Pühapäev, 19. november 2023
Kommentaar või küsimus edastatud!
Marko Susi:
12:35
Tere ja ilusat jalgpallipäeva! Täna on käes Eesti koondise aasta viimane mängupäev, EM-valikmängus on vastaseks Rootsi.
Külastaja skeptik:
12:35
Vaatasin, et Eesti olla selles EM-valiksarjas löönud 4* vähem väravaid võrreldes viimase MM-valiksarjaga. Edasiminek missugune.
Marko Susi:
12:37
Kõik teadmised, mida mängu nautimiseks vaja, leiate eelvaatest!
Marko Susi:
12:47
Olete juba eilseid mängueelseid kommentaare lugenud? Kui ei, siis soovitan ka need üle käia.
Marko Susi:
12:48
Muuhulgas selgus eile, et eelmises mängus Austria vastu Sinisärkide parimaks valitud Martin Vetkal jättis haigestumise tõttu mängueelse trenni vahele, mistõttu pole kindel, kas ta täna mängib.
Marko Susi:
12:49
Mängueelsest trennist rääkides:
Marko Susi:
13:15
Rootsi koondise abikapten Albin Ekdal lõpetab pärast mängu Eestiga koondisekarjääri. Kas Albin saab väljakut jagada oma venna Hjalmariga, kes on samuti meeskonna nimekirjas? Kõik sõltub sellest, palju vendadel raha on.
Marko Susi:
13:33
Rootsis olev Soccernet.ee esindus sai valmis kolmanda episoodi lõbusast arvamismängust, mille iva on, et koondislased vastaksid rootsikeelsetele küsimustele eesti keeles. Visake pilk peale, meelelahutus on garanteeritud!
Külastaja asd:
14:40
Kas Vetkal jäigi siis haigeks või on lootust, et ikka mängib?
Marko Susi:
14:41
Mõnda aega tagasi avalikustati meeskondade koosseisud. Kuigi Vetkali nimi on nimekirjas olemas, siis Eesti Jalgpalli Liit teatas, et kahes viimases mängus koondise parimaks valitud poolkaitsja jääb täna eemale.
Külastaja Kojamees:
16:20
Marko Susi mis sa arvad kas Albin Ekdalil õnnetub ka täna oma lahkumismängus lüüa Eestile oma koondise karjääri esimene värav ka ära? 😀 Tegu on ilmselgelt mängijaga kes väga väravaid ei löö, sest tegu kaitsva poolkaitsjaga.
Marko Susi:
16:23
Tead, arvestades Eesti koondise viimase aja minekut, siis ei imestaks. Usun, et kui Rootsi teenib penalti, võidakse tal lasta lüüa. Aga sinised prillid mu silme ees panevad mind lootma, et ükski rootslane ei skoori (ebatõenäoline, aga jah).
Külastaja Huvitav:
16:52
Keda algkooseisu ennustatakse? Kas Jürgens saab peale, Austria vastu tundus huvitav
Kris Ilves:
16:53
Tere ka minu poolt! Algkoosseisud selguvad umbes tunni aja pärast. Ennustusi saab vaadata mängu eelvaatest, mis on siit juba läbi käinud.
Külastaja abc:
16:56
Kas on lootust, et SN teeb pärast seda valiksarja ka mingi statistilise võrdluse, kus võrdleb praegust valiksarja eelmiste valiksarjadega?
Kris Ilves:
16:57
Täiesti võimalik.
Külastaja No selge:
17:17
Palun viiki
Külastaja No selge:
17:18
Alla 3e oleks hea sisse lasta
Külastaja No selge:
17:21
Vatkalist kahju aga ehk saame pennu ja nurgalöögi järel lahtine pall risti. 2:2 oleks hea
Kris Ilves:
17:24
Rootsi fännid kogunesid enne mängu Friends Arena kõrval asuvas kaubanduskeskuses, mille laes oli suur Rootsi lipp. Samas kaubanduskeskuses sisustasid aega ka Eesti fännid. Fotod: Brit Maria Tael




Külastaja asd:
17:24
loodan pealelööki v2ravale
Külastaja Rits:
17:26
Viaplay ajastu viimane Eesti mäng siis täna?
Kris Ilves:
17:27
Ei oska täpselt öelda, aga arvan, et pigem mitte.
Külastaja Mk 104:
17:28
Ühte pealelööki raamidesse.
See oleks korralik mäng siis.
Külastaja realist:
17:31
Parem oleks, et proovitakse tãna ka rünnata (ja ehk seelâbi âkki isegi skooritakse) siis vast teatakse paremini kuidas mãrtsis Poola vastu minna ning ei piirduta seal vaid kaitses istumisega ...
Külastaja Mõtiskleja:
17:39
Kris kas sa tead midagi mida meie ei tea? Olid ju jutud, et uuest aastast müüakse õigused ära aga see aasta näidatakse lõpuni?
Kris Ilves:
17:40
Viaplay osas on väga palju segadust ja keegi ei tea, mis edasi saama hakkab. Praegu on õigused Viaplay käes ja sellest tulenevalt on neil kohustus mänge näidata. Kuni pole uusi uudiseid, jätkub asi niimoodi.
Külastaja teet:
17:41
Ega siin ilus õhtu ei tule. Rootslased on viha ja äksi täis peale 3-0 kaotustaseritele, nii et hakkab ilmselt saranane andmine nagu kodumängus. Ilmselt skoor nii halb ei tule, aga vähemalt 2 saame sisse küll. Kui Jürgens alustab ja Käit mängib 8 v 10 peal siis äkki näeme väravat ka täna, aga pigem ei usu seda. Ennustan seega 0-2 lõppskooriks.
Kris Ilves:
17:48
EESTI ALGKOOSSEIS!
Karl Jakob Hein, Artur Pikk, Karol Mets, Maksim Paskotši, Joonas Tamm, Rasmus Peetson, Mattias Käit, Markus Poom, Georgi Tunjov, Bogdan Vaštšuk, Oliver Jürgens.
Karl Jakob Hein, Artur Pikk, Karol Mets, Maksim Paskotši, Joonas Tamm, Rasmus Peetson, Mattias Käit, Markus Poom, Georgi Tunjov, Bogdan Vaštšuk, Oliver Jürgens.
Kris Ilves:
17:49
See tähendab, et võrreldes eelmise mänguga on Thomas Häberli teinud algkoosseisus neli muudatust. Koha on kaotanud Vlasi Sinjavski, Martin Miller, Martin Vetkal (haige) ja Henri Anier.
Kris Ilves:
17:52
Mõlemal äärel on uued mängijad - Pikk vasakul ja Peetson paremal (eeldusel, et äärel mängib Peetson, mitte näiteks Paskotši). Mängukeelust vabanenud Käit on keskväljal ja Jürgens ründeliinis.
Külastaja teet:
17:54
Ma ei saa aru milleks on vaja toppida Peetsoneid ja Millereid sinna paremkaitsesse kui Lilander ja Tur on mõlemad olemas? Ühtegi korda pole sellest midagi head tulnud minu mäletamist mööda.
Muus osas tore, et Jürgens alustab, aga Vastsuk küll eelmise mängu põhjal algkoosseisu kohta välja ei mänginud.
Külastaja Häberlik:
17:55
see on üle pika aja kõige huvitavam ja lootustandvam algkoosseis Eestil. Seekord vist vaatan isegi mängu!
Kris Ilves:
17:57
Rootsi algkoosseis on selline:
Jannes sista startelva som förbundskapten 📋
— Svensk Fotboll (@svenskfotboll) November 19, 2023
Albin Ekdal med bindeln runt armen i sin 70:e och sista landskamp 🇸🇪
📺 Avspark mot Estland 18.00 i TV6 & Viaplay pic.twitter.com/Y8C7TgdXas
Külastaja Damnn:
18:01
Sorry, aga viimaseid mänge arvestades- Pikk põhis ei tõota head
Külastaja viahey:
18:02
peetson äärekaitses = häberli out, kaua võib ühe reha peal talluda???
Külastaja realist:
18:03
Kas seekord koondis ei lãhegi jaanuaris kuhugi talvituma?
Kris Ilves:
18:03
Ilmselt ikka minnakse, aga ei ole veel lõplikult asjad paigas.
Kris Ilves:
18:07
Täna mälestatakse Rootsi fänne, kes said Brüsselis terrorirünnakus surma. Friends Arena värvitakse sini-kollaseks ja toimub ka leinaseisak. Foto: Brit Maria Tael


Külastaja Huvitav:
18:08
Et Peetsoni nr 6 peal ei taheta kasutada, mis sest et ta seal varem mänginud?
Külastaja Mart:
18:08
Wikipedias on 2 jaanuari peal sõprusmäng Norraga USAs.
Kris Ilves:
18:09
Wikipedias on igasuguseid asju. See pole igatahes ametlik ja kinnitatud.
Külastaja Kojamees:
18:09
Miks Victor Lindelöf kapten pole? Ta peaks ju põhikapten olema ja Ekdal varukapten kui põhikapten eemal platsil.
Kris Ilves:
18:10
Ekdal teeb oma lahkumismängu ja ilmselt sellepärast.
Kris Ilves:
18:12
.
Külastaja Jaak:
18:13
Mets Kapten??
Kris Ilves:
18:13
Jah. Mets oli Vassiljevi puudumisel ka mängus Austriaga kapten.
Külastaja Kojamees:
18:14
@Kris Ilves, paraku sellised terrorirünnakud peegeldavad tänase Euroopa reaalsust, et kuidas lastakse neid immigrante piiramatult sisse, kes rüüstavad, on ohtlikud ka kohalikele inimestele. Need nn pagulased on tegelikult selged illegaalid, mida Euroopa Liit tuimalt ei tunnista kahjuks.
Külastaja Vutiskeptik:
18:14
Loodetavasti saab sellest Häberli lahkumisetendus. Loodetavasti ilus mäng, aga siiski lahkumisetendus. Kui isegi peaks tulema viik või koguni võit, siis see ei kaalu üles selle härra seniseid negatiivseid "saavutusi". Ei taha rohkem näha peatreenerit, kes õigustab end sellega, et "vaadake kust meie mängijad tulevad ja mis meie mängijate tase on". Kui Jaak Salumets oleks omal ajal põhjamudas vedelenud korvpalli-Kalevi tüüri juurde asudes samasugust joga ajanud, ei oleks seesama Kalev mitte iialgi nende samade NSV Liidu korvpalli põhjamudast võetud meestega tagasi Liidu kõrgliigasse ja seejärel viimaseks NSV Liidu meistriks tõusnud. OK, Salumets tõi väljast paar täiendust (Jackson, Babenko), aga suur töö tehti ära nendesamade Eesti meestega kelle vastas seisid tolleaegsed Liidu tipptegijad, maailma- ja Euroopa meistrivõistluste medalivõitjate ja olümpiavõitjatega kaunistatud AKSKd, Spartakid jne. Salumets võttis ja pani Kalevi mängima. Tema mänguplaanid töötasid ja see tõi edu. Ja vastaseid ei aidanud see, "kust tulid nemad" ja "kust tulime meie". Salumets sai selle eest palka, ja ka Häberli peaks oma palga eest tulemusi tegema. Aga ta ei tee. See on juba piisavalt tõestust leidnud. Kahjuks.
Külastaja Lühike:
18:14
Kuidas on võimalik panna Artur Pikk põhisse? Aitan juba
Külastaja Mart:
18:21
@Vutiskeptik. Häberli ei saa teha ära klubides ja iseseisvalt tegemata jäänud tööd.
Külastaja Lühike:
18:22
Alternatiivne põhikoosseis:
Formatsioon 4-4-2
Lilander-Mets-Peetson-Paskotši
Vastsuk-Käit-Poom-Zenjov
Jürgens-Anier
Külastaja Mart:
18:22
@Lühike. Kruglov ei mängi enam.
Külastaja Vutiskeptik:
18:28
@mart - milliste klubide ja kelle iseseisvale hiilgavale eeltööle siis Salumets toetus? Kogu värk oli mudas, aga tulemus tehti ära.
Külastaja AuOhUh:
18:29
Kas Rootsi on oma parimatega või on mõni oluline puuduja?
Kris Ilves:
18:30
Rootsi on eelmise mänguga võrreldes sarnaselt Eestile algkoosseisus mõned muudatused teinud, aga parimad mängijad on koondises, välja arvatud vigastatud Alexander Isak.
Külastaja AuOhUh to Vutiskeptik:
18:30
Väga hea kriitika, aga kes treeneriks tuleb? Salumets ise ve?
Külastaja AuOhUh:
18:30
To Mart. Hea kriitika, aga jätame ära "klubides tegemata jäänud"... Klubides tehakse tööd ikka. Iseseisvast distsipliinist ja lisatrennist (ekstramiilist) on puudus.
Külastaja Lühike:
18:33
Miks me neljaga taga ei mängi? Teab keegi, kas meil mõni mängija mängib kodusatsis viie kaitsjaga? PS! Mitte kolmega, kus kaks wing-backi on, vaid konkreetselt viiega nagu meie koondis mängib
Külastaja Mart:
18:35
@Vutiskeptik [Delfi]. Sporditeemalise videopildiga podcasti järjekordses osas räägib Jaak Salumets sellest, kuidas ta viis Tallinna Kalevi korvpallimeeskonna kuue aastaga sügavast mudast Nõukogude Liidu meistriks.
Salumets räägib detailselt sellest, kuidas tal edu saavutamiseks tuli muuta mängijate mentaliteeti. Alguses püüdsid korvpallurid jooksuringi läbida bussis sõites või silla all peidus olles ja suitsu tõmmates aega parajaks teha. Ajaga aga asjad laabusid. Abi oli ka treeningutele teaduslikust lähenemisest.
„Pigem tapsin mina end vaimselt. Pidin nii palju ennast tõestama ja survestama, et mõnikord läksin trennist oksendama. Mul oli vastik, et pidin meeste peale karjuma, et nad end liigutaksid. [Delfi]
1) Salumets oli Kalevi treener ja ta töötas mängijatega igapäevaselt.
Salumets tegi meestega trenni nii 9-10 kuud. Häberli aasta peale 3 nädalat.
2) Kui tänapäeval sellist trenni teha, siis läheksid kohe mängijad ära.
Külastaja AuOhUh:
18:35
Kohvipaksu ja Kris Ilvese info põhjal pakun 2:0 või 3:0 võitu Rootsile.
Kris Ilves:
18:39
Ma olen siis optimist ja pakun 1:1 viiki.
Külastaja Ook:
18:41
Jälle Kuusk ei mängi kahjuks
Külastaja teet:
18:43
Miks Kuusk mängima peaks kui ta on oma klubis reservmängija? Isegi mitte pingile ei saa. Viimati sai mänguaega Floras.
Külastaja Vutiskeptik:
18:44
@mart. Nii nagu oli Salumetsa, nii on ka Häberli töö üheks osaks mängijate mentaliteedi muutmine. Miks mitte kaasaegsete võtete ja meetoditega. Aga sellest püssist ilmselgelt pauku ei tule. Salumets Salumetsaks, aga milliste klubide super-eeltöö pealt Tarmo Rüütli oma tulemuse tegi? Müncheni Bayerni või?
Kris Ilves:
18:46
Täna on huvitav asjaolu see, et Eesti algkoosseisus on vaid üks Premium liiga mängija - Peetson Levadiast. Ülejäänud kümme meest mängivad klubijalgpalli välismaal.
Kris Ilves:
18:47
Eesti koondise abitreener Norbert Hurt rääkis Viaplay eetris, et Eesti alustab täna 5-4-1 asetuses ehk Käit ja Poom keskväljal, Tunjov ja Vaštšuk äärepoolkaitses ning Jürgens üksi ees.
Külastaja R:
18:52
Huvitav jah, et ühtegi Flora meest ei ole algkoosseisus. Millal see viimati üldse juhtus?
Kris Ilves:
18:53
Keda huvitab ja kellel on aega, siis saab otsida. Ma ise peast ei tea ja hetkel ei saa otsida.
Külastaja s:
18:55
Millised tulemused rahvuste liiga play-offi meie jaoks mõjutavad?
Kris Ilves:
18:55
Tänased mängud vist eriti ei mõjutagi, kui ma ei eksi. Homme on tähtsamad mängud selles osas.
Külastaja Nunes:
18:55
Saun on sooja pandud ja ootab leililisi. Loodetavasti üle kahe me ei saa.
Külastaja s:
18:58
Ja millised mängud homme mõjutavad?
Kris Ilves:
18:59
Mul hetkel spikker kaduma läinud, aga Twitteris peaks selle kohta infot jaguma. Eesti võimalused on igatahes väga-väga head.
Kris Ilves:
18:59
Aga nüüd leinaseisak terrorirünnakus hukkunud Rootsi fännide mälestuseks.
Külastaja I:
19:00
Itaalia ja Tšehhi ei tohi homme kaotada mõlemad, siis Eesti play-offis.
Kris Ilves:
19:01
Aitäh! Nii peakski olema.
Külastaja graf1x:
19:01
Kas Pikal on vaatus kaks, Kulusevskiga?
Kris Ilves:
19:02
PALL ON MÄNGUS!
Kris Ilves:
19:04
Pikk tegi Kulusevski vastu vea ja kinkis Rootsile nurgalipu juurest karistuslöögi.
Kris Ilves:
19:05
Rootsi karistuslöögist asja ei saanud. Kulusevski pani madala palli esiposti juurde, kus Tunjov selle klaaris.
Kris Ilves:
19:07
ROOTSI LÕI KAKS KORDA LATTI!
Kris Ilves:
19:08
Rootsi nõelas ohtlikult paremalt äärelt, kus Ekdali tsenderdusest sai Gyökeres löögile, aga latti. Seejärel lõi Claesson tagasipõrkunud palli samuti latti.
Külastaja graf1x:
19:09
Rootslased sinjavsky videod vaadanud v :D korralik joppamine
Külastaja teet:
19:09
Oi kus Pika pealt hakkab kärisema täna. See vend ei peaks isegi koondise lähedal olema.
Külastaja asd:
19:09
Kuidas mees nii vabalt löögile sai??
Külastaja Abc:
19:09
Nõus, Pikal puudub hetkel see stabiilsus ja kvaliteet
Kris Ilves:
19:10
Rootsi on korraliku surve peale saanud ja Eesti oma väljakupoolele surunud.
Külastaja Mart:
19:12
@teet.
Kui vastas on mängija, kes on Tottenhamis hooaja algusest kõik mängud enamvähem 90 minutit mängida. Siis Eestil ei olegi kedagi sinna vastu panna.
Külastaja Qw:
19:12
Pakuks 4:0
Kris Ilves:
19:13
Hein proovis juba 11. minutil tempot alla suruda, aga Itaalia peakohtunik seda ei lubanud.
Kris Ilves:
19:14
Rootsi ründab peamiselt oma parema ääre kaudu, kus kombineerivad Krafth ja Kulusevski. Pikal ja Vaštšukil ei ole lihtne õhtu Stockholmis.
Külastaja muigega:
19:15
krt, et meie kaitsjatel käib palli puhtaks löömine üle jõu.
Külastaja Qw:
19:15
Peame leppima, et hetkel oleme selgelt kääbused. Vōrdsed San-Marinode, Gibraltarite ja teistega. Lootus Euroopa keskmikust on vajunud mutta.
Kris Ilves:
19:17
Krafthi tsenderdus ebaõnnestus ja Peetson mängis palli rinnaga Heinale.
Kris Ilves:
19:18
Eestil oli ka mingisugune asi, mis meenutas natuke rünnakut, aga sööt kaitseliini taha jooksnud Vaštšukini ei jõudnud.
Kris Ilves:
19:18
Cajuste kauglöök lendas Paskotši jalast napilt väravast mööda.
Kris Ilves:
19:19
Hein hüppas nurgalöögi olukorras palli alt läbi, aga Eesti õnneks oli Peetson õigel ajal õiges kohas.
Kris Ilves:
19:19
Hein hüppas eelmises olukorras Claessoniga kokku ja jäi murule pikali. Ta hoiab näost kinni.
Kris Ilves:
19:20
Tundub, et kõik õnneks korras ja Hein saab jätkata.
Külastaja Huviline:
19:20
Ma ei ole Metsa klubimänge vaadanud aga koondises tundub kuidagi väga õnnetu. Meedias korralik hype.
Külastaja Asdasd:
19:20
Mille kuradi pärast me peame leppima? Mis krdi orjamentaliteet see on
Külastaja WM:
19:20
See positiivne, et olukorras, kus istume enamuse ajast kaitses, suudab Jürgens ikka nähtaval olla ja mõjuv olla. Sellisy ründajat pole ammu Eestil olnud!
Külastaja Qw:
19:20
Vanasti tehti tulemust sellega, et mehed võitlesid vere ninast välja. Nüüd pole enam seda ka. Oleks siis vähemalt oskused.
Külastaja Ain:
19:21
Ma ei ole spetsialist, aga Eestlaste mängu vaadates jääb mulle küll mulje, et vastu tahtmist ollakse platsil või on kõigil 39 palavik. Nagu väga ei viitsi mängida. Aga see mulje on mul.
Külastaja Abc:
19:21
Jürgens on talent, see on selge. Niikaua kui ta mängib koondises on temast meile palju kasu..
Külastaja oluline:
19:22
oluline oleks praegu et kamp Hein-Paskotši-Tunjov-Vetkal-Jürgens saaks normaalsetes koduklubides korralikult mängida, siis äkki võib midagi saada mõne aasta pärast
Kris Ilves:
19:23
Peetson hüppas pallist mööda ja Tunjov blokeeris Claessoni ürituse. Rootsi nurgalöögi sai Eesti ilusti klaaritud.
Kris Ilves:
19:23
ROOTSI JUHIB 1:0!!! 22. MINUTIL.
Kris Ilves:
19:24
Nurgalöögi järel Rootsi rünnak jätkus ja Claesson suunas vasakult äärelt tulnud Augustinssoni tsenderduse peaga väravasse.
Külastaja Huviline:
19:24
Ja no mis mis ma Metsa kohta just ütlesin..
Külastaja asd:
19:24
nagu mida pekki meil kastis 2 rootsi meest ja mingi 10 eestlast ja ikka lööb rootslane v2rava
Külastaja graf1x:
19:25
Iga mäng tuleb meile tsenderdustest
Külastaja 66:
19:25
2 rootslast 7 eestlase vastu ja roostlane lööb värava ...
Külastaja Hmm:
19:25
Kus see Vetkal on? Härra Kris
Kris Ilves:
19:26
Siinsamas uudises on ju kirjas.
Külastaja graf1x:
19:27
jääb nagu arusaamatuks, et kui ma kaitsjana hüppan õhku, siis pall ei tohi minna üle minu pea, nii nagu räägiti, et kaitsja põhitõed.
Külastaja muigega:
19:27
Peamängus jäädakse igas mängus ikka alla
Kris Ilves:
19:27
Rootsile järjekordne nurgalöök, mille Paskotši ja Pikk said kahe peale klaaritud. Eesti on selge surve all.
Külastaja Suss:
19:28
Anier vähemalt suutis ees palli hoida, praegu on eesti rünnakud mingi 5 meetrit üle keskjoone ja võetakse lihtsalt kehamänguga pall ära
Kris Ilves:
19:29
Forsberg võttis palli rinnaga omaks ja lõi kastijoone juurest otse õhust peale - napilt üle!
Külastaja AuOhUh:
19:31
Koostöö puudumine silmaga näha, sest suhtlusoskused null. Eeldan, et vaimne ettevalmistus kehv. Võtaks nii kokku.
Kris Ilves:
19:32
Jürgens suruga ennast palliga kasti ja lõi palli värava eest läbi, aga seal kedagi polnud. Eesti on päris pikalt saanud söötu lükata ja palliga mängida.
Kris Ilves:
19:32
Poom, Jürgens ja Käit kombineerisid kasti lähedal ilusti, aga lõpuks võeti Käidilt jala pealt pall ära.
Külastaja Realist:
19:33
Ma ei tea- ei saa Tunjovi fenomenist aru.. minu arvates täis toigas.
Kellel peaks silma peal hoidma-
Shein, Vetkal, Jürgens, Hein, Paskotši ja U21 võib vaikselt jälgida Palumetsa ja härra Vaherit.
Mis arvate?
Külastaja AuOhUh:
19:33
to graf1x. Mis seal arusaamatut on? Ta (Mets) hindas lihtsalt tsenderuse trajektoori valesti, nii lihtne see ongi.
Külastaja Asdasd:
19:33
Rootslane jooksis ju Pika pealt Metsale seljataha. Mets kattis tsooni, Pikk ei liikunud oma mängijaga lõpuni kaasa...
Külastaja Dan:
19:33
Mehed klubides näidanud justkui võib mängida küll, koondises nagu peata kanad. Aga ei, ootame detsembrini, et siis analüüsida juurpõhjust - treeneripinki :)
Külastaja Metsout:
19:33
Hetkel kõige kõvemas klubis mängiva Metsa pealt käriseb kõige rohkem. Eelmises mängus Austriaga mõlemad väravad, täna ei suutnud rootslase eest palli klaarida ...
Kris Ilves:
19:34
Poom riputas karistuslöögist palli kasti, kus otsis Metsa, aga pall sinna ei jõudnud.
Külastaja WM:
19:35
Oi, hea on Jürgensit ikka platsil vaadata!!!
Külastaja graf1x:
19:35
Päris kurb, et nii elementaarne viga ja iga mäng sellised apsud sees
Kris Ilves:
19:35
Paskotši tegi Eesti karistusala lähistel Gyökeresi vastu vea ja andis Rootsile päris heast kohast karistuslöögi.
Kris Ilves:
19:36
Forsbergi tsenderdus jäi madalaks ja Käit lõi palli peaga kastist välja.
Külastaja Fänn:
19:36
Korralik äärekaitsja Lilander olemas, miks küll astutakse järjekordselt samale rehale.
Külastaja Mart:
19:36
@Dan. Klubides neid kes näitavad just liiga palju ei ole. Mets ja Tamm on näidanud. Aga Mets mängib 2.liigas, Rootsi omad RB Leipzigis.
Külastaja Trk:
19:36
Anier ei ole küll kunagi mingit palli ees hoidnud. Jürgens praegu märksa parem.
Külastaja EST:
19:37
Kindlastiei mängi Mets kõige kõvemas klubis. Hein arsenal,tamm bulg kõrgliiga, käit rum kõrgliiga, mets saksa esiliiga.
Külastaja Njaa:
19:37
Ma ei mõista miks ei proovitud ei eelmine mäng ega nüüd Jürgensi ja Anieri duot? Üks hea jõuline - võidab palli ning hoiab palli ning teine hea kiire ja tehniline.
Külastaja ,:
19:38
Väga kahju, et peaaegu kõik Eestile selles valiksarjas löödud väravad on täitsa välditavad. Neid on nii palju olnud, ehk on mõni jõudnud meelest ära minna, aga ei meenu väga ükski suurepärane individuaalne sooritus nagu saksa noore Beieri värav U21 koondise vastu. Ainult kaitsevead. Kui esimesed kaks mängu välja arvata, pole Eesti vastased pidanud 100% pingutama. Ja see on masendav, kui Euroopas valiksarjas näeb mängu, kui üks ei suuda ja teine ei viitsi.
Külastaja to Metsout:
19:38
Austria vastu tuli essa värav selle pealt, et esmalt läksid paremal äärel tunjov ja miller vahetusse, mispärast astus vastane läbi ja ss astus tamm liinist välja, selle pealt tuli värav. metsa käkk see pigem ei olnud ju
Külastaja Kojamees:
19:39
Kas Rasmus Peetson ei peaks mitte olema kaitsev poolkaitsja? Ometi ta mängib viimasel ajal alati keskkaitses. Täna harjumatul positsioonil paremkaitses
Kris Ilves:
19:39
Jürgens võitles Krafthiga palli pärast ja oli lähedal selle võitmisele, aga tegi siiski rootslase vastu vea.
Kris Ilves:
19:40
Lindelöf astus paremal äärel nii Käidist kui Vaštšukist mööda ja pani palli värava ette, kus Paskotši selle klaaris.
Kris Ilves:
19:40
Rootsi mängis nurgalöögi lühidalt lahti ja sellele järgnenud Augustinssoni tsenderdusele sai Tamm pea vahele.
Külastaja Mart:
19:41
Eestil oli nurgalipu juures kolm mängijat, aga ikka sai Lindelöf läbi.
Külastaja muigega:
19:41
Ilmselt ei julge Häberli kahte meest ees hoida, pigem pargime kogu meeskonnaga bussi. Ainult, et peapalle suuda ka meie 10 meest klaarida
Külastaja Dan:
19:41
@Mart arusaadav. Aga peamine ikkagi see, et me ootame kenasti detsembrini, et siis suur analüüs teha. Senikaua paneme ilusti forever oma 5-4-1 edasi, ka siis ju juba kiirelt meile paar-kolm löödud. See toidab meid kenasti
Kris Ilves:
19:42
Claessoni kauglöök umbes 20 meetrilt lendas üle värava.
Külastaja Ain:
19:43
Kas Eesti on ühe korra palli vastase kasti saanud või rohkem?
Kris Ilves:
19:43
Rohkem, aga mitte väga palju.
Külastaja graf1x:
19:44
Tegelt on naljakas, et häberli saab nüüd kinga, võtame uue tüübi ja siis seletame, et kuule märtsis on ülitähtis mäng, pead võitma. Selle asemel, et praegustes mängudes uuele treenerile aega anda.....
Külastaja to EST:
19:44
Mitu mängu Hein seal Inglise kõrgliigas siis mänginud? ja Saksa esiliiga kindlasti mitu korda tugevam kui bulgaaria või rumeenia liigad
Külastaja lhv:
19:44
selle asetusega ääred kunagi ei saagi tõusta, väga väga raske nii, keskelt meie tasemega pole lihtne läbi murda.
Kris Ilves:
19:46
Kulusevski andis ohtliku söödu Eesti karistusala keskele, kus esimesena jõudis pallini Tunjov, kelle vastu Claesson tegi vea.
Kris Ilves:
19:47
Tamm pani Kulusevski tsenderdusele pea vahele, aga järsku sai viielt meetrilt peaga löögile Ekdal, kelle löögi Hein püüdis.
Kris Ilves:
19:48
Pikk läks karistusala nurgast löögile, aga pall keeras ristnurgast napilt mööda! See oli Eesti esimene pealelöök.
Kris Ilves:
19:48
POOLAJAVILE!
Kris Ilves:
19:49
Rootsi juhib Claessoni 22. minuti väravast 1:0. Rootsi oli selgelt parem meeskond väljakul, aga liiga palju võimalusi rootslastel siiski polnud. Mänguliselt olid rootslased üle. Eestil ei olnud ühtegi võimalust, kui Pika optimislik löök poolaja lõpus välja arvata.
Kris Ilves:
19:50
Tsenderdused on Rootsil väga ohtlikud olnud. Mängu alguses oldi juba väga lähedal, kui löödi kaks korda järjest latti. Aga 1:0 ei ole veel katastroof Eesti jaoks.
Külastaja Kojamees:
19:50
Midagi pole veel katki, sest kõigest 0-1
Külastaja muigega:
19:50
Vähemalt poolaja viimasel minutil saadi ka väravale löök kirja
Külastaja EST:
19:50
Tammelt super diagonaal aga realiseerimine jälle nagu ikka.
Kris Ilves:
19:51
Pallivaldamine 61%-39% Rootsi kasuks. Pealelöögid 7-1 (raamidesse 2-0) Rootsile. Nurgalöögid 4-0 Rootsile.
Kris Ilves:
19:57
Fotod: Brit Maria Tael



Külastaja teet:
19:58
Zahovaiko detsembris peatreeneriks ja jaanuari laagris peaks hakkama harjutama mingit muud taktikat/formatsiooni. Sest see on igatahes kindel, et kui sama moodi edasi paneme siis ei ole meil play-off mängudel vähimatki lootust.
Külastaja Huviline.:
19:58
Näha et see taktika ei tööta. Kaitsjad ei suuda ääri kinni panna ja kui ise läheme rünnakule, siis kellele ääremängija söötma peaks? Selle taktikaga peaks rünnaku ülesehituse käigus olema üks keskkaitsja seal, kus on meie äärekaitsjad.
Kahju meestest, sest juba tundub et meeskonnal tahtmist on. Kuidagi värske tunne.
Loodame et uuel aastal valivad asjaliku treeneri, mitte kedagi Flora dünastiast.
Kris Ilves:
20:03
MÄNG JÄTKUB! Vahetusteta.
Külastaja lhv:
20:04
Jah isegi kui tahame teha kiirrünnakuid, siis kõik oleme nii madalal, et sööduga tulles on vastane jbua tagasi jõudnud, praegu jääb loota et pall ette aga pisike Jürgens ei võta ju ühtegi pikka palli maha, et siis sealt edasi.
Külastaja Vahetus90min:
20:04
Väravas võiks olla küll selline mees, kes klubis on põhiväravavaht. Ehk hakkaks Arsenal ka pingutama Heinale laenuklubi leidmisel. Heina oskustes ei kahtle - aga pidevat mängu on tal vaja.
Kris Ilves:
20:06
Rootsi surub ja surub. Nurgalöök ja sellele järgnevad tsenderdused saab küll Eesti klaaritud, aga pall püsib vaid Rootsi valduses.
Kris Ilves:
20:06
SUPERTÕRJE HEINALT!
Kris Ilves:
20:07
Gyökerers sai Kulusevski söödust mõnelt meetrilt löögile, Hein tõrjus ja Pikk klaaris! Rootslased küsivad penaltit, aga seda ei saa.
Kris Ilves:
20:08
Kulusevski sai kastist löögile, aga sihik ei olnud paigas ja pall lendas selgelt üle värava.
Külastaja Vahetus90min:
20:09
Supertõrje? Löök kehasse ju? Tõrjus enda ette, jättis ohtlikult palli lahtiseks. Võtaks need roosad prillid eest ükskord ja jõuame mudast välja.
Kris Ilves:
20:11
HEINALT VEEL ÜKS TÕRJE! Seekord sai Forsberg mõnelt meetrilt löögile, aga Hein oli valvel!
Kris Ilves:
20:12
Zenjov ja Sinjavski on peagi mängu sekkumas.
Külastaja Dan:
20:12
Ilusti viiene kaitseliin neutraliseerib kõik võimalused eos.. pole üldse vabu sööduteid kuni mõni meeter väravajooneni :)
Külastaja graf1x:
20:12
tegelt on hirmus vaadata, kuidas me seisame kaitses nagu doominod. Veab, et heinale pihta lüüakse
Külastaja dafuq:
20:13
Vahet pole ju, mis tulemusega täna lõpeb - prooviks harjutada nüüd ka ründamist, et kevadel play-offis oleks mingit varianti vähemalt 1 värav lüüa viisaka tasemega vastasele - kui endale lüakse veel paar, siis pole sel mingit tähtsust
Kris Ilves:
20:13
FORSBERG LÕI 55. MINUTIL ROOTSI 2:0 JUHTIMA!
Kris Ilves:
20:14
Forsberg mängis meeskonnakaaslastega kaks korda järjest seina ja purjetas kasti, kus palli kindlalt alla nurka lõi. Ilus. Liiga lihtne.
Kris Ilves:
20:14
Eesti vahetused: Sinjavski ja Zenjov sisse, Vaštšuk ja Tunjov välja.
Külastaja Kojamees:
20:15
Rootsi teenitult. Tõesti hakkame ründama nüüd. Enam pole midagi kaotada.
Külastaja Laama:
20:15
Viimased 5 minutit Hein oli ainuke eestlane kes mängis.
Külastaja muigega:
20:15
Kui lihtne on Eesti kaitsest läbi mängida
Külastaja JuriM:
20:17
Jubedalt passiivne kaitsemäng ikka meil.
Külastaja dafuq:
20:18
Jürgensit ja Anieri koos siis proovida ei saanudki
Kris Ilves:
20:18
Tundub nii, sest Jürgensil on jalg krampis ja Anier vahetab ta peagi välja.
Kris Ilves:
20:19
Mingi mure on ka Tammel, kes pärast Rootsi nurgalööki murule maha istus. Kuusk paneb ka ennast valmis.
Kris Ilves:
20:20
Eesti vahetused: Tamm ja Jürgens välja, Kuusk ja Anier sisse.
Külastaja lhv:
20:20
Jürgens ikka pole väga trenni teinud, üks poolaeg ja juba krambid, Kostja jookseb ka 90 minti.
Külastaja JuriM:
20:20
Tamm tegi tagareiele viga vist.
Külastaja Ain:
20:21
Kui meie mehest minnakse palliga mööda siis keegi nagu väga ei viitsi järgi ka joosta. Ilmselgelt Eesti ei läinud käega lööma, aga pingutust ka Eesti poolt näha pole. Võibolla ainult mulle tundub. Vastasele surve tegemist ka nagu pole. Eesti on parkinud ühe valget värvi bussi värava ette, aga seal on mõned rooste augud sees.
Külastaja EST:
20:21
Oot oot, Jürgens pidi ju imesid tegema hakkama, paraku ründajaid pildil polnudki.
Kris Ilves:
20:22
Kuusk sai kohe ka väga vajaliku klaarimise kirja. Rootsi ei ole hoogu kaotanud, vaid otsib usinalt kolmandat.
Külastaja pes:
20:22
miks me nii kohutavad oleme rootsi vastu, austria sama masti ja suutsime palli hoida siin nagu belgia vastu
Kris Ilves:
20:24
Sinjavski teenis Eestile karistusala lähistelt karistuslöögi. Cajuste mängis palli käega.
Kris Ilves:
20:24
Poomi tsenderdusest asja ei saanud ja Rootsi klaaris palli kastist välja.
Kris Ilves:
20:25
Rootsi väravavaht Olsen noppis kindlalt Peetsoni kõrge kaarega tsenderduse.
Külastaja Ahastus:
20:26
Eesti koondise standardolukorrad on suuremaks ohuks meile endale, sest enamasti keeratakse asi vussi ja vastane saab kontrasse minna, nii juba aastaid.
Külastaja X:
20:27
Ootasime Jürgensilt imet. Saime näha harilikku jalgpallurit, keda on meeletult haibitut. Ei suutnud isegi 90 minti mängida. See näitab ju mehe taset.
Külastaja oeh:
20:27
Vetkali puudumine annab tunda
Kris Ilves:
20:27
Kuusk sai 69. minutil kollase kaardi.
Külastaja Mart:
20:28
@oeh. Aga täna on Käit tema asemel.
Külastaja Ahastus:
20:28
Lisaks. Kas keegi oskab öelda, mis meie mängujoonis üldse on viimased mdea mitu aastat on olnud? Seosetu, isutu, nüri aegluubis plähmerdamine. No täiesti null. Kaitsest lähtuvalt saab ka hästi mängida. Aga meie oleme kaugel sellest.
Külastaja teet:
20:28
Mitte midagi ei toimi. Standarditest ei tule midagi, kaitse lekib, üleminekud ja rünnak ei tööta, palli ei suudeta hoida, kontraid ei tekitata, mängijatel motivatsioon puudub.
Külastaja dafuq:
20:28
rootslased vastasena ei sobi ilmselt eeskätt seetõttu, et sisuliselt kõik peaga mängitavad pallid kaotame neile tänases koosseisus
Külastaja @X:
20:29
Maga kaineks end. Üle pika aja üks ründaja Eestil, kes suudab ees reaalselt teravust luua!
Kris Ilves:
20:29
Rootsi vahetused: Forsberg ja lahkumismängu pidanud Ekdal välja, Svanberg ja Larsson sisse.
Kris Ilves:
20:30
Helander tegi 72. minutil Peetsoni vastu vea.
Külastaja granne:
20:31
Meie jalgpallurid ju ka elukutselised, päevast päeva mängivad, treenivad. Mängupildis selge vahe. Teine värav eriti iseloomulik, lihtsalt seistakse ja vaadatakse.
Tõesti kurb on näha, et ei tahetagi mängida, liiga passiivsed.
Miks meie nurgalöök oli lihtsalt mingi plönn? Päevast päeva mängite ju vutti.
Külastaja teet:
20:31
Ma ei tea mis Käidiga on juhtunud vahepeal, aga vend on täiesti nähtamatu olnud viimasel ajal. Tavaliselt oli ikka üks teravamaid mängijaid koondises.
Kris Ilves:
20:32
Mets leidis kastist Peetsoni, kes pikendas palli veel omakorda värava ette, aga sealt Eesti siiski löögile ei jõudnud.
Külastaja X:
20:32
Ründaja peaks lööma väravaid. Seis on ju 0:2. Kahjuks Jürgens ei teinud midagi.
Kris Ilves:
20:32
Friends Arenal on 11 201 pealtvaatajat.
Külastaja Mart:
20:33
@teet. Pikk oli ka super kui ta tuli kaitseväest Inglismaa vastu mängima.
Külastaja asd:
20:33
Millal Eesti viimati v2rava peale löögi kirja sai?
Kris Ilves:
20:34
Eesti ainus löök selles mängus on avapoolaja lõpust, aga Pika löök ei läinud raamidesse.
Külastaja dafuq:
20:34
Jürgens koos Sappineniga võiks toimida - samuti nagu juba öeldud, oleks pidanud proovima Jürgensit ja Anieri koos täna (kaotada polnud midagi)
Külastaja Juss:
20:35
Eesti mäng on sama hirmus kui see heli, mis meile Stocholmist tuleb…
Külastaja Laama:
20:35
Siin pole nagu mõtet vaielda, kes nähtamatum olnud on, kõik on nähtamatud olnud peale Heina.
Külastaja graf1x:
20:35
päris räige kannatamine on selle mängu vaatamine ikka ausalt öeldes
Külastaja Vahetus90min:
20:36
Pigem heidaks Jürgensi puhul ette seda, et ta peaks targemini positisoone valima ja vähem jooksma. Kui jõukas ei käi, siis tuleb ruumi tegemist õppida. Ja ründajana pidevalt tegutseda oma kasti juures? Palliga on ta täiesti teine maailm, mida Eesti koondises keegi pakkunud.
Külastaja lhv:
20:36
Pall tuleb värava eest läbi, hea võimalus skoorida, kolm valget särki kõik seisavad, tagant postist oleks hea sisse sellised toksata.
Külastaja graf1x:
20:38
selle aknas on siis täpselt kirjas 0 lööki raami.
Külastaja asd:
20:38
San marinol on kirjas sama palju lööduid väravaid ,kui Eestil
Kris Ilves:
20:39
Pikk otsis tsenderdusega kastist Zenjovi, aga Olsen noppis palli kindlalt.
Kris Ilves:
20:39
Alex Matthias Tamm on vahetusest sekkumas.
Külastaja oeh:
20:41
@vahetus90, minu arust false 9na jürgens väga hea, on liinide vahel vabas ruumis, aga meil pole nii võimekaid mängijaid kes suudaks teda seal leida, sest see eeldab ettepoole sootu, aga koik meie soodud lahevad tagasi, sest pole enesekindlust voi hoopis platsinagemist? kes seda suudaks on vetkal ja shein, nendega oleks jurgensil hea link up
Külastaja lhv:
20:41
Kui nii võtta on jalgpll sellisel kujul igav mäng publikule, 2 tundi ja 0 lööki väravale.
Külastaja dafuq:
20:41
Luuavarrest võib ka pauk tulla - keskendume siis nüüd sellele, mis kevadel toimub, ronime lukuaugust EM-ile või vähemalt teeme hea katse sealt läbi ronida :)
Kris Ilves:
20:42
Eesti vahetus: Pikk välja, A. M. Tamm sisse.
Kris Ilves:
20:42
Rootsi vahetused: Cajuste ja Claesson välja, Quaison ja Olsson sisse.
Külastaja Mart:
20:43
@asd. Aga nii on. Mis liigast tuleb Tungjov? Millisel koondisel on veel mängijaid Serie Cst? San Marino.
Tuleb rohkem trenni teha.
Külastaja Mart:
20:44
@dafuq. Vaata millistest klubidest tulevad Poola mängijad.
Külastaja Õudne:
20:44
Kas siis juba 4-ja kaitsega ei võiks? Miks on vaja 5-ga
Külastaja Juss:
20:47
30a olen koondisele kaasa elanud, aga kunagi pole nii lootusetuse tunnet olnud. Seni kuni riietusruumis on härra “Kutid ärge unustage, kus te tulete”, siis midagi head ei ole sealt ka tulemas.
Häberli vallandamine oleks vähemalt üks tegu, mida Eesti fännid soojalt vastu võtavad.
Jah, selle kõrval peab olema lahendus uue treeneri näol. Kahjuks vestil on 20a kindel filosoofia, et ta ei lase koondise peatreeneriks keskmisest julgema ütlemisega meest, sest ta näeb selles ohtu iseendale.
Mõelge, kes on läbi aastate Eesti treenerid olnud? Ainult tagasihoidlikid ja vagad mehed, kes kunagi ei julgeks häält teha. Ainult ketikoerad on pukis.
Häberli, Voolaid, Reim, Pehrsson, Rüütli, Jensen, Goes. Piijpers… Pohlaku ajal me ei näe julgeid, konkreetseid ja tugevaid isiksusi, nagu Premium Liiga Serbia treenereid, Zahhovaiko jne. Aga just sellist mehelikkust ja konkreetsust me vajame.
Külastaja muigega:
20:48
Kas pall on Anierile kordagi jõudnud?
Kris Ilves:
20:48
Teisele poolajale lisati viis minutit juurde.
Külastaja graf1x:
20:48
Sellest EMi asjast pole üldse mõtet rääkida, minge vaadake järgi mis seis eile Gibraltar-Prantsumaa mäng jäi, meil oleks sama saatus ees ootamas....
Külastaja Vahetus90min:
20:49
@oeh, False 9 eeldaks kiireid ääri ja tuge keskelt. Täna ju polnud selline taktika, sest tänane taktika on 9-1-0 ja Jürgens ei kompenseerinud kahjuks puuduvaid keskpoolikuid...
Kris Ilves:
20:49
Poom võttis 90+1. minutil Rootsi rünnaku maha.
Külastaja Mart:
20:50
@Vahetus90min. Eelmises mängus Rootsiga oli näha, mis juhtub kui ei ole 9-1-0 taktika.
Külastaja granne:
20:50
Maksumaksjana leian, et on super, et err ei näita mänge ja ei peaks ka tulevikus näitama. Kui meeskond ei toimi ja selline mängupilt, siis peakski kuskil netis olema.
Kris Ilves:
20:50
Eesti sai 90+3. minutil oma esimese nurgalöögi.
Kris Ilves:
20:51
Helander klaaris Poomi nurgalöögi ja sellele järgnenud Sinjavski kauglöök ebaõnnestus.
Külastaja dafuq:
20:51
@Mart just nendesamade mängijatega on Poola kaotanud Moldovale ja kodus viigistanud Moldovaga - kas on sinu arust välistatud, et saame ka hakkama?
Külastaja Huviline:
20:51
Jürgens vähemalt noore poisina tunnikese kestab, pooled Florast peale surutud vanamehed vaevu 10min suudavad kokku liigutada end...
Kris Ilves:
20:52
Käit blokeeris Quaisoni lähilöögi. Rootsi kolmas oli lähedal.
Külastaja Hala madrid:
20:52
Jussiga 100%nõus. Pehmod ei saavuta midagi kunagi! Kui ikka sportlane pole ja võitleja hing puudu,siis ei tasu jalkat mängida. Täiesti uskumatud tegelased ja julgevad väita et pingutada maksimumi,et olla parem/parim? Täielik nali ikka
Külastaja Vahetus90min:
20:53
@Mart, eelmine mäng oli punktide peale ja oli ka midagi kaotada. Täna kui tulemusest midagi ei muutu, on mu arvates ainuõige aeg katsetamisteks ja kogemuste andmiseks - vähemalt ei peaks bussi parkima
Külastaja Vutiskeptik:
20:53
Väga hea! Täna kaotame ainult 0:2, äärmisel juhul 0:3. Kaitses oleme mänginud järelikult targalt, see kompenseerib meie null lööki vastase raamidesse. Hea töö. Nii hoida! Häberli peab jätkama! Siin ei ole isegi midagi arutada detsembris. Nulliga kotti saadud nängud ja üks viik on täitnud peatreenerile seatud eesmärgid. Siit on hea edasi minna.
Kris Ilves:
20:53
LÕPUVILE!
Kris Ilves:
20:54
Eesti kaotas Rootsile kindlalt 0:2 ja lõpetas valikgrupi ühe punktiga viimasel kohal. Eesti väravate vahe valiksarjas 2:22. Karm, aga see on reaalsus.
Kris Ilves:
20:54
Aitäh minu poolt! Mängujärgsed jutud ja ülevaade on varsti portaalis lugemiseks!
