nupp. Selleks nupuks on kiirus. Vanusega on nupp liikunud sinna et kõrgema tempo juures lülitub ta x-factor varakult välja ja on meil üks lonkiv pallur. Probleem on selles et keha ei tule enam mõtetele järele. Idee võib hea olla aga teostus kukub välja halb. Koduliiga tempo juures veel see nupp ei lülitu, aga kõrgemal tasemel küll.
Külastaja Ray:
21:34
Kui Vassiljev meid esindab, siis boikoteerimine oleks ainuke lahendus! Küsimus pole heas või halvas koos olemises, Vassiljev ei tohiks olla kapten ega ka koondises!
Külastaja njaa:
21:35
Martti, Belgia näide on küll väga halb. Vaata nende publikuarvu enne nende "kuldset põlvkorda" vs nüüd. Kui sa võidad enamiku arvu mängudest mis sa mängid, siis ongi tore staadionile minna ning laulda.
Külastaja Jep:
21:36
See et me ei jõudnud 2012 emile on kurb ja pärast seda on ka asjad pigem halvasti läinud, aga see pole koht kus me peaksime oma mängijaid mulla alla taguma, cmon võtke mõistus pähe
Külastaja Trk:
21:36
To njaa Palju oli vene keelt rääkivaid inimesi tribüünil, rohkem kui kunagi varem minu arvates. Enamus varem lahkujatest olid nende hulgast.
Külastaja peeter:
21:37
Vassiljev out!
Martti Kallas:
21:38
Belgia koondise endised mängijad Simon Mignolet ja Nacer Chadli, kelle koondisekarjäär on tänaseks lõppenud, saavad kohalikult jalgpalliliidult tänumeene.
Külastaja njaa:
21:38
Jah muidugi tuleb omasi toetada ning seda teen midagi. Mängijate osas mul etteheiteid pole. Teevad seda mida nemad oskavad. Pigem tuleb otsa vaadata Pohlakule ning tema sabarakkudele ning küsida mis meie jalgpall on seal kus ta on. Kuidagi tuleb seda neile näidata, kasvõi läbi tühjade tribüünide.
Külastaja Räägime asjast:
21:38
Martti, äkki oskad öelda miks Baranov, Zenjov hümni ei laula? Vassiljev ja Paskotši näiteks laulavad
Martti Kallas:
21:39
 Ei oska öelda. Mullegi meeldiks seda näha, päriselt.
Külastaja to jep:
21:39
keegi ei hala. Kõik me elame südamega kaasa, tahaks kasvõi hingega mängu näha omade poolt. Kõigel on omad piirid, ka fännid enam ei jõua, nagu kaitsjadki platsil
Külastaja TFK:
21:39
Päris julge väide on öelda, et toetatakse ka suurtes jalgpalliriikides. Internet on täis videoid, kus fännid võtavad oma mängijaid ette peale mängu. Meie mängijatest läksid kõik pilku maas hoides kippelt riietusruumi (va 3-4 mängijat). Samuti avaldavad riikide või klubide peamised infoallikad (Eesti puhul siis Soccernet) väga kritiiseerivaid artikleid või arvamuslugusid välja. Meil seda ei väga ei tehta... kui üldse. Inglismaa, Hispaania, Saksamaa, Itaalia meedia annavad ikka suht kriitilist tagasiside mängijatele. Tõsi... alati ei ole see faktipõhine ning täis kollast ajakirjandust. Jah... peame toetama omasid, sest mängivad meie riigi ja lipu eest, kuid sama suhtumine peaks olema ka nt Vassiljevil. Ta on olnud hea mängija ja riietusruumis või pingil võib ta mingisugust liidrirolli mängida, kuid kui sa kaptenina oled järjepanu koondisemängudes üks kehveima hinnangu saanud mängija, siis?! Riietusruumis või kodus peaks peegleid olema küll, et endaga üks tõsisem ja aus vestlus maha pidada
Külastaja SP:
21:39
minu jaoks kõige arusaavatavam osa, et miks soomets-kreida puudumisel ei ole isegi kaalutud peetsoni testimist nr6 peal. 2-3a tagasi oli see tema põhikoht, nüüd pannakse paremkaitsesse
Martti Kallas:
21:41
 Nonii. Mängijad tulevad platsile. Eriarvamused tänasega ei kao, aga hoiame nüüd 90 minutit kokku ja loodame parimat.
Külastaja aaa:
21:43
Kas viaplay näitab ikka tasuta?
Martti Kallas:
21:43
 Jah.
Külastaja Räägime asjast:
21:43
OHOH BARANOV LAULIS HÜMNI
Külastaja SP:
21:43
... selleasemel võetakse pmts käidil jalad alt ja pannakse ta kaitses rügama kui selgelt tema põhiväärtus tuleb välja hoopis nr 8 või isegi 10 peal.
Külastaja to jep:
21:44
sest Häberli peas on kinni, et on vaja kõik võimalikud mängijad sinna mängima panna, kes loomupoolest isegi ei sobi sinna. Järgmine kord ehk Seppik seal
Külastaja Füüsis:
21:44
Pohlaku kritiseerimist on ikka üksjagu olnud artiklites. Mängijaid ülemäära kritiseerida ei saagi kui nad esinevad tegelikult vastavalt oma (klubi) tasemele. Vassiljev tõesti ainus mängijate valiku teema praegu.
Külastaja Jep:
21:44
Selle hümni asjaga on omaette teema. Miks peab üldse hümni kaasa laulma? Vb ta keskendubki teistmoodi mänguks? See ei tee kedagi kuidagi rahvavaenlaseks, äkki isegi vastupidi, kui aitab rahvusmeeskonda
Külastaja to Sp:
21:44
Olen nõus, Peetson võiks 6 mängida, saaks Käiti üleval pool kasutada, seal kus tema parimad tugevused välja tulevad.
Külastaja tanel:
21:44
@TFK hea point. Eestis üritatakse unustada Karpiniga semutsemist, et see on minevik ja pole vaja rääkida jne. Vassiljev ja Zenjov ikka koondises. Karpin on korralik putinist ja mina ei unusta seda kunagi, et Eesti koondislased temaga sõbralikult klaase kokku lõid. Koondisest tuleks sellised välja arvata, olgu nii head mängijad kui tahes. Koondis esindab Eesti Vabariiki, mitte ei ole mingi Venemaa oblasti esindus.
Külastaja Räägime asjast:
21:44
Belgia koondises sama teema. Mingid mängijad ei laula hümni. Näiteks Leandro Trossard.
Külastaja Qwe:
21:45
Läti võtab hoki MMil kolmanda koha, kossu MMil viienda koha, rahvas juubeldab ja on uhke. Meil pole kahjuks midagi vastu panna, ainult lambanahkne vest…
Martti Kallas:
21:45
 Hümnid lauldud-kuulatud. Kohe-kohe hakkame pihta.
Martti Kallas:
21:47
 Enne avavilet toimus leinaseisak Marokos ja Liibüas toimunud maavärina tagajärjel hukkunute mälestuseks.
Külastaja mõtlik:
21:47
Oleks eeldanud, et tänaseks võiks olla peatreeneril selge pilt ees, mis on koondise mängijate parimad tugevused. Miks krdi pärast ta siis neid kasutab väga valedel positsioonidel. Siis ei õnnestugi midagi head. Arvab, et kui nt Käit hea mängija, siis võiks teda igale positsioonile panna?
Martti Kallas:
21:47
 Käit pani palli mängu!
Martti Kallas:
21:49
 Eesti on alustanud kaitsefaasis 5-4-1 formatsiooniga. Anier üksinda tipus, Ojamaa vasakul, Vassiljev paremal. Käit-Poom keskel.
Martti Kallas:
21:50
 Juba nii lähedal! Belglased tiirutasid pikalt meie kasti ümber ja olukord tipnes Mangala vasaku jala löögiga, aga see läks mööda.
Martti Kallas:
21:51
VäravNeljas minut, Belgia peal.
Külastaja Lauri L:
21:51
Oioi
Külastaja asd:
21:51
magama ära
Külastaja Bare:
21:52
Hahahahahahhaah pange põlema end
Martti Kallas:
21:52
 Nurgalöök värava ette ja 150. mängu mees Vertonghen lööb peaga ära. Sööt Carrascolt.
Külastaja Räägime asjast:
21:52
Laupäevasest leilist jäi vist väheks
Külastaja Bare:
21:52
Mine põhja titanic on kõigile parem.
Külastaja jaan:
21:52
Tuleb taas kuum saun
Külastaja njaa:
21:52
Mitu Lukaku täna paneb?
Külastaja SP:
21:52
tuleb välja, et peetson on vigastatud ka aga siiski taheti teda uuesti paremkaitsesse panna. Vb liigub sealt keskväljale nagu levadias ja paides liigutakse, siis oleks isegi loogiline
Külastaja Caporte :
21:52
Aitäh ja head õhtut!
Külastaja Marts:
21:53
Väga hea. Pinged maas - saab midagi mõistlikumat vaba ajaga ette võtta, kui järjekordset sauna vahtida.
Martti Kallas:
21:53
 Belgia oli kohe uuesti tulemas, aga Doku madal tsenderdus jõudis õnnega pooleks Heina käte vahele. No paganama kahju on sellest algusest.
Külastaja elu:
21:53
milline on olnud Eesti suurim kaotus üldse ajaloos?
Kristjan Jaak Kangur:
21:53
Mainzi õudus ehk 0:8 on rekord. Kunagi 1922. aastal saadi ka Soomelt 2:10 ehk samuti kaheksaväravaline kaotus.
Külastaja Asf:
21:54
Pole hullu. X-faktor toob kastanid tulest välja.
Külastaja Oh:
21:54
Jumal tänatud. Kellele ei meeldi, lähevad minema ja kommentaarium asjalikum. Aga eesti poistele ikka pöialt!
Külastaja Ott.:
21:54
Miks ott JÄLLE kommenteerib
Külastaja Räägime asjast:
21:54
Mina vaatan ikkagi edasi. Tulgu saun või mitte, ega mul muud nagunii teisipäeva õhtul teha pole
Külastaja Räägime asjast:
21:55
Kus on Belgial nende kaitseliini teine raudvara Toby Alderweireld muidu?
Kristjan Jaak Kangur:
21:55
Alderweireld tõmbas märtsis koondisekarjäärile joone alla.
Külastaja Tiit:
21:55
Kui Hein selliseid apse teeb siis tuleb siit korralikult tuppa
Külastaja Khmm:
21:55
Nii Piksl kui Paskotšil oli variant libistades pall ära vôtta, ei julgetud minna
Külastaja Ahoi:
21:55
Võiks saada nii hullu sauna, et teeb pohlaku tagumiku vähe kuumenaks. Kahju muidugi
Külastaja Jürgen:
21:55
Loodame, et Belgial saab 4-0 või 5-0 pealt isu otsa ja Eesti ei saa rekordsauna.
Külastaja SP:
21:55
poom võiks korraliku paugu panna täna ja lülitada vassiljevi välja koondisest. Poom - käit - soomets on parem keskväli kui see praegu
Martti Kallas:
21:55
 Teine on lähedal. Carrasco tsenderdab ja Mangala saab peaaegu suunata, aga eestlased klaarivad üle otsajoone.
Külastaja Pohlak:
21:56
Eesti koondis pakub meelelahutust. Kuna võidu ja väravatega seda pakkuda ei suuda siis saame lasta enda puuri täis, kuna võõrsilmäng siis enamus saavad telekataga naerda.
Külastaja Qwe:
21:57
Kogu Eesti jalgpall vajab restarti, see on selge. Vaja on uut visiooni, mitte lambamehe filosoofiaid
Martti Kallas:
21:57
 Poom teenib Eestile 25 meetri pealt karistuslöögi. Vassiljev palli taga.
Martti Kallas:
21:57
 Väravaolukorras eksis Hein, kes tuli ebakindlalt välja.
Külastaja SP:
21:57
hall unistus aga siit võiks 1:1 tulla :D
Martti Kallas:
21:58
 Vassiljevilt väga ebatavaline lahendus, mis külvas hetkeks Belgia kastis veidi segadust, aga ainult veidi.
Külastaja Oh:
21:58
To Ott. Ott kommenteerib, sest ta on Viaplay kommentaator
Külastaja Ray:
21:58
Millal Eesti viimati nurgalöögist värava sai, kus tsenderdajaks oli meie ``VÕIMAS`` x factoriga Vassiljev?
Külastaja irw:
21:59
Tuletame meelde, et ainult 30 aastat on meie jalgpalli arendatud. Seega 0:01 kuuluks selliste positiivsete tulemuste sekka veel. Aga tõsiselt rääkides, siis kogu seis on ikka uskumatult pa*k.
Külastaja Fänn:
21:59
Olgem ausad ,kaitseliinil puudub liider!
Külastaja Qwe:
21:59
Hein kärsatatakse koondise poolt enne läbi, kui ta täitsameheks saab, kahju
Kristjan Jaak Kangur:
21:59
Maailmas on väga palju väga häid mängijaid, kes karjääri alguses kõvasti kaotusi vastu võtnud. Ei juhtu selle Heinaga ka midag. Mis ei tapa, teeb tugevaks.
Martti Kallas:
21:59
 Käit oli Belgia kasti lähistel vaheltlõiget tegemas, aga toetust oli vähevõitu.
Martti Kallas:
22:00
 Carrasco vabanes äärel Paskotšist ja pani madala palli värava ette, aga Hein püüdis.
Külastaja Oh:
22:00
To irw tuletame meelde, et sul on ainulaadne võimalus kõike kritiseerida, aga… nojah
Külastaja Tfk:
22:01
Nojah… X faktori mehel on 10ndaks minutiks toss väljas, kui selline karistuslöök pannakse. Aga ootame 89. minutit, sealt veel tuleb maagiat
Külastaja SP:
22:01
kuusk over baranov
Külastaja Tom:
22:01
Eesti mansa on sama halb kui Soome kossumeeskond 1939. aasta Euroopa meistrivõistlustel (Eesti-Soome 91-1, Läti-Soome 108-7, Leedu-Soome 112-9)
Külastaja Taktikant:
22:02
Poom on hea, aga kas keegi seletaks miks kostja oma staatust rikub ja Ronaldot 39 aastasena mängib? Sain Ale Coqil Rootsi mängu vaadatud ja kostja oli nii halb, meie noored keskväljal mõned olukorrad lõid aga need rikkus ka Zenjov ära.. sorga aga tõi mingit sära. Aitab vanameestest
Martti Kallas:
22:02
 Belgia teeb praaki. Castagne vist komistab ja lubab palli üle küljejoone. Paraku alles esimene rabeduse ilming võõrustajatelt.
Kristjan Jaak Kangur:
22:02
Zenjov oli Rootsi vastu kordades aktiivsem kui Sorga, seega eelnenud kirjeldusega küll nõus ei ole.
Martti Kallas:
22:02
 Anier tsenderdab palli värava eest läbi, Vassiljev ei ulatu selleni.
Külastaja drink:
22:03
Ausaltöeldes see anonüümne ja ilma näota etteparastamine on ka üsna ilge, mis siin toimub.
Martti Kallas:
22:03
 Belgia kontrollib täielikult. Eesti kaitseb.
Kristjan Jaak Kangur:
22:04
Ütleksin omalt poolt siinkohal ka, et kriitika on okei, vahel isegi emotsioonide välja laskmine ehk sõim ka. Käib asja juurde. Aga tänitamine on lihtsalt odav. Nii nagu tänitatakse juba kuude kaupa "Premium liiga ja League One" mõttekäigu kallal või siis praegu Kasperi öeldud "X-faktori" osas. Saab ka sisukamalt.
Külastaja irw:
22:04
Anieri kurb vaadata seal ees. Nagu hambad ristis metsajooks käib.
Külastaja ,:
22:04
Belgial peatreener noorem kui meil kapten platsil
Martti Kallas:
22:05
Värav  18. minut: Belgia kahega peal.
Külastaja To kristjan:
22:05
Ei nõustu, vaata olukorrad läbi, talle mängiti tõepoolest head söödud aga kui tal oli sööduvõimalus kaotas ise palli, neid pallikaotusi paremal äärel oli tal vähemalt 3 10 minutiga
Külastaja Midaa:
22:05
Häberli out. Kes paneb Baranovi Kuuse asemele?
Külastaja Qwe:
22:05
To KJK: tahaks loota, on ilmselt palju ka selliseid näiteid, kus kaotused löövad kindluse kõikuma nii, et see enam ei taastugi. Hein tundub muidugi tark mängumees, loodame parimat.
Külastaja Räägime asjast:
22:05
Masendav...
Külastaja njaa:
22:05
Hetkel saame prognoosida 8/9-0 lõppskoori
Külastaja Bare:
22:06
See oli puhas fifa joystickiga tehtud värav!
Martti Kallas:
22:06
 Trossard liikus ma-ei-tea-mitu sekundit lihtsalt palliga Eesti kasti juures. Vabanes mängleva kergusega Poomist, seejärel Tammest ja mõõtis siis palli vasakusse ristnurka. Liiga lihtne. Kerge hommikusöök. Või mida iganes veel öelda saab.
Külastaja Khmm:
22:07
Kamba peale pole yhte paar mune ka kokku..mis kaitsemine see on?!?!?
Külastaja graf1x:
22:07
kaitses mängime nagu mees meest ka v või fifa beginner mode peal?
Külastaja tross:
22:07
Trossard oleks pmst võind kõksima jääda seal kui oleks tahtnud. Aega ja ruumi maa ja ilm. Kaitsestruktuur null
Martti Kallas:
22:07
 Baranov magas Faesi püstsöödu veidi maha, aga õnneks jõudis Paskotši palli katma enne kui Trossard kohale jõudis.
Külastaja irw:
22:07
Ma ei tea...kõik need, kes siinsele anonüümsele kriitikale negatiivselt reageerivad, on vist vähemalt pooltel kordadel tasuta staadionile pääsenud ja seepärast olukorraga ka rahul. Aeg oleks nagu üles ärgata ja vaadata, mis tegelikult toimub.
Külastaja Ray:
22:08
Kristjan Jaak Kangur- Kas te soovite öelda, et eestlastel tuleks tuleks leppida, et Vassiljev on koodnises, kui ta vabalajal veedab aega Putinistiga ning ei suuda seda hukka mõista, milleks meile koondisse selline x factoriga mees vajalik?
Kristjan Jaak Kangur:
22:09
Seis on saast, selles osas polegi vaielda midagi, aga eks inimesed reageerivad erinevalt. Pole seda hoiakut ka vaja võtta, et kes kogu aeg ei sõima, on loll või kinni makstud.
Külastaja Ja:
22:09
Soovitus SN toimetusele: tehke see kommentaarium avalikukuks ehk igaüks avaldab oma nime ja näo alt. Pool paska kaduks ära
Külastaja Jummel:
22:09
KJK ilusti öeldud aga ootaks siis podcastis ka sisukamat arutelu kui lihtsalt, et oli kehv päev ja vastane tegelikult on hea ka ja ei saagi midagi teha. Päris piinlik kui kahes mängus ei suuda koondis isegi raamide vahele lööki teha (eeldusel et täna ka ei tule aga ega seda ei paista ka). Head arutelu
Martti Kallas:
22:09
 Theate purjetab mööda äärt ja mängib värava ette madala söödu, milleni Baranov küll ei küündi, aga Pikk lööb puhtaks.
Kristjan Jaak Kangur:
22:09
Püüame, aitäh.
Külastaja Jürgen:
22:10
On Heina osas olnud juttu Arsenalist laenule minemisest?
Martti Kallas:
22:10
 Belgia jaoks näib kõik nii lihtne.
Martti Kallas:
22:10
 Mangala lööb kasti joonelt, aga Metsale pihta.
Kristjan Jaak Kangur:
22:10
Hetkel Arsenali väravavahtide osakonda vaadates tundub see pigem ebatõenäoline, sest kolmandat numbrit ei ole tema asemele võtta. Aga eks asju võib ka ootamatult juhtuda.
Külastaja tanel:
22:10
Täna võib rekord puruneda. Võimalus on, kuigi mitte liiga suur.
Külastaja Äss:
22:10
Kui selle aastanumbri sees lambavesti mees tagasi ei astu siis on aamen Eesti Jalgpall
Külastaja Qwe:
22:10
Nõus, siin ei ole midagi isegi ilustada. Meie jalgpallis pole toimunud viimase 10 aastaga mitte mingisugust arengut. Kui 2011 olime ehk Euroopa keskmikule kõige lähemal, siis pärast seda oleme ikka täiesti fekaali kukkunud. Süüdistada saab ainult EJLi ja vesti filosoofiaid
Martti Kallas:
22:10
 Carrasco murrab vasakult äärelt kasti ja paneb pehme tõste väravaesisele, Hein õnneks kohal.
Külastaja madis:
22:10
kaitsetöö meenutas praegu vägisi toda kurikuulsat Saksamaa mängu, kus seisame palliga mängijast meeter-poolteist ja loodame lihtsalt, et ta käkib ise ära - jah see töötab premium liigas, võib-olla isegi rumeenia liigas vms, aga Belgia või muu tippkoondis vajutab selliselt mängides puuri täis…aga noh, ju see siis ongi lihtsalt meie jalgpalli tase, aga olge mureta - küll hakkab tulema #vestigarantii
Külastaja Räägime asjast:
22:11
Mina siiski arvan, et Eesti lööb täna ühe värava
Külastaja Kritiika:
22:11
Naljakas tõesti et siin toetatakse eesti koondist.. jah suurte vastu ei saagi hakkama aga KODUS TÄISMAJA 0:5… see juba eristab meie taset muu maailmaga, mujal, isegi islandis oleks see skandaal ja pead lendaks
Külastaja Huumor:
22:11
Mingit ideed palliga ei ole. Kaitseliinis ilma pressita lihtsalt pall ette kuhu Anier lähedale ei saa. Anier aeglane ja uimane, sama Ojamaa kohta - jätab nagu mängimise pooleli. Vassiljev väga kehv, aeglane, uimane (ammu tema aeg peaks möödas olema) - nagu reaalselt liiga jama seal Belgia mängijate vahel. Poom on nagu poisike Belgia meeste vahel, Mets taub koguaeg ette ja üleüldiselt mingit ideed ega midagi ei ole.
Martti Kallas:
22:11
 Anier latti!
Martti Kallas:
22:11
 Anier lükkas Tamme püstsöödu järel Faesi tuimalt kehaga ära ja sai löögile, aga purakas tabas latti! Äratus, Belgia sõbrad.
Martti Kallas:
22:12
 Ja Belgia ärkaski. Kohe tuldi vastu, aga Hein tõrjub Lukaku löögi. Paraku enda ette, kust Pikk selle puhtaks libistab.
Külastaja drink:
22:12
"Enda koondiste vastu kommenteerimine" rahvusspordialaks! Oleksime kibestumise protsendi ja kontsentratsiooniga maailmas esikolmikus kindlasti
Külastaja Ei mis siin tänitada:
22:12
See ongi hetkel meie reaalsus. Lihtsalt nii on.
Külastaja Vaatleja:
22:12
Koondis on väärt esotamist Kroonika aasta meelelahutusauhinnale võistkondliku cartoon networki kategoorias. Aasta uustulnuka kategooriat ei vea kahjuks välja, sest paigaltuiamise ja taandarengu osas on juba viimased 10 aastat oldud päris heal tasemel.
Külastaja jaan:
22:12
Hein tundub ebakindel
Martti Kallas:
22:13
 Mets lööb Belgia nurgalöögi puhtaks ja Onana proovib järgmises olukorras kääre, aga õnneks tulutult.
Külastaja To Kriitika:
22:13
Sina oled siin selleks … et mitte koondist toetada? Ei saanud su kommentaarist aru, vabandust
Külastaja Räägime asjast:
22:13
Eesti ei kuskilt... aga midagi ilusat siiski. Kahju, et latti
Külastaja Qwe:
22:13
Pole mõtet kuradeid õrritada, peksavad niiviisi võrgud veel ribadeks :)
Martti Kallas:
22:14
 Doku tõmbas Metsa endaga kaasa ja napsas palli tema nina eest ära, vabastades sellega liini taha avanenud Mangala. Tema tsenderdust jõudis üks eestlane õnneks paikama.
Külastaja .:
22:15
Mida krdit see ojamaa teeb seal väljakul, mitmes pall juba ära võetud on tal jala pealt?
Külastaja Vahetus90min:
22:15
Asi pole X factoris, vaid selles kes seda Kaspari arvates X factori taaka kannab. Mu meelest on see Sappinen mitte Vassiljev. Vassiljev on vägeva karjääriga, aga pimedad ei näe et ta aeg on möödas.
Külastaja Huumor:
22:15
To drink - On midagi ilustada? Ma toetan, aga mul on piinlik sellise mängu ees. Idee kui miskit ei ole. See iseloomustab üldist joont Eesti jalgpallis. Aga loodame, et rohkem ei löö
Martti Kallas:
22:15
 Castagne üritab palli õhust edasi mängida, aga mänguvahend tabab Pika nägu. Kõik siiski korras.
Külastaja Räägime asjast:
22:16
Keegi oskab öelda, et mis juhtus Rumeenia vs Kosovo valikmänguga? FIFA kodulehelt vaatasin teiste valikmängude otsetulemusi ja seal oli kirjas match cancelled.
Martti Kallas:
22:16
 Onana proovib 25 meetri pealt lööki, aga selgelt üle.
Kristjan Jaak Kangur:
22:17
Juhtus see. Ehk Rumeenia fännid hakkasid "Kosovo on Serbia" hüüetega vastaseid õrritama, mispeale Kosovo meeskond riietusruumi marssis.
Külastaja tanel:
22:17
Ei ole jah kahjuks nagu Põhja-Korea fännid olümpial, kes kogu aeg hõiskavad ja lehvitavad, kuigi seisud on väga halvad. Terve Eesti jalgpalli süsteem käriseb, liiga nõrk, koondised nõrgad. Asi pole koodise mängijate maha tegemises. Muutust on vaja, mitta kaasalaulmist olukorras kus laev läheb karile.
Külastaja muigega:
22:17
Belgia mängib suhteliselt aeglast mängu aga meie mehed ei saa ikkagi hakkama. Belglastel on tapsed söödud ning mõtestatud käigud
Martti Kallas:
22:17
 Anier kehtestab ja läheb Vertonghenile jõuliselt sisse, aga kõik hästi.
Külastaja Thomas poiss:
22:17
Ojamaa on nagu mingi “make your wish kid” kes pandi platsile niisama rõõmu tundma.
Külastaja Äss:
22:18
Ammu juba vaatan Eesti koondise mänge põhimõttel et saaksid võimalikult suurelt tuppa.
Martti Kallas:
22:18
 Jälle segadus: Theate tsenderdab ja Trossard ei taba palli korralikult, Mets mängib selle üle otsajoone.
Kristjan Jaak Kangur:
22:18
Eks igaühel oma hobi. Mina näiteks ei oska ühelgi spordialal Eesti ega eestlase vastu olla. Milleks?
Külastaja Räägime asjast:
22:18
Kommunistide kari ma ütlen. Ikka veel on neid riike kes ei tunnista mingi riigi iseseisvust.
Külastaja tanks:
22:18
See rumeenia pask on see mille peale karjuma, mitte see et eesti saab ilmselt belgialt sisse, mõistusega palun
Martti Kallas:
22:20
 Onana keeras end elegantse pöördega Vassiljevi pealt maha. Belgia purjetas rünnakule, mis tipnes Carrasco pealelöögiga üle värava.
Külastaja Ray:
22:20
Ma ausalt pole kunagi Eesti ega eestlase vastu, kuid ma ei soovi ka oma koondises näha, kes ei suuda agressorriigi juhi kohta öelda, et ta on agressor ja ei näe probleemi vabaaja veetmises Putinistiga! Üks probleem korraga tuleks lahendada, kuid see probleem tuleks kõige kiiremas korras koondises lahendada!
Külastaja Qwe:
22:20
Mma usun, et keegi ei olegi Eesti poiste vastu. Küll aga ollakse vesti ja tema puudlite vastu.
Martti Kallas:
22:21
Eesti tuli pika sööduga rünnakule ja Anier sööstis pallile, aga Casteels sai selle enne eestlase nina eest auti löödud. Väga passiivselt läksid Eesti mehed auti viskama, ehkki Casteels oli väravast väljas.
Külastaja To Äss:
22:22
Vaata (laske)suusatamist
Külastaja SP:
22:22
nii palju lärmi, nii vähe sisukat juttu. Saime aru, et vest out, saime aru, et kommentaariumi spetsialistid teeksid üht-teist teisiti, saime aru, et kostja on liiga vana. Aga liigume nüüd edasi ja ootame, et kostja veel mõne sellise palli saaks panna
Martti Kallas:
22:22
Paskotši madal sööt leidis Belgia karistusalasse vabaks jäänud Poomi, kes paremaga löömise asemel otsustas vasakule pöörata, aga siis oli kaitsja juba küljes.
Külastaja ,:
22:22
Vedasin sõbraga kihla, kumb peab täna kauem vastu, Eesti või Andorra. Kahjuks ülehindasin Eestit. Tundusid justkui sarnased mängud, Eesti-Andorra ja Belgia-Šveits enam-vähem sama tasemega koondised. Tegelikkus ikka teine, Eesti kindlalt 0:2 taga, Andorra 30 minutit taga 0 hoidnud ja võitleb.
Külastaja Ray:
22:22
Ma ausalt elan selle 5:0 kaotuse üle ja tean, tuleb parem mäng järgmine kord otsa, kuid ma ei suuda arusaada, milleks X facktoriga meest meile vaja koondise kapteniks ja väljakule!
Külastaja Räägime asjast:
22:22
Loodan, et Rumeenia saab nüüd tehnilise 0-3 kaotuse, nagu sai ka Serbia Albaania vastu kui 2016 EM valiksarja mängiti ja Serbia fännid läksid albaanlastele kallale ning samasuguseid loosungeid hüüti.
Martti Kallas:
22:23
 Eesti saab Carrasco karistuslöögi väikeste raskustega karistusalast klaaritud.
Külastaja muigega:
22:23
Huvitav mida koondise mehed ikkagi trennis teevad, no ei mingit loovust
Martti Kallas:
22:24
 Kui kedagi eestlastest esile tõsta, siis Anieri. Taas pääses ta Metsa püstsöödu järel Belgia kaitsjaid survestama, aga Casteels õigeaegselt väljas.
Külastaja peeterheeringas:
22:25
Ei ole KJK öelduga nõus. Selle "Premium liiga ja League One" jutu lasi teie enda kolleeg lahti ja seda mitte korra vaid seda võimendati mitmeid kordi veel täiendavalt. Samas asi selle X faktoriga. Paisatakse mingi fraas õhku ja siis solvutakse, kui teised seal eemal sellega lendu ei lähe. Vat see on arusaamatu.
Martti Kallas:
22:25
Doku konksutab Pika ära ja paneb vasaku alanurga suunas hirmsa litri teele, aga Heinalt korralik reaktsioonitõrje. 
Külastaja Qwe:
22:27
To SP: mis sisukat juttu sa siin tahad? Kui olukord on sitt, tulebki lärmi teha, muidu ei muutu midagi. Tahaks ikka koondise heade tulemuste ja võitluslikkuse üle veel tulevikus rõõmu tunda.
Martti Kallas:
22:27
 Mangalalt kaval tõste Lukakule, kelle Tamm ja Baranov korraks justkui ära kaotasid, aga lõpuks said puhtaks löödud.
Kristjan Jaak Kangur:
22:28
No ei olnud mitmeid kordi, ei ole keegi seda võimendanud. Mujal on tõesti räägitud, aga ei maksa asju endale ette kujutada. See selleks - nagu ütlesin, kriitika on alati asjakohane ja kriitikat on mõtet teha. Ja ega meie toimetuses ka kõik asju ühtemoodi ei näe, mõni on suurem optimist, teine mitte.

Sitt olukord - nõus, ongi. Aga selle ainus lahendus ei ole alati lihtsalt karjuma hakata. Kokkuvõttes ei ole ju keegi meist rahul, et koondis kogu aeg peksa saab. Lihtsalt kas alati on lahendus "laseme kõik lahti" jne või saab ka teistmoodi asju arutada.
Martti Kallas:
22:28
Hoiatus  41. Doku oli jooksu pistmas, Mets tegi vea ära. Kollane kaart jätab St. Pauli mehe järgmisest valikmängust eemale.
Külastaja SP:
22:28
to muigega, loovust on ikka väga keeruline trennis "arendada" - see on combo talendist, platsinägemisest ja mõistmisest ründajatega
Külastaja irw:
22:29
Isegi Andorra suudab rohkem skoorida, kui Eesti koondis ja praegune Andorra on kindlasti tugevam, kui Eesti koondis.
Külastaja Poiss:
22:29
Pilt Brüsselist meenutab Roomaaegset gladiaatorite ja orjade võitlust, kus publikul jäi õigus näidata kas pöial ülal või all… Meie poisid siis orjade rollis
Külastaja Eeeeeee:
22:29
Mitu korda ott podcastis league one ütles? See on “asjaarmastajate” teema ikkagi oleme ausad
Martti Kallas:
22:30
Belgia ehitab taas, Baranov saab tsenderdusele jala vahele. 
Külastaja Rando:
22:30
KJK millal koondise mängud etv-sse tagasi jõuavad? Pidi ju see viaplay pillid kokkupakkima?
Kristjan Jaak Kangur:
22:31
Eks ta on raha taga. Tasuta ei ole Viaplayl ka mõtet ränga raha eest ostetud õigusi ära anda. Kus maal nende läbirääkimistega ollakse, kui üldse ollakse, ei oska kahjuks öelda.
Külastaja SP:
22:32
ehitate endale võltspilti ette, et see kommentaarumisse kirjutamine on lärmi tegemine laiemalt kui see kommentaarium. Mis sa arvad, et häberli ja co või vest ja co loeb seda tagant järgi või lives? Vaevalt. Tahad midagi muuta, siis mine lärma EJL kontori ees homme hommikul, survesta pressi, et nad kirjutaksid rohkem sellest või tee midagi, mida nad kuulevad ka.
Külastaja Qwe:
22:32
Kedagi ei ole ju lahti lastudki EJL-i eesotsast, minule teadaolevalt mitte kunagi. Millised on need alternatiivsed võimalused? Pole normaalne, et ühes organisatsioonis on eesotsas nii pikalt sama punt. Praegune on ehe näide stagnatsioonist. Vaadake piiride taha ja näete seda sama. Jumala eest, tehke silmad lahti. Teatepulk on aeg ammu üle anda.
Martti Kallas:
22:32
 Belgia tiirutab juba mitmendat minutit Eesti kasti ümber. Seni pole löögile jõutud.
Martti Kallas:
22:33
 Doku läheb Vassiljevist mängleva kergusega mööda ja proovib Lukakuga seina mängida, aga õnneks saab Baranov varba vahele.
Martti Kallas:
22:34
 Esimene poolaeg on lõppenud. Belgia 2, Eesti 0. Kodumeeskond domineerib nii kuis vähegi võimalik, Eesti parim moment oli Anieri lattilöök.
Martti Kallas:
22:34
 Vaheajavile järel ütles Thomas Häberli midagi Rocco Robert Sheinile. Ehk näeme vahetust?
Külastaja muigega:
22:34
liikumised konkreetse vastse vastu tehakse ikka trennis selgeks. Kui ei tehta siis mängitaksegi nagu Eesti koondis täna, Anier sai löögile pigem tänu ehku peale ette löödud pallile ja Belgia kaitsja lohakusele kui meeskonnakaalaste mõtestataud tegevusele.
Külastaja X-factor:
22:34
Ojamaa ja Vassili pingile. Muus osas võib edasi panna.
Külastaja Kõige kurvem:
22:35
Kõige kurvem on see et nüüd saab Häberli kinga, ja vest on rõõmsalt edasi
Külastaja Qwe:
22:35
Siin kommentaariumis on ōnneks ka mōni spordiajakirjanik.
Külastaja SP:
22:35
Ma ei ütle, et ma ei nõustu sinuga selle osas, et vest on liiga kaua eesotsas olnud ja et ta on üldse sus character. Aga meetodid on vähe efektiivsed. Jalgpallihaigla kaudu võiks küll kuhugi jõuda.
Külastaja Suss:
22:35
Peale selle, et Andorra on löönud 3 väravat on neil 2 punkti, mida on poole rohkem kui Eestil ja nad pole lasknud endale üheski mängus rohkem kui 2 väravat lüüa Eestile löödud 12, Andorrale 7.
Külastaja Magne:
22:35
Natuke imelik nuriseda tõesti, kui teised teie (Soccerneti) teadlikke provokatsioone alla neelavad.
Kristjan Jaak Kangur:
22:36
Ma võin omalt poolt öelda, et isiklikult ei pea lugejate teadlikku provotseerimist mõttekaks küll. Sellega nõus.
Külastaja Füüsis:
22:37
Ei ole eelnevaga nõus, et kommenteerimine midagi ei aita. EJL kontori ees lärmamine on hetkeline. Mõned kriitilised kommentaarid netis õigesse kohta jäävad alles ja võivad omada pikemat mõju. Ja sealt edasi kui fännide üldine meelsus muutub ja koondise mängude ajal hakatakse vilistama või ei tulda kohale, siis see kindlasti mõjutab.
Külastaja Hmm:
22:37
Mind nii häirib kogu aeg Pohlaku kallal võtmine, et ta ei ole 30 aastaga Eesti klubisi ja koondist kuhugi viinud. Cmn, võtke normiks ja hakake mõtlema. Tore et süüdistada ühte on hea, aga mis kultuuri me eeldame ja loodame, kui arvame et president peaks meie jalka viima nii heale tasemele?? Asi ju on ainult selles, et meie inimestes puudub jalkakultuur. MEIE KLUBID LIHTSALT EI PANUSTA TREENERITESSE JA NENDE ARENDAMISSE. Kui klubid ise ei taha areneda siis mida me loodame, et pohlak üksinda treenib mängijaid? Klubid võiks võtta vastutuse ja hakata peale 30 aastat arendama enda klubisi jalkakultuuri kohaselt. Ejl on toonud palju meetmeid neile, et neil oleks lihtsam, aga meie klubid lihtsalt aastast aastasse istuvad paigal ja siis koos fännidega vibutavad näppu ejl suunas, selle asemel võtta enda klubis asjad käsile ja teha nii, et toota kvaliteetseid mängjaid või pohlak peab tooma treenerid ka klubidesse?? Teistes riikides käivad nii et liidupresident arendab kõiki klubisi? Ei. Igal klubil peabki olema oma nägu, mitte lootma ma ei tea kellele
Külastaja tanel:
22:37
Belgia suguste vastu ei oota võite keegi. Aga kui minnakse Fääride, San Marino ja Läti vastu kogu aeg jutuga, et vastast ei maksa alahinnata jne siis see on lihtsalt kurb. Ja nii aastakümneid juba, arengut pole kui 2011 ja sellele järgnev eufooria välja arvata.
Külastaja To SP:
22:38
Minu teada on EJLis kõik nõuanded avalikult oodatud
Külastaja reff:
22:38
Mis seisus muidu Soomets/Kreida on, ega nad Sappineni vigastust ei saanud? ja Hein näitab taaskord miks laenule minek on väga vajalik! rabistab jubedalt, mängupraktika on hoopis muu kui arsenali trenn
Kristjan Jaak Kangur:
22:39
Soometsaga oli kohe hooaja alguses selge, et kui ta tänavu üldse veel platsile tuleb, siis aasta lõpus, aga pigem ei hakata kiirustama. Kreida võiks vähemalt teoorias peagi tagasi olla.
Külastaja Thomas poiss:
22:39
Kumb on mannetum - kas Reimi analüüs või Ojamaa mäng? Ühtemoodi emotsioonitud etteasted mõlemad…
Martti Kallas:
22:42
 Sheinil on mänguvorm seljas! Viimased soojendusliigutused ja tõenäoliselt näeme vahetust. 
Külastaja peeterheeringas:
22:42
See et te ise ei käinud plakatitega Vabaduse väljakul seda fraasi reklaamimas, ei tähenda, et see teie endi poolt ei võimendunud. Siin on mitmeid nüansse. Teil oli variante see fraas ajaloo annaalidesse ära panna, aga ei. Viimases PEJIJ episoodis peatoimetaja ise ilkuvalt selle fraasi kalla võtjaid tümitas. Ja teine pool. Asi selles ju ongi, et mitte kedagi ei ole lahti lastud ega asendatud (kui on vaja olnud, siis on demonstratiivselt ohverdatud ettur ehk. peatreener), mitte keegi ei vastuta, tegudel ei ole mitte mingeid tagajärgi. On vaid jutt, pardoon võimendatud fraas, et me oleme kõigest 30 aastat ala arendanud.
Kristjan Jaak Kangur:
22:45
No nüüd sa ju heidad meile ette, et me reageerime, kui keegi on reageerinud :) Aga olgu, jätame selle fraasi. Minu jutu mõte oli see, et saab olla vihane, pettunud ja kõike muud, aga ilkumine on natuke odav. Noh, umbes nagu kõik need, kes esimese värava järel alati teatavad, et "muud polnudki ju oodata".

Samas on see kõik alati maitse asi. Ja nagu viimasel ajal on korduvalt nenditud, siis vähemalt läheb jalgpall inimestele niigi palju korda, et emotsioone tekitada. Asi seegi.

Külastaja nonoh:
22:45
mõni moment on täitsa lahe olnud (anieri latt)
Külastaja to hmm:
22:45
See et klubid ei too treenereid on suurim probleem? Jalkakultuur on vähe laime kui treenerite teema.
Külastaja muigega:
22:45
Ja mida ejl siis laekunud nõuannetaga teeb? ega ometi arvesta nendega?
Külastaja madis:
22:45
tasub leida midagi positiivset tänasest õhtust - tänu Eesti ennastsalgavale esitusele (olgem ausad Belgia on olnud suht kesine ja sestap on Eesti pidanud üksjagu pingutama, et olla siiski kindlas kaotusseisus) saab homse tööpäeva eel rahus poolajal magama minna ja uueks päevaks välja puhata, kartmata, et mingi sajandimängu vms maha magad :)
Külastaja SP:
22:45
to hmm koondise asjades saab küll pohlaku otsa vaadata - miks jürgens noortekoondises pole, miks lepistu ei ole soometsa-kreida puudumisel isegi mitte huviorbiidis? Okei, ta on alavormis ja mängib vähe aga me kõik teame, et isegi tippvormis ei oleks ta jutuks isegi. Nüüd jalgpalli üldiselt vaadates, üldiselt nõus et klubide taga on palju kinni.
Külastaja Qwe:
22:45
Fakt on see, et EJL-is ja ka koondises ei toimu ilma vesti nõusolekuta midagi, fakt on see, et inimene pole võimeline aastakümneid uusi ideid genereerima, mis organisatsiooni edasi arendaks. Fakt on ka see, et vest ei saa sellest aru ja ta arvab, et ta on Eesti jalgpalli ristiisa. Fakt on ka see, et ta on end EJLi tsementeerinud. Küsimus ongi selles, kuidas ta sealt tsemendist kätte saada ja ukse taha juhatada. Aitab, vaja on uut visiooni, värskeid mōtteid ja korruptsioonivabu suhteid.
Külastaja pets:
22:46
Kumb on mannetum - kas Reimi analüüs või Ojamaa mäng? Ühtemoodi emotsioonitud etteasted mõlemad Kuule, kas sa ise oskad paremini Rimist analüüsida? Pigem oled lambi tugitoolisportlane
Külastaja peeterheeringale:
22:46
Aga kes? Kes tahab ise seal olla?
Külastaja Thomas poiss:
22:46
Vastulause hmmile kes siin räägib, et klubid ei tekita jalkakultuuri. Anna andkeks aga seda ei hakka kunagi tekkimagi kui me ei väärtusta meie publikut. Kui me peame normiks et hooaeg peabki algama veebruaris ja lõppema vahel ka detsembris ja suvel mängimine on minimaalne kuna euromängud, siis sry, kultuuri ei tekigi kunagi. Jalgpall on meelelahutus ja mäng on etendus ja etendust tehakse publiku jaoks.
Külastaja Mõtiskleja:
22:46
Õnneks varsti koondis tagasi err-is, siis saab jälle kuulata kuidas Zelinski jt tulistavad korralikult süüdlaste pihta, kui on põhjust tulistamiseks. Reim ja Jonas tõesti liiga "viisakad" minu maitsele, mitte et nad halvad oleks kuidagi oma töös sellepärast. Maitse asi, samamoodi nagu Järvela kommentaatorina. Kellele sobib, kellele mitte. Kurb, et Kasper ühtegi koondisemängu ei saanud teha Viaplays. Igati vääriks.
Külastaja Räägime asjast:
22:47
Mida te austatud soccerneti sporditoimetajad arvate mis nüüd Rumeenia ja Kosovo matšist edasi saab? Kas Rumeenia saab tehnilise 0-3 kaotuse, või mängitakse neutraalsel staadionil mäng lõpuni? Teine variant, et Rumeenias, aga ilma publikuta.
Martti Kallas:
22:48
 Eesti mehed tagasi platsil, Poomi ei ole.
Kristjan Jaak Kangur:
22:48
Ma usuks, et üritatakse kuidagi ikka mäng ära pidada. Ise pooldaksin tehnilist kaotust, ilma selleta niisugustest asjadest lahti ei saa. Aga ega uuesti mängimiseks liiga palju võimalusi pole, mängijad peaksid ju nädalavahetuseks juba tagasi koduklubide juures olema.
Külastaja To muigega:
22:48
Ma ka ei teeks anonüümse nõuandega midagi. Sa teeks?
Martti Kallas:
22:48
 VahetusPoomi mäng on lõppenud, Shein põllule.
Külastaja nõia kints:
22:48
naiste koondis võidab järgmise balti turniiri ja vest teeb rubialest, algab uus ajastu eesti jalgpallis
Martti Kallas:
22:49
 Lukaku pani palli mängu, teine poolaeg läks käima!
Külastaja Vahetus90min:
22:49
Kusjuures, Kasperis on see X-factor. Päris ausalt. Otil on Y-factor kahjuks.
Külastaja pets:
22:49
Siin on tüüplised anonüümsed netikomentaatorid kokku tulnud. Kõik omaarust mingid spetsialistid. Reaalses elus pole ise midagi teinud.
Martti Kallas:
22:50
 Brüsselis sajab uduvihma.
Külastaja ,:
22:50
Tegelikult ei pane mind niiväga muretsema see, et me poolajaks Belgia vastu 0:2 taga oleme. Hoopis hullem on see, et ekspertide seas, siin kommentaariumis ega mujal fännide hulgas pole enam lootust. Enne mängu räägitakse, milline kaotus oleks veel ok. Need, kes 20 aastat Eesti jalgpalli jälginud, küsivad teisest toast, mis seis on. Sest enam ei huvita ja ei viitsi vaadata. Telekast mängu ka ju ei näe... See protsess, millest hr. Schwede räägib, et ühiskond jalkpalliseerub - pigem liigub asi karmilt vastupidises suunas.
Külastaja SP:
22:50
kas poom oli tõesti nii halb, et ta pidi 45 pärast välja vahetama? Arutagem
Martti Kallas:
22:52
 Belgia üritab lühikeste söötudega meie kaitsjatest läbi murda, aga Paskotši lõikab söödu vahelt.
Martti Kallas:
22:53
 Lukaku sai kasti joonelt paremaga löögile, Hein tõrjus!
Martti Kallas:
22:54
 Eesti sai justkui korraks liikuma hakata, aga Ojamaa ja Anieri üksteisemõistmine jättis soovida. Sööt läks tühjusesse.
Martti Kallas:
22:55
Mangala kukub Eesti kasti joone juures, aga kohtunik hindab olukorra kalastamiseks. Läks päris kergelt pikali küll. 
Külastaja Tiit:
22:56
Kui Poom nüüd vigane pole, siis mis krdi signaali sa talle annad treenerina.
Külastaja metsajumal:
22:56
Miks kõige värskem mees Poom välja?
Külastaja tanel:
22:56
Eesti jalgpalli esimene muutus peaks olema noortetreenerite taseme ja üldise jalkatreeningute võimaluse järsk tõstmine noortele. Eesti noortesüsteemist ei tule jalgallureid, kes suudaks maailmatasemel läbi lüüa, erandina mõni väga andekas. Rohkem peab tööd tegema noorte jalgapalluritega mitte iga trenn sama tuima kava taguma. Seal see kõik algab.
Külastaja Hmm:
22:56
Kindlasti mainin ära, et ma ei poolda ka ühe juhi ametis olemist nii pikalt nagu on. Peab toimuma regulaarne vahetus või siis hiljem tagasi valimine jne. Ja kui isegi ongi hämarust, et Pohlak käseb ja poob ning soovitab kedagi välja jätta, siis võid mütse süüa ja mürki võtta, et Jürgensi või Lepistu olek koondises ei muudaks suurt meie tasemes midagi. Reaalsus on see, et KLUBID läbi aastate ei ole ise mitte midagi suurt teinud selleks, et ise areneda ja jõuda kuhugi. EJL on omajagu aidanud nii nõu kui ka jõuga ja isegi rahaliselt erinevaid klubisi ja toetanud neid erinevate meetmetega, et neil oleks lihtsam. Aga klubid on 30 aastat istunud paigal. Selle asemel, et jätta paar kallimat mängijat toomata ja panustama selle raha ISE OMA TREENERITE koolitamisse või tuua treenereid sisse, kes arendaksid ka kohalikke treenereid ja tõstaks üldist treeningtaset. Selle asemel süüdistavad paljud klubid koos oma fännidega EJL ja Pohlakut. KLUBID VÕIKS VÕTTA LÕPUKS VASTUTUSE, et meil ei tule kvaliteetseid mängijaid peale...
Külastaja Aga sp:
22:56
Äkki sheinil suurem xfactor kui poomil? Sa jallatreener või niisama paugutaja?
Külastaja Trk:
22:56
Poom oli üllatavalt kehv kaitses tõesti.
Külastaja Oooo:
22:56
Kui oli selge, et Shein tuleb, oli selge, et Poom läheb. Käiti ei võtaks ükski normaalne vend välja ja Kostja võiks ikka 90 teha.
Külastaja SP:
22:56
this just in: Hein ei ole arsenali CL kooseisus. Lootus jääb, et lisanimekirja ta jõuab.
Kristjan Jaak Kangur:
22:56
Tema vanuses mängijaid saab lisada B-nimekirja, mis tuleb kinnitada alles 24 tundi enne mängu.
Külastaja Reff:
22:56
Kui kaugel a-koondise tasemest on Vetkal/Palumets? Ja kas neist oleks potentsiaali 6 peal? Pole palju Levadia mänge näinud aga nende noor Vassiljev tundub ka üsna huvitav tegelane, aga vist liiga aeglane?
Martti Kallas:
22:57
 Eestilt väike söödupraak oma kasti juures ja Doku saab päris mitu head hetke palliga keerutada, aga leiab lõpuks söödu suluseisus olnud meeskonnakaaslasele.
Kristjan Jaak Kangur:
22:57
Vetkalit ja Palumetsa loodaks isiklikult küll õige pea juba kuskil maavõistlustes näha. On siis tase piisav või pole, aga võimaluse võiksid saada.
Külastaja Hmm:
22:57
@Thomas poiss, Jällegi saab vaadata otsa KLUBIDELE, et miks meil algab kalender sel ajal nagu hakkab. Kõigil klubidel on võrdne võimalus rääkida nendes asjades kaasa, nagu Kams on ka maininud. Aga millegi pärast kõik karjuvad ühest suust, et oi, sobib-sobib märtsis alustada ja detsembris lõpetada. Selle asemel, et ühiselt hääletadagi mitte selle poolt ja tuua välja alternatiivsed variandid.
Külastaja Vaatleja:
22:57
Tegelikult tahaks teada, KUI KAUA VEEL lasevad (sh. SN) ajakirjanikud juba aastaid pärast igat järjekordset kottisaamist asjaosalistel (mängijad, treenerid jne) ajada üht ja sama möla: "See on jalgpall!", "Selline on klassivahe", "Täna oli vastane meist taseme poolest üle" jne jne jne. Sellist pläma ajavad asjaosaliselt absoluutselt pärast iga saadud ketukat ja ajakirjanikud noogutavad sellele mölale innukalt koogutades kaasa. Selle asemel, et LÕPUKS OMETI HAKATA KÜSIMA teravaid küsimusi. Nagu näiteks: "KES KONKREETSELT on süüdi selles tasemevahes, mis täna esile tuli?", "MIDA KONKREETSELT JA KES on valesti teinud, et tuli järjekordne kott?", "MILLISEID KONKREETSEID VALEOTSUSEID tegi peatreener tänases mängus?, "MIKS PEATREENER ei võta ja ei kanna pärast tänast saadud keretäit vastutust?", "MILLAL VÕTAVAD VASTUTUSE need isikud, kes konkreetselt on süüdi selles, et ridamisi on palgatud mingeid täiesti tulemusvõimetuid peatreenereid?" JNE.JNE.JNE. Just selliseid küsimusi tuleks küsida pärast igat kaotatud mängu koondise kaptenilt ja teistelt mängijatelt, treenerilt, jalgpalliliidu funktsionäridelt ja miks mitte ka fännide esindajatelt/kõneisikutelt. Võib-olla siis hakkaks lõpuks ka midagi liikuma. Aga niikaua kui pärast igat saadud kuiva kotti ajakirjanikud noogutavad-koogitavad takka sellise möla peale, et "see on jalgpall, selline on praegu meie tase, vastane oli füüsiliselt üle" jne jne, siis ei muutu niipea mitte midagi. "See on jalgpall" ja selliseks ta jääbki - keegi ei vastuta, keegi ei tõstata küsimusi vastutamisest. Liiga on aegade tugevaim ja koondis on kohe-kohe jõudmas suurturniirile. Jne jne jne.
Külastaja Heiko:
22:58
Kuidas on vöimalik,et Soome Yle näitab köikke mänge koondise tasuta aga hr Pohlak on köik myynud.
Kristjan Jaak Kangur:
22:58
Hr Pohlak ei müü koondise mängude näitamise õigusi.
Martti Kallas:
22:58
 Belgia tuleb vasakult äärelt, aga Carrasco sööt Theate'ile on nii tugev, et paneb publiku ahhetama. Theate palli mõistagi kätte ei saa.
Külastaja Jep:
22:58
Mure pole see, kas kaotame 0:1 või 0:3. Optimism sõbrad! Kas me saame 0:0 vöi paremal päeval 1:0 kätte - see peaks igale koondisemängule minnes ju tegelt olema
Külastaja Räägime asjast:
22:58
Rumeenia ja Kosovo mäng jätkus
Martti Kallas:
23:00
 Belgia tuleb taas mööda äärt, aga Doku sööt Mangalale on liiga tugev ja läheb üle otsajoone.
Martti Kallas:
23:00
 VäravBelgia kolm. 56. minut.
Martti Kallas:
23:01
 Lukaku mängiti Tamme ja Pika vahelt jooksu, belglane lidus Tammel eest ära ja lõi kindlalt alla nurka.
Külastaja graf1x:
23:02
Lukaku on ikka jah maailmaklass
Kristjan Jaak Kangur:
23:02
Mõned fotod Belgiast Liisi Troska kaamera kaudu.

Foto: Liisi Troska
Foto: Liisi Troska
Foto: Liisi Troska
Foto: Liisi Troska
Martti Kallas:
23:02
Värav Lukakult neljas. 58. minut.
Külastaja irw:
23:02
Vaadake parem Eesti korvpalli mehed!
Martti Kallas:
23:03
Eelmisel rünnakul sai Baranov korralikult varba vahele, aga nüüd enam mitte. Jääb Lukakust liiga kaugele, belglane keerab ja kõmmutab alla nurka. Täpselt nagu kaks aastat tagasi Tallinnas Märten Kuuse vastu.
Martti Kallas:
23:03
Vahetus Vahetus  59. Belgia vahetab. Carrasco ja Trossard ära, Lukebakio ja Openda põllule.
Külastaja Magne:
23:04
Klavan pani Lukaku omal ajal konkreetselt tasku. Tamme taskud nii suured paraku pole.
Külastaja Poiss:
23:04
PanGe nOoREd mÄnGImA
Külastaja K:
23:04
Võtke see vassiljev välja noooo kaua võib???
Külastaja jõhvik:
23:04
siit igati hea edasi minna!
Külastaja tanel:
23:04
Mis Eesti lootused väravaks on? Anieri latt oli tore aga rohkem ei paista kuskilt tulevat.
Külastaja jaan:
23:04
Soccernet, kas te Aivar Pohlakult saaks kommentaari, kuidas ta hindab neid kahte mängu tervikuna.
Külastaja Qwe:
23:05
Tundub, et siin peaks juba politsei sekkuma.
Külastaja X-factor:
23:05
Tegelt ka, tooge noored peale. Las saavad aru, mis tase maailmas on. Pole ju mõtet Ojamaad ja Vassiljevit hoida!
Külastaja Siil:
23:05
Ei taha uskuda, et me nüüd Andorrast kehvemad oleme. Vb . tuleks siiski teistsuguse taktikaga võõrsil suurte vastu mängida?
Külastaja Kaloss:
23:05
Mis seal Rumeenia vs Kosova mängus toimus? Ei jõua alla kerida teksti
Martti Kallas:
23:05
Vahetus61. Väga mitu vahetust tuli korraga:

Tunjov Vassiljevi asemele, Sinjavski Ojamaa kohale.

Trossard jäi ikkagi platsile, Lukaku tuli välja.


Kristjan Jaak Kangur:
23:06
Rumeenia fännid hakkasid karjuma "Kosovo on Serbia", mispeale Kosovo mehed mõneks ajaks platsilt lahkusid.
Külastaja Judin:
23:06
Hakkab vaikselt ilmet võtma see skoor. Palun lööge veel belglased😂😂
Külastaja Siim:
23:06
Verevahetus.ee No milleks seda jama vaadata, kellegil motti ei ole, pange siis need noored kasvõi juba sisse
Külastaja SP:
23:06
+1 jaan, see on hea samm mida astuda (koos nende teravate küsimuste vajadusega)
Külastaja Ilves:
23:06
Martti, kui koondis kõrvale jätta, siis kas itaalia pizza oli parem kui belgia õlu? Ära valesti vasta
Martti Kallas:
23:07
 Mõlemad on väga head! Nagu isal ei saa paluda lemmiklast valida, siis ... Belgia õlu on vist veidi parem.
Külastaja lukakster:
23:07
Lukaku meile vale jalaga pannud rohkem, kui me tiimina terve valiksarja peale kokku
Külastaja Yo:
23:08
Noored mängisid väga hasti täna… Vähemalt ei kartnud ja võtsid ette..: Meeskond aga kahjuks lihtsalt teeb valesoote
Külastaja Pehrsson:
23:08
Ma ei ole kõige kehvem treener
Külastaja Thomas poiss:
23:08
Ooooooo, mida mida, Tommyboy võttis Ojamaa ja Kostja välja kui 40!!!!! Min jäi mängida. Uskumatu. Tubli igatahes aga tglt oli juba 15min vaja see vahetus teha.
Külastaja Huumor:
23:08
See on nii ere leek praegu kui üldse. Nad täiesti mängivad meiega
Martti Kallas:
23:08
 Lukaku jaoks oli tegemist koondisekarjääri 76. ja 77. väravaga. Kaheksa neist on tulnud Eesti vastu. Nelja mänguga.
Külastaja Hmm:
23:08
Ja inimestele, et miks me jõudsime 2012 sinna kuhu jõudsime. Vastus. Koondis koosnes peaaegu 100% mängijatest, kes olid aastaid mänginud välismaa klubides. Paljud olid nooremas eas välja liikunud ja saanud treenida klubides, kus olid tasemel TREENERID. Kes teadsid kuidas treenida. Praegu meie mängijaid treenivad liiga pikalt kodumaa klubides treenerite juures, kelle tase ei ole suuremal hulgal vastav, sest KLUBID ei taha areneda ja arendada oma treenereid ja klubi ennast.
Külastaja Suss:
23:09
Skoor on suva, mis loeb on see, et eesti koondise nimel on väljakul mingi kari anonüümseid harrastajaid, kes lihtsalt seisavad ja vaatavad, kuidas Belgia mängib.
Külastaja Mart:
23:10
@Hmm. Aga Eesti spordisüsteem ongi selline, et tähtis on trennis olevate peade arv ja oluline ei ole kvaliteet.
Külastaja ee:
23:10
Ei tea kui õige teema, aga kas tõesti võib sellepärast platsilt lahkuda, ilma tagajärgedeta, et fännid ütlevad "Serbia, Serbia" ?
Martti Kallas:
23:10
Vahetus Vahetus66. Nüüd saab Trossard puhkama, de Ketelaere platsile. Välja ka Castagne ja platsile Siquet.
Kristjan Jaak Kangur:
23:11
Küllap sellega on samamoodi nagu rassistlike solvangutega, et tohib reageerida niimoodi. Aga eks see vaadatakse ka kindlasti veel üle, saab trahvigi teha selle eest, kui vaja.
Külastaja ,:
23:11
To Heiko. Vabandust, mis mänge see Yle tasuta näitab? Soomes Viaplayl sama haare mis meil. Ja seal sellel õnnetusel lõppu ei paista, põhjamaade turult nad välja ei tõmba. Väga imelik on EJLi süüdistada selles, et UEFA müüs õigused kõrgeimale pakkujale
Martti Kallas:
23:11
 Vahetus67. Anieri mäng lõppenud, Zenjov väljakul.
Külastaja Jummel:
23:11
Belgia peatreener halastas, et Lukaku välja võttis veidi imelik muidugi, et mees lööb 3minutiga kaks ja võtab välja, et oleks võinud ikka kübara ära teha mis oleks suure tõenäosusega tulnud.
Martti Kallas:
23:12
 Hugo Siquet saab kirja oma esimese mängu Belgia koondise eest.
Külastaja SP:
23:13
to ee, guugelda kosovo iseseivuse teemal, see on nende jaoks umbes sama kui et me mängime a le coqil ja publik karjub, et eesti on venemaa ja ei tohiks olla iseseisev
Martti Kallas:
23:13
 Doku mängib palli Baranovist mööda ja Openda pääseb Heinaga silmitsi, aga väravavaht tõrjub!
Külastaja Huviline.:
23:13
Shein ja Pikk jäävad positiivselt silma. On tahtmist täis ning seda tahaks kogu meeskonna peal näha.
Külastaja Ffs:
23:13
Pehrsson hoidis seisu vähemalt viisakana. On aeg vist Thomas
Külastaja Poiss:
23:13
Zenjov?? Andke Tammele või Sorgale võimalus end arendada
Külastaja Vahetus90min:
23:13
Ma võiks omale medali anda, sest olin vist juba 5 aastat tagasi, kui koondis mudaliigasse langes, kommentaariumis esimeste seas kes karjus , et kui mudaliigas noortele arenemisvõimalusi ei anna, siis ei tule ka neid tulemusi siis, kui Vassiljev lõpetama peaks. Pärast Vassiljevi Vaasjadele kummardamist ei pea lugu ka kellestki, kes Vassiljevit toetab, valib või fännab. Tavaliselt kapten lähebki koos laevaga.
Külastaja Suss:
23:14
Rumeenia fännid rullisid lahti pika serbia lipu millele oli kirjutatud "kosovo je srbija" Kosovo on Serbia... mida teeks eesti koondis, kui kusagil mõne riigi fännid rulliks lahti Vene lipu kohu on kirjutatud Eesti on venemaa. see on nii haige käitumine, et siin ei saa midagi teha.
Martti Kallas:
23:15
Hoiatus  70. Tamm ja de Ketelaere satuvad kastis lähestikku, mispeale belglane kukub. Kogenud Poola kohtunik ei lähe õnge.
Külastaja Ffs:
23:16
Tamm võeti puhkusereisile? Andku mehele võimalus, väärib igati
Külastaja to hmm:
23:16
klubid ja treenerid võivad ju "tahta", aga tase on mujal palju kõrgem
Külastaja jaan:
23:16
Ei tea, kas suurklubis nagu Arsenal on väravavahtidel pärast koondisemänge togimist ka ala et Hein, mitu korda väravast palli tõid?
Kristjan Jaak Kangur:
23:17
Küllap ikka natuke, värava löönud Trossard näiteks võtab meie mehe raudselt ette.
Külastaja dnb:
23:17
üks asi milles liitu kritiseerida, on a-koondise ületähtsustamine, eriti kui peatreeneri valikuid selliselt tehakse
Külastaja Räägime asjast:
23:17
Austria juhib Rootsi vastu 3-0 ning serblane Marko Arnautovic tassinud seal Austriat kahe tabamusega.
Külastaja Qwe:
23:17
Varsti teeme aseritega viigi ja kõik on jälle normaalne.
Külastaja Hmm:
23:17
Ja Kostja hoidmine algkoosseisus on rohkem kui absurdne... Ei saa vanade oskuste ja teenete pealt kahjuks kedagi hoida sedasi. Mõistlik ehk vähendada minutite hulka sisse toomisega. 60min sisse, mingi aeg 75 min sisse jne. Kostjal oli X-faktor tõesti, aga vabandust, praegu loota tema x-faktorile korra mängu kohta on rumalus. Rumalus, sest Kostja olematu kiirus ja vale söötude hulk tekitab vastastele mängudes kordades rohkem väga häid väravavõimalusi, kui see 1 x-faktor mängu kohta, kus vb saab 1 värava kätte vs 2-3 väravat vastastele eksimustes mis soodustavad nende momentide teket.
Külastaja Poiss:
23:17
Võrkpallis nt tuuakse samamoodi sisse noored ja vähese màngukogemuseta mehed viimastes geimides kui olukord on lootusetu ja miskit päästa enam ei ole
Külastaja muigega:
23:17
Mis rumeenlastel Kosovo iseseisvusega peaks asja olema?
Kristjan Jaak Kangur:
23:18
Ju nad tahtsid lihtsalt vastast pilgata, ma pakun. Ja noh, mõnes mõttes ju kahjuks töötas ka, sest aeti Kosovo mängijad närvi.
Martti Kallas:
23:19
 Onanalt suurepärane soolo, mis lõpeb sööduga Lukebakiole, kes kõmmutab üle.
Martti Kallas:
23:19
 Vahetus75. Käit välja, Miller platsile.
Martti Kallas:
23:20
 Eestil on seega kõik vahetused tehtud. Belgial on üks paus veel kasutada, mille jooksul saavad kaks vahetust teha.
Martti Kallas:
23:22
 Belgia harutas Eesti kaitseliini söötudega täiesti laiali, aga õnneks lõi Tamm puhtaks. Kohe järgnes uus võimalus, aga Doku kaval löök tabas kaitsjat.
Külastaja Jummel:
23:22
"Megatugev" Rootsi saab kodus Austrialt 0:3 ehk peaks tunnistama, et Rootsi vist ikka pole ulme sats nagu meile üritati pärast koslepit öelda.
Külastaja Lamp:
23:22
Kui 15-16 ;aastaselt treenitakse 3 korda 1.5 h nädlas te Eesti jaökaga kuhugile ei jõuagi. Ja kui jalkavennad teevad ennast 50+ ajakirjanikuga võidujooksu ettepaneku korral täis, pole midagi oodatagi 😆
Martti Kallas:
23:22
 Belglased teevad vahvat Mehhiko lainet.
Martti Kallas:
23:24
 Belgia tiirutab endiselt meie kasti juures. Löögini õnneks väga ei jõuta.
Martti Kallas:
23:24
 Nüüd annab Openda eemalt tuld, aga kaitsjatesse.
Külastaja nipitiri:
23:25
eesti jalgpalli liit võiks oma uksed sulgeda, kahjuks on juba aastaid kestnud see et meid nüpeldavad kõik riigid läbi, ausaltöeldes häbi on juba meie koondist näha kuskil
Külastaja X-factor:
23:25
Tahaks Käiti näha ründavas rollis. Pange kas või Mets 6 peale betoneerima suurte vastu. Vahet ju pole, ei pea kägistama ründavat mängijat seal.
Külastaja Huberli:
23:25
Krt ma juba vihane endapeale, et see kodumängude pakett ostetud sai, Pohlak maksa rahad tagasi. või Hurt!!
Külastaja Keks:
23:25
Häberli=Pehrsson
Külastaja jaan:
23:25
Soccerneti podcastis kõik saatejuhid oleks täna kaotuse 1-3 vastu võtnud, neil oli õigus, see oleks hea tulemus olnud.
Martti Kallas:
23:26
 Lukebakiolt kaval pall värava ette, aga õnneks läks see liiga pikaks.
Külastaja ouroboros:
23:28
Mismõttes kodumängude pakett ostetud? Ülekanded ju tasuta...
Külastaja Jummel:
23:28
Õnneks kuuleb uue nädala podcastis esimesed 10min mida Jürgenson sel nädalal teinud on :)
Martti Kallas:
23:28
Super äärevahetus belglastelt! Doku sai palli ja pistis kohe punuma, aga Paskotši jõudis õnneks lööki blokeerima. 
Külastaja muigega:
23:28
Ilmselt Rootsi tõesti ei ole 'megatugev' praegu aga praegu saaks Eesti pea kõigilt Euroopa koondistelt sisse.
Külastaja Hmm:
23:28
@Lamp ja siis enamik inimesi näeb ainukest probleemi, et Vest on liiga kaua istunud eesotsas. Tegelikult sellises olukorras pole vahet kas seal ees on 30 või 60 aastat istunud Vest või hoopis mingi Maikaga tüüp. Reaalsus ongi see, et klubid ise peaksid hakkama ennast arendama. Tõstma koormusi, tegema kõik, et nende treenerid saaksid parima ja ajakohasema hariduse jalgpallis... et nende treenerid toodaks mängijaid, kes tooksid mängijate arendamisega mingeid raha tagasi saada pikas plaanis, kasvõi protsentidega, kui järgmine klubi müüb edasi jne.
Martti Kallas:
23:29
 Vahetus84. 150. mängu mees Jan Vertonghen pääseb puhkama. Publik tõuseb püsti ja aplodeerib. Platsile tema klubikaaslane Anderlechtist, 19-aastane Zeno Debast.
Külastaja Suss:
23:29
Arnautovic on sündinud Viinis, ema on austerlane ja isa serblane. Tahate hullu panna, siis kontrollige fakte.
Külastaja X-factor:
23:30
Henrik Florast kõlbab, aga Frank Sligost mitte. Oleks ääreründaja ja wingback paremale olemas. Ei peaks Kuuske äkki seal põletama? Suht kehva kütteväärtus tollel.
Martti Kallas:
23:30
 Jälle niii lähedal! Pall on Eesti värava ees lahti ja Hein on olukorda sekkumas, aga Onana jõuab olukorda enne. Õnneks suunab palli üle.
Külastaja graf1x:
23:32
to Hmm mida sa arvad kes neid treenereid Eestis koolitab siis? EJL ju, klubid muidugi võiks saata oma treenerid euroopasse, aga kes neid ootab seal?
Külastaja Huviline.:
23:32
Vesti teene on see, et ta on KTM reegliga liiga taset alla viinud. Trenni ja mängude keskmise kvaliteedi langetamine seab ka noormängijate madalama lati. Välja arvatud juhul kui noormängija jõuab kiirelt ja edukalt välismaale
Martti Kallas:
23:32
Värav Viies. 88.
Martti Kallas:
23:33
 Doku konksutas pikalt-pikalt Eesti kasti ümber ja leidis lõpuks de Ketelaere, kes mängis end Paskotšist mööda ja naelutas palli terava nurga alt Heina selja taha.
Külastaja Suss:
23:33
2:15... -13 ainult Liechtensteinil, San Marinol ja Gibraltaril on suurem väravatevahe
Külastaja jaan:
23:34
Suurepärane stabiilsus ja 10-0 on ilus skoor.
Külastaja karl:
23:34
2 mängu 10 väravat samas üldiselt meie sugused koondised on suurte käest selles aknas saanud saunasid üleüldiselt
Martti Kallas:
23:34
 Kaks üleminutit. 
Martti Kallas:
23:35
 Debütant Siquet lajatab eemalt peale, aga õnneks mööda.
Kristjan Jaak Kangur:
23:36
Nojah, vahe on selles, et näiteks Luksemburg saab Portugalilt küll kahe mänguga 15 tükki tuppa, aga samas võidab ise grupis Islandit ja Bosniat ning teeb viigi Slovakkiaga. Meil on ette näidata "ilus kaotus" Austrialt ja punkt aseritega.
Külastaja To Suss:
23:36
Küpros -15
Külastaja V:
23:36
Eesti teisel poolajal mõne rünnaku on teinud?
Külastaja Hmm:
23:36
@graf1x Jaa, EJL teeb koolitusi tõesti. Aga terve Euroopa on koolitusi täis ja terve Euroopa on täis treenereid, kelle tase juba on kõrgem kui enamikel eestlastel. Pigem, et tuua silmad kinni keskmiselt kallimaid välismängijaid, siis võiks tuua treeneri, kes treenib keskpärasest mängijast hea mängija ja kes samal ajal saab anda oma tarkust, oskusi ja kogemusi edasi teistele kohalikele treeneritele.
Külastaja Siiri:
23:36
Kas kommentaarorid kes kommivad mängu,ei peaks olema erapooletud
Kristjan Jaak Kangur:
23:36
Olen seda meelt, et oma riigi koondise mängude puhul ei ole võimalik erapooletuks jääda. Ja ei ole vaja ka, seda ei tehta mitte kuskil mujal.
Külastaja Mart:
23:37
@Huviline. " seab ka noormängijate madalama lati" Miks siis ukse taga järjekorda ei ole kui latt nii madal on?
Martti Kallas:
23:37
 Mäng on lõppenud. Mis teha. 5:0 on 5:0. Belgia oli igas elemendis üle ja parem. Meilt väravale täpselt üks arvestatav löök, selle tabas Anier latti.
Külastaja R:
23:37
Masendav, tuleb jälle generatsiooni vahetust äkki ootata
Külastaja Huumor:
23:37
Soccernet - Kas Te saate uurida ja teha lugu kuidas meil lood on akadeemiatega? Kas Eesti jalgpallil on plaan akadeemiad hetkel rajada? Kui neid on, siis mis seal täpsemalt toimub ja kuidas mängijat arendatakse. Kui akadeemiaid ei ole, siis milline on tulevikuplaan Eesti jalgpalli arendamisel? Kas praegune süsteem arendab meie seisu 5-10-15 aasta pärast? Milline on praegune Eesti jalgpalli hetkeseis süsteemselt? Kas meil on oodata mingisugust edu kas klubi või koondisetasemel? Kas noormängijaid liigub piisavalt klubidest välismaale hetkel? Kas neid aasta-aastast liigub rohkem? Kui liigub, siis millistest klubidest? Kas saab kuidagi noormängijaid rohkem välismaale saata? Miks Premium Liiga tase on aegade kehvem? Euroedu 0, tänase aasta tase samuti. Kas te saate sellise loo teha?
Külastaja Suss:
23:37
ei pea, eesti kommentaatorid loomulikult on eest poolt.
Külastaja Võhik:
23:37
Issand, see on ikka õudus. 1) Miks on vaja seda Vassiljevit hoida nagu s*tta pilpa peal? Jah, teatav tehniline klass on tal olemas, aga ilmselgelt ei luba vanus tal enam olla algkoosseisus, eriti tugevamate meeskondade vastu. 70ndal minutil vahetusest tulla ja teravust tuua oleks väga okei. 2) Vassiljevi järjepidev toppimine on tekitanud meile keskväljale järgmise probleemi - Käit ja tema potentsiaal on täiesti kasutamata, kui me teda kaitsvaks poolkaitsjaks topime. Pange sinna kasvõi Poom või veelgi parem, Shein. Mõlemad mängivad ka koduklubides ja vähemalt on potentsiaali sealt saada tulevikuks hea variant. 3) Millal EJL aru saab, et koondise peatreeneriks ei ole vaja mitte mõtlevat taktikut vaid inimest, kes ajab mehed vihale ja tekitab verejanu ning ühtsust. Tarmo Rüütli ei olnud suurem asi taktikameister, aga tema ajal mänginud koondislased on tema plussina välja just selle, kuidas ta suutis mehi motiveerida. Väikese riigi koondis suudabki ainult nende eelmainitud asjadega võita, sest tehniliste oskuste või taktika peale mängides saame me ilmselgelt pakke. Kokkuvõtteks, äkki meil olekski vaja teadlikult Zenjovid, Vassiljevid ja muud tegelased välja jätta, kellel ka ilmselgelt enam pärast Karpini skandaali pole fännide toetust + vanuse tõttu on mõlemad selgelt hakanud oma kasutegurit kaotama. Võtame siis need noored Palumetsad, Vetkalid, Jürgensid (tean, et see on juba omaette debatt) ja lepime sellega, et me saame mõnda aega kaotusi. Jalgpall on meelelahutus ja seda mängitakse ikkagi fännidele. Äkki tasuks anda fännidele valgust tunneli lõpus, mitte kustuvat lõket, kuhu Pohlak üritab paaniliselt oksakesi visata?
Külastaja muigega:
23:37
Eestilt teenitud kaotus. Kõik on hea. Mingeid muutusi ei ole vaja, las jääbki nii.
Martti Kallas:
23:37
 Mina tänan, et elasite hoolimata inetust tulemusest mängule kaasa. Aitäh!
Külastaja suits:
23:38
Erapooletuse nõudmine Eesti kommentaatorilt Eesti koondise mängu ajal on küll debiilsus. Vabandan otsekohesuse pärast.
Külastaja Ok:
23:38
Rahvuskoondise mänge ei kommenteeri keegi kuskilt erapooletult, kui kommentaator on kodumaine ja ei ole tegu rahvusvahelise firmaga, kes lihtsalt teeb tervele maailmale inglisekeelset sisu.
Kristjan Jaak Kangur:
23:40
Kaks mängu, kaks 0:5 kaotust. Skoorid skoorideks, aga mängupilt on olnud allapoole igasugust arvestust. Loodetavasti on ees tõsise järelemõtlemise aeg.
Külastaja Geenius:
23:40
Eestlased lihtsalt ei oska jalgpalli mängida. Pole kunagi osanud ja ei hakka ilmselt kunagi ka oskama, tee mis sa tahad!
Kristjan Jaak Kangur:
23:40
Nii hull see asi loodetavasti ka pole, aga vastupidise tõestamine nõuab praegu suurt pingutust. Aitäh ka minu poolt kõigile siin aknas kaasa rääkimast, lõpuks tuli palju väärt mõtteikäike.
Külastaja Huumor:
23:40
Kindlasti kaaluge seda mida ma küsisin, huvi on kindlasti suur. Kui saate hakkama, et võtmeisikuga teete loo, siis seda tahavad kindlasti paljud kuulata.
Kristjan Jaak Kangur:
23:42
Eesti peab oma järgmised mängud juba kuu aja pärast, kui 13. oktoobril võõrustatakse Lillekülas Aserbaidžaani. Ja seal juba lihtsalt peame võitma! Neli päeva hiljem toimub samas kohas maavõistlus Taiga.
Kristjan Jaak Kangur:
23:42
Asjaosaliste kommentaarid Brüsselist on tulekul. Aitäh!