Neljapäev, 21. märts 2024
Kommentaar või küsimus edastatud!
Kristjan Jaak Kangur:
11:13
Tere! Poola ja Eesti mängu avavileni on küll jäänud pisut alla kümne tunni, aga jutuainet juba jätkub. Mida oodata? Kellega alustada? Kui suured on Eesti võimalused? Live-aken on arutlemiseks avatud!
Kristjan Jaak Kangur:
11:14
Värskeim Eestit puudutav uudis on mõistagi see, et hilisõhtune arutelu Konstantin Vassiljevi mänguvalmiduse osas lõppes tema 23-mehelisest nimekirjast väljajäämisega. Järelikult ei ole koondise kapten võimeline meeskonda isegi vahetusest sekkudes aitama. Teine eemalejääja on juba mõne päeva eest haigestunud Rasmus Peetson, kes võib siiski veel koondisega järgmise kohtumise eel liituda.
Külastaja Lennujaamakoristaja:
11:23
Väga positiivne uudis hommikuks-Vasja ei mängi ja seda ilma igasuguse irooniata,sest mees kes pole mänginud alanud hooajal minutitki ei peaks seda tegema,aus teiste suhtes ja see ei tule mingi Eesti meistriliiga mängu tasemel mäng,kus ta võib ju võiks oma ära teha...
Kristjan Jaak Kangur:
11:23
Varssavis viibiv kolleeg Ott Järvela arutles eile (ehk enne seda, kui sai selgeks, et Vassiljev täna kindlasti ei mängi) Eesti võimaliku algkoosseisu üle. Suurem osa mehi peaks paigas olema, aga nüanssides jagub siiski küsimärke.
Külastaja Lennujaamakoristaja:
11:30
Mängust ootan eelmise kevade Austria välismängu kordust ja lõpp võiks kah olla positiivne...hau
Kristjan Jaak Kangur:
11:37
Taskuhäälingu "Pikk ette (ja ise järele)" koondiseteemaline erisaade võttis samuti vaatluse alla esmajoones võimaliku koosseisu, aga ka mängu laiema tähenduse Eesti jalgpallile.
Külastaja lennujaama karu:
11:42
Härra Jürgens on löönud 3 väravat täiskasvanute jalgpallis ja vehib selle artikli põhi pildil näppudega nagu 50cents meets dva rubla bljät
Külastaja teet:
11:48
Huvitav, et kõik on väga õnnelikud, et Kostja ei alusta (õigustatult), aga sellega probleemi pole, et peaaegu sama vana Klavanit ennustatakse algkoosseisu.
Kogu austuse juures Klavani vastu, ta pole 2 aastat koondises mänginud ja viimastes Kalevi mängudes pole ka just säranud. Riietusruumis ja trennides kindlasti väga vajalik lüli, aga algkoosseisu isiklikult ei paneks teda.
Kristjan Jaak Kangur:
11:50
Vanus ei peaks iseenesest teema olema, nagu ka mitte koondisest võetud paus, mis oli pigem Klavani isiklik valik - treenerid oleksid teda selle aja jooksul seal näha tahtnud küll. Aga eks selle eest saabki Thomas Häberli palka, et otsustada, kes täpselt alustamiseks parimas hoos on.
Kristjan Jaak Kangur:
11:52
Soccernet.ee foto-videopoole esindatuse eest Varssavis hoolitseb Brit Maria Tael, kellel on pakkuda atmosfääri tunnetamiseks selline vahva klipp. Robert Lewandowski peatamine on kahtlemata täna üks keerulisemaid ülesandeid, millega Eesti peab silmitsi seisma.
POV sa oled täna tribüünil ja Robert Lewandowski teeb su ees sooja 😮💨 pic.twitter.com/nUfvLjoehz
— Soccernet.ee (@soccernet_ee) March 21, 2024
Külastaja Nagu vilmis:
11:52
Ei tahaks kõigest nagu vilmist mõelda, aga enne suuri mänge on ju tiimid midagi lahedat teinud. Nt on toodud keegi legend enne mängu nendega kokku saama – võiks ju Täri kutsuda. Samas ei ole Täri ajast vist enam kuigi palju mehi alles? Ja kas Täril ka nii suur mõju oleks, nüüd on ju tiktok ja instagram. Sellegipoolest võiks ju laste tiimil midagi lahedat koos teha, ma ei tea, kasvõi kuradi lauluvõistluse. Meie vist tammume ikka ühtsama rada. Aga lõpuks ei olegi meie mängus meeskonda ega ühist vaimu, on 11 telefonikraapijat, kes teevad väljakul seda, mida nad oskavad, nii hästi kui võimalik. Ja siis saamegi tõdeda, et "nojah, 0:5, aga see ongi meie tase". Vaatasin just Iirimaa 0:4 mängu highlightse ja võitluse koha pealt ei saanud küll midagi ette heita. Kui sellise mängupildiga peaks täna 0:3 või 0:4 tulema, jääksin rahule.
Külastaja FENTANYL:
11:54
Tervitan poisse, nii Poolas kui ka ruumis :))))
Külastaja Skeptik:
12:04
Kas praeguses koondises on üldse keegi kes ei karda vastase staarikesele kossi sõita ilma kartmata kollast ja/või punast kaarti?
Külastaja Njaa:
12:04
Vaatasin eile huvipärast üle Klavani mängud Lewandowski vastu ning ~80% mängudest on Lewandowski skoorinud. Bundesligas omalajal mängisid üksteise vastu üsna tihti, nii Dortmundi kui Bayerni särgis.
Kristjan Jaak Kangur:
12:05
Mul on kuri kahtlus, et sama statistika võib Lewandowski toonast hoogu arvestades enamiku Bundesliga kaitsjate kohta kätte saada...
Külastaja Onu Robert:
12:05
Saan aru, et mängu kannavad üle nii Viaplay kui ka Go3/TV6, kusjuures kommentaatorid on kanalites erinevad. Viaplay konto kantakse neil, kes teenust varem ei lõpetanud, Go3 üle homme. Alates homsest lubatakse kuni 25. märtsini kanda mänge üle paralleelselt nii Viaplays kui ka Go3-s. Miks koondise mänguga ei saanud sama teha, et need, kellel on veel viimast päeva Viaplay teenus, saaks mängu vaadata-kuulata Kruusi-Kamsi kommentaaridega? Õigused ei luba?
Kristjan Jaak Kangur:
12:05
Kogu selle ülekannete ülemineku teema kohta teavad üksikasju ainult vastavate kanalite töötajad ja tundub, et kohati ei tea nemadki. Nii et ei oska vastata, miks see asi nii on. Aga tõsi, et mängu saab täna vaadata kahest kohast - nii Viaplayst kui ka TV6-st. Kõige tähtsam, et nägemata ei tohiks see niimoodi kellelgi jääda.
Külastaja Onu Robert:
12:13
Täpset statistikat muidugi ei tea, aga pakuks, et paljudel, kellel on Viaplay, ei ole telekat, st nad ei näe TV6. Ehk neile jääb ikkagi võimalus vaadata "säästuülekannet" asju Viaplayst. Isiklikult oleks valmis stuudio ja kommentaatorite pärast ostma TV6 päevapileti, kui selline variant eksisteeriks. Paraku ei eksisteeri.
Külastaja Mart Kannikasalu:
12:13
Tere! Kas see, et Kostja koosseisust väljas on pigem hea? Arvestades milline man-love Häberlil tema vastu on...
Külastaja Mart Kannikasalu:
12:14
Tere veel! Kes Viaplay kommenteerib?
Kristjan Jaak Kangur:
12:14
Viaplays kommenteerib tänast mängu Kasper Elissaar.
Külastaja Mart Kannikasalu:
12:17
Tervitused Kasperile ja jõudu! Ei tea kas tal endal kahju et ei saa Kalev Kruusi kommentaariga vaadata...
Külastaja Võhma tampooni tehase op:
12:28
Juba möll käib ma vaatan. Ootame juba òhtut, et saaks tv6 pealt K.Kruusi kommentaariga jalgpalli lòpuks jàlle vaadata
Külastaja Mart Kannikasalu:
12:28
Kristjan Jaak mis sina arvad Kostja küsimusest? Kas ei oleks olnud kavalam jätta Kostja sisse ja Poola teadmatusesse?
Kristjan Jaak Kangur:
12:29
Oleks kindlasti olnud ka üks variant, aga kui on selge, et mees mängida ei saa, siis ei ole ka mõtet tema arvelt mõnda täiesti tervet mängijat tribüünile lükata.
Külastaja Reaaaal:
12:46
See kohtumine paisutatakse nii üle, justkui Eestil oleks variant Poola vastu aga seda ei ole ju! Peale mängu on oodata tavapärast mula "Lagunesime kaitses ära, kohutavaly piinlik fännide ees" jne.
Külastaja Vuti fänn:
12:46
Kristjan Jaak Kangur kas sa arvad ja usud, et eestil on poola vastu tõesti mingit varianti?
Kristjan Jaak Kangur:
12:46
Usun ikka. Kui ei usuks, poleks jalgpalli mõtet üldse vaadata.
Külastaja R:
12:46
Teab keegi öelda, kas Kruus on Eesti koondise mänge enne kommenteerinud?
Külastaja teet:
12:46
Kas soccerneti ajakirjanikel on teoorias võimalik ka TV6/Go3-ga tulevikus mingit koostööd mängude kommenteerimise osas teha või on siin konkurentsikeeld või miskit vahel?
Kristjan Jaak Kangur:
12:47
Mingeid keelde küll pole. Eks elu näitab, mis tulevikus juhtub.
Külastaja pohlaku vest:
12:47
Kristjan Jaak....Kas sa realselt arvad,et võimalus et Peetson saab platsile on suurem kui 0.0001% ?
Kristjan Jaak Kangur:
12:48
Täna on kindlasti täpselt 0,00%, sest ta pole koosseisus. Kui oleks, siis oleks minu arvates olnud ka üpris arvestatav võimalus.
Külastaja Mart Kannikasalu:
12:48
Selle viimase lause osas tervitaks kindlasti Michael Lilanderi, kes seekord ei väärinud isegi kutset tribüünile!
Külastaja Romet:
12:53
Mul täitsa hea tunne tänase osas EESTI võitleb lõpuni
Külastaja Sten:
12:53
Tervitused Varssavist!
Kristjan Jaak Kangur:
12:53
Tervitused Varssavisse!
Külastaja Lennujaamakoristaja:
12:58
Huvitav kas täna Eesti fänne rohkem Varssavis v Kaunases?
Külastaja Põrna Märt:
13:12
Huvitav, et kui palju on tänases mängus Henni ja kui Palju Häberlit? Ettevalmistust, taktikat jne. pean silmas. Ise loodaks, et viimasena mainitut oleks tunduvalt vähem......
Külastaja realist:
13:12
Teades milline poola keelne sõna on ülemaailmselt tuntud siis ei imestaks kui selle mängu tulemus sunnib homseid poola ajalehti seda kasutama ...
Külastaja Hr porloon:
13:12
SM Kangur! Kas oskad öelda, kuidas koosseisust välja jäetud mängijad mängupäeval toimetavad? Peavad nad tulema sarnast teed pidi statkale nagu pealtvaatajad või on nad ikka terve mängu ettevalmistuse aja ülejäänud koondisega ikkagi koos?
Usun, et täna hea võimalus teha ilma Karpini meesteta koondisel teistsuguse vaimsuse ja meeskonnatundega ettevalmistus mängule ;) Loodame!
Kristjan Jaak Kangur:
13:13
Nad on ikka koondise juures nagu kõik teisedki.
Külastaja Mart Kannikasalu:
13:18
Kas Kostja saab riietusruumi ka kui ta 23 hulgas pole??
Kristjan Jaak Kangur:
13:19
Saab ikka. Lihtsalt kui teised lähevad enne avavilet kas väljakule või pingile, siis tema läheb tribüünile, kus on mängu ajal ka teised koondise delegatsiooni liikmed, kellel mängu ajal tehnilisse alasse ehk pinkide juurde asja pole.
Kristjan Jaak Kangur:
13:20
Eespool küsiti, kas Kalev Kruus on varem Eesti koondise mängu kommenteerinud. Hästiinformeeritud allikatest saabus täpsustus, et vähemalt korra on küll - see juhtus 2014. aastal, kui toona Viasat Sport Balticu nime kandnud kanal näitas Islandi ja Eesti maavõistlust. Kohtumist kommenteerisid tollal Kruus ja - siinkohal tsiteerin allikat - "armastatud abikommentaator Toomas Vara".
Külastaja teet:
13:43
Naljakas kuidas osad siin arvavad, et Kostja on mingi persona non grata koondise riietusruumis. Tegelikkus on see, et 90% tõenäosusega on ta riietusruumis üks, kui mitte kõige, austatuim tegelane ja noorte jaoks kindlasti kõva iidol.
Külastaja Hmm:
13:43
Kristjan mis arvad mis seisuks jääb tänane Poola ja Eesti mäng?
Kristjan Jaak Kangur:
13:44
Ütlen puhtalt emotsiooni pealt - Eesti võidab.
Kristjan Jaak Kangur:
13:45
Aga minu poolt praeguseks kõik, jutujärje võtab üle kolleeg Kris Ilves.
Kris Ilves:
13:48
Aitäh Kristjan Jaagule ja tere ka minu poolt! Ott Järvela on Varssavist värskelt avaldanud mängu eelvaate! Head lugemist!
Külastaja lineupi prediction:
14:02
Ennustan algkoosseisu: Hein, Klavan, Mets, Tamm, Kallaste, Paskotsi, Palumets, Vetkal, Soomets, Tamm ja Jürgens.
Külastaja To teet:
14:02
Usu mind - see vend pole oma viimase paari aasta väljaütlemiste ja tegevusega mitte kellelegi eeskujuks, kes päriselt eestlane on. Noored poisid vaatavad pigem Klavanile, Poomile, Anierile, Hennile ja Metsale otsa. Putini režiimi esindaja (kui ta ei ole seda, siis öelge, mis tegudega on ta EV esindaja) rikub juba oma kohaloluga riietusruumi õhkkonda.
Külastaja Ennustus:
14:10
Ennustan ka: Hein, Pikk, Mets, Tamm, Paskotši, Sinjavski, Vetkal, Soomets, Poom, Anier, Lepik.
Külastaja ton666:
14:19
Kuidas saab nii olla, et keegi arvaks, et algkoosseisus peaks alustama mängija, kes on vana, pole sellel tasemel mänginud pea 3 aastat. Jah, omab väga suuri kogemusi, aga siililegi on selge et sellel tasemel ja selle tempoga ei suuda 90 minutit, rääkimata 120 minutit mängida. Eriti olukorras kus on koondises 4 välismaal mängivat keskkaitsjat kes saavad igapäevaselt korralikult minuteid oma klubides. Olin väga happy et Klavan võeti koondisesse, et kui peaks 75 minutil vaja olema tsementeerida kaitset, rahustada mängijaid, tüürida mäng sadamasse, siis oleks hea sisse vahetada kogenud kaitsja kellele saab kindel olla.
Külastaja teet:
14:23
Mis väljaütlemistega ja tegevustega? Karpiniga samal pildil poseerimine oli kindlasti viga, aga ainult sellepärast teda Putini reziimi esindajaks sõimata on küll täielik idiootsus.
Külastaja Yuyu:
14:23
Kris, mis sa seisuks ennustad?
Kris Ilves:
14:25
Tahaks öelda, et Eesti võidab lõpuminutite väravast 1:0, aga sisetunne ütleb, et millalgi jäädakse mingist tobedast väravast 0:1 kaotusseisu ja mängu lõpus lüüakse ka teine ehk siis 0:2 kaotus. Aga usun ikka Eesti võitu!
Külastaja simas:
14:28
Olen üks nendest, kes tahtis Jürgensit koondises näha. Eks ta alles sai püüne peale, Eesti koondise jaoks tehniliselt ja mängulugemise poole pealt väga andekas, loodame et saab lõpuks seda mänguaega rohkem. Aga kurat, see edvistamine, vähemalt minu jaoks väga halb märk, lõpuks Sorga vol 2. On pidevalt pildis, noorel poisil pea laiali, kui selle ego/edvistamise energia ka veel õigesse kohta suunata, vot siis ma ei kahtlegi et kutt jõuab lõpuks top 3 liigasse mängima.
Külastaja Jüri:
14:45
Kus täna Eestlased kogunevad Varssavis ?
Kris Ilves:
14:45
Eestlased Varssavis, andke märku!
Kris Ilves:
14:59
Eesti koondise fänn Varssavist andis teada, et British Bulldog Pub on koht, kus peaks palju eestlasi olema.
Külastaja Gilmore:
15:03
Kuskilt jäi silma, et Poolas küll täismaja kuid ultrafännid puuduvad - mis selle põhjuseks?
Kris Ilves:
15:04
Selle kohta saab pikemalt lugeda siit:
Kris Ilves:
15:05
Mängueelsel päeval selgus, et täismaja ei pruugi tulla.
Külastaja G:
15:11
Tervitus
kui Eesti täna kaotab , kas siis koondiseaken läbi või tuleb veel märtsis mänge?
Edu meie meestele!
Kris Ilves:
15:12
Kui Eesti täna kaotab, siis toimub 26. märtsil võõrsil maavõistlus Wales - Soome EM-i sõelmängu kaotajaga.
Külastaja Kükid!:
15:28
Kas ma saan õigesti aru, et Viaplay kannab tasuta ja GO3/TV6 maksab? Või on võimalik teisest ka tasuta jälgida? Või ei ole võimalik esimesestki tasuta vaadata?
Kris Ilves:
15:30
Jah, peaks küll nii olema, et Viaplay on tasuta ja Go3/TV6 jaoks on vaja mingisugust paketti. TV6 ei ole vabalevis, aga pakun, et väga paljudel on see kanal siiski telepaketis olemas.
Külastaja Toetus:
15:31
Vaatasin 2011 playoff iirimaaga mängu tipphetki ja pigem otsustas tollal kohtunik 50% mängust, kuidas täna kohtunikuga lood, ega ei ole jumala eest Kassai?!?
Kris Ilves:
15:31
Külastaja Alg11:
15:48
Hein, Pikk, Mets, Tamm, Kuusk, Paskotsi, Vetkal, Ainsalu, Poom, Jürgens, Anier
Külastaja Alg11:
15:49
Paskotsi lööb 80. minutil võiduvärava
Külastaja teet:
15:51
@Alg11 Nõus su koosseisuga. Tundub praegu parim võimalik alg 11.
Kris Ilves:
15:59
Kui Eesti võimalikust algkoosseisust on juttu olnud, siis milline võiks olla Poola eeldatav algkoosseis?
Külastaja Hmm:
16:03
Kui Eesti kaotab Poolale siis mis järgmises mängus toimuks? Kas tavaline maavõistlus?
Kris Ilves:
16:03
Jah.
Külastaja Verevlemmmalts:
16:10
Kõhutunne ütleb, et kui esimese 20 minutiga väravat ära ei löö, siis võitu ei tule. Variant on veel teise poolaja esimesed 10 minutit. Hilisematel minutitel kardan, et mäng täielikult poolakate käes.
Külastaja asjatundja:
16:16
Miks mitte A.M.Tamm ei võiks alustada? Oleks jõudu ees rohkem ning Tamm on päris kiire ka. Raske on aru saada, miks teda kusagil ei mainita või kaaluta alustama, super vend ning näen kasutegureid rohkem kui Jürgensil
Külastaja teet:
16:28
@Verev kui esimese 20 minutiga värava lööme siis on just pekkis, sest Poola ärkab üles ja hakkab turmtuld meile tegema. Kõige parem on kui lõpuminutineni on seis 0-0 ja siis järsku paneme ühe lataka ära nii et Poolal pole aega peale seda reageerida.
Külastaja Verevlemmmalts:
16:33
@teet Selline stsenaarium on vägagi loogiline jah. Ma kardan lihtsalt, et lõpus pole jõudu väga üllatada. Samas ei tea kunagi kust see võimalus tekkida võib.
Külastaja Pasi Rautiainen:
16:33
Nonii, haed jalkfännid! Kas me suudame 90min jooksul löögi (1) väravale saada? Ma kardan siit sauna, kuna valiktsükli kohtumised olid lihtsalt jubeda mängupildiga! Igatahes, ma loodan et poisid suudavad end häälestada nii et hetkel vahet pole kas 1-0 või 4-0 kui nad ikka munadega platsile lähevad!
Kris Ilves:
16:35
Mida arvab Eesti võimalustest tehisintellekt? Soccernet.ee võttis kätte ja uuris välja!
Külastaja Y:
16:40
Kui eesti kutid mängivad sama isuga kui hollandi vastu kunagi siis kõik võimalik
Külastaja Sten:
16:43
British Bulldog Pub Eestlased kogunevad seal!
Kris Ilves:
16:44
Just. Sellest oli siin varem natuke juttu.
Külastaja Eesti:
16:50
Ainsalu> Soomets iga kell, aga ilmselt Soomets kahjuks alustab
Külastaja Nõu:
16:53
Kas välismaal olles GO3 pealt mängu saab vaadata või peab IP ära muutma?
Kris Ilves:
16:54
Mina lugesin Go3 kodulehelt välja, et Euroopa Liidu riikides saab vaadata.
Külastaja AuOhUh:
17:02
Ainsalu vääriks kohta Soometsa asemel.
Kris Ilves:
17:15
Eesti koondisel on tavapärane mängueelne jalutuskäik tehtud. Tundub, et mängijad on enne suurt mängu rõõmsas tujus!
Külastaja Gio:
17:36
Jah, mõni hakkab siin juba kohtunikust rääkima, samal ajal tuleks analüüsida kas me üldse üle 3 täpse söödu saame. Me kaotame selle mängu kuivalt. Pessimismiks põhjust? Jah, eelnevad mängud annavad sellele põhjust. Isegi bob marley jointi tehes ei näe põhjust optimismiks.
Külastaja Aivar Ubakivi:
17:48
Hea Pasi, mis hullu hundijuttu sa ajad? Eesti lööb korra peale? Kas sa pole lugenud eelteateid? Eesti pressing lööb poolakatel pisarad silmast välja. Meil on Klavan, võimas kaitseliin, Vetkal, X-faktor, jokker... on kogemusi ja on nooruse uljust. Pane mu sõnu tähele: Eesti võidab vähemalt kahese vahega.
Külastaja M:
17:48
Mis kell eesti fännid plaanivad Buldog pubist mängule liikuda?
Kris Ilves:
17:48
Seda ma ei oska öelda. Kui keegi Varssavist loeb, siis saab informeerida.
Külastaja Räim:
18:06
Liigume Bulldogist kl18 staadioni poole
Külastaja Lennujaamakoristaja:
18:17
Räim,kas kõht õlut juba täis seksajaks?
Kris Ilves:
18:18
Eesti koondise fänne peaks mängul olema umbes 300.
Külastaja Peeter:
18:29
Uskumatu, et on eestlasi, kes raatsisid oma raha raisata ja minna häbiväärse paki saamist kohapeale vaatama.
Külastaja Malev:
18:33
@Peeter
Uskumatu, et on eestlasi, keda nn see mäng ei huvita aga ilkuma jõutakse ikka igalepoole, kus mängust juttu.
Kris Ilves:
18:37
Kui Kristjan Jaak hommikul LIVE-aknaga alustas, siis kirjutas juurde, et see on arutlemiseks. Siiamaani on arutletud ja hoiame samasugust joont edasi! Ilkumine pole hea.
Külastaja juku:
18:40
Viiki jääb, siis lisaaeg + penaltid jah?
Kris Ilves:
18:41
Just. Kordusmängu ei ole. Võitja peab kuidagi selguma.
Külastaja Aivar Ubakivi:
18:50
Ma olen väga nõus - tuleb arutleda, mitte pahatahtlikult ilkuda. Vaieldamatult on tegu ülitähtsa mänguga. Müts maha 300 fänni ees, kes sõitsid elamust saama. Aga ausalt öeldes on seda arusaamatult vähe. Kossu ja võrgu EMidel käib ikka tuhandeid. Poola pole ka maailma kõige kallim koht, kuhu reisida.
Kris Ilves:
18:55
Ma ise arvan, et see number oleks palju suurem, kui Eesti koondisel oleks viimasel ajal paremad tulemused. Mulle tundub, et Eesti inimesed on juba sellised, et tulemused määravad väga palju. Kui läheb hästi, siis on ka rohkem rahvast staadionil. Kui halvasti, siis vähem.
Külastaja Robert Kähr:
18:56
kas sealt tv6 kodukalt näeb tasuta ja otse mängu ka ? kui ei ole telekat , et arvutist saab ka ?
Kris Ilves:
18:58
Ma ei ole küll näinud mingisugust teadet, et saab tasuta vaadata ehk tõenäoliselt mingi pakett peab olema tellitud. Aga seda ei saa muidugi välistada.
Külastaja aiVAR Thomas Vint:
18:58
Kris, asi ei ole niivörd tulemuses, kui selles, kas koondise mängupilt pulssi (head mõttes) ülesse ajab. Vahepeal läks mängupilt nii halliks, et ei saanud väravatähistus hurraad.
Külastaja aiVAR Thomas Vint:
18:59
Taksos istus Maradona, Pele, Eto kes on puudu? Teine küsimus, kes sõitis?
Kris Ilves:
18:59
Taksojuht?
Külastaja aiVAR Thomas Vint:
19:02
Annan vihje. Neljandal reisijal on kõrgharidus.
Külastaja Lennujaamakoristaja:
19:03
Aivar Toomas Vint on vist juba konni peale üle läinud...
Külastaja Aivar Ubakivi:
19:03
Aivar Pohlak oli seal taksos.
Külastaja Aivar Ubakivi:
19:03
Jah, usun, et teisipäeval Cardiffis või Helsingis on otsustaval playoffi mängul juba 10x rohkem eestlasi.. täna tuleb üks suur positiivne pauk.
Külastaja sämm:
19:03
Üle pika aja väga hea koondisemäng kus võit ei ole võimatu ja palju on mängus. Huvitav ka see, et kui mäng käib mõisa peale, siis florakate arv koondises kukub mürinal, tulevikus sõpakates jälle üle 50% flora mehed, julgen ennustada.
Külastaja Hingestatud Mees:
19:05
ainult unistades ja sellesse uskudes saab võita!
Külastaja Oliiv:
19:07
Kuhu see florakate arv kukkunud on? Kui Lepik ja Tõugjas mängiks Paides, Saarma ja Baranov Floras, siis koondises näeks viimast kaht.
Külastaja Mkm:
19:07
Tuludek eesti võidule ja to the moon
Külastaja Lennujaamakoristaja:
19:09
Optibet ei lase üle 48 panna...
Kris Ilves:
19:09
Unistada ja uskuda tuleb! Põhja-Makedoonia võitis ju kaks aastat tagasi sarnase kaaluga mängus Itaaliat 1:0, kuigi pallivaldamine, pealelöögid ja kõik muud asjad olid selgelt Itaalia kasuks.
Külastaja Mkm:
19:10
2011 vibe õhus, äkki tuleb redemption arc
Külastaja Njaa:
19:12
TV6 on mängu ajal reklaamid ka?
Kris Ilves:
19:12
Ma ei usu. Enne mängu ja vaheajal ilmselt küll.
Kris Ilves:
19:15
Mänguni on jäänud kaks ja pool tundi. Ehk umbes tunni aja pärast peaksid selguma algkoosseisud.
Külastaja sämm:
19:15
flora 4, leva 3, kalju 1, kalev 2. On olnud mänge, kus 23 mehe hulgas 16-17 olid florast.
Külastaja Kaalikas:
19:17
Mis koosseisu pakute?
Kris Ilves:
19:18
Siin on juba mõned pakkumised läbi käinud, aga jah, pakkuge veel!
Külastaja Kx:
19:21
Kris, mis arvad kas Klavan alustab?
Kris Ilves:
19:23
Kui ma peaks pakkuma, siis arvan, et see on suhteliselt 50-50. Ma ei tea, mida on mängijad trennides näidanud jne. Ma ise läheksin Kuusega peale ja tooksin Klavani teisel poolajal 0:0 peal või 1:0 eduseisus sisse näiteks.
Kris Ilves:
19:24
Või isegi näiteks 0:1 kaotusseisus. Klavani head pikad söödud ja sealt võib midagi lõpuminutitel tulla.
Külastaja Raigo:
19:25
Tere ja edu koondisele.
Tänaseks ma ei hakka pakkuma kes on koosseisus vaid kelle ise paneks.
Hein
Kallaste,Mets,Kuusk,Tamm,Paskotši
Soomets,Ainsalu,Poom
Anier,Tamm
Ning optimistina ja uskudes et Poola on ülemotiveeritud tuleb ka tulemust ja 2:1 Eestile kuna mehed teavad kui tähtis mäng see on ja päriselt annavad endast 100% ning uued abitreenerid on üht koma teist muutnud!
Külastaja Ahw:
19:28
Ma tegelikult ei saa aru kuidas on tekkinud foon, et Eestil on võimalus mäng võita. Meenub samas seis nagu mänguga enne Rootsit. Vastas on ikkagi 3 tipptasemel tegijat pluss ülejäänud üli korraliku tasemega mängijat. Mõelge palju Eesti koondise mehi saaks hetkel Poola eest platsile. Pakuks 1 kuid ka see pole kindel. Pingile võibolla paar mahuks. Aga igal juhul edu ning loodame suurüllatust.
Külastaja Aivar Ubakivi:
19:29
Klavanit võib julgelt sisse tuua ka 2:0 või suuremas eduseisus, tal on kogemusi lademetes, oskab vajadusel venitada ja mängu tappa. Kindlasti näeme täna Ragnarit.
Külastaja Heihei:
19:31
Kas viaplsyst näeb tǎna tasuta mängu(sry kui juba kysitud on)?
Kris Ilves:
19:32
Jah. Seal on samamoodi nagu varem, kasutaja peab olema ainult ja vaadata saab tasuta.
Külastaja Vitsu:
19:36
See on täna õhtune koosseis: Hein, Kallaste, Mets, Klavan, Tamm, Paskotši, Palumets, Soomets, Vetkal, Tamm, Jürgens.
Te ei pea enam nuputama :)
Kris Ilves:
19:37
Ehk kuulutame Eesti algkoosseisu välja enne, kui see ilmub UEFA kodulehel või EJL-i sotsiaalmeedias? :)
Külastaja Raiks:
19:37
Tuleb põnev mäng ja raske
Hoiame kõik korras siis saame edasi minna
Külastaja Kx:
19:54
milline poolas ilm on?
Kris Ilves:
19:56
Varssavis vihma sajab hetkel, aga see mängu ei mõjuta, sest staadionil on katus kinni. Sooja peaks olema hetkel kuskil 10 kraadi või natuke alla selle.
Külastaja Vitsu:
20:02
Võite, kuna see on kindel :D Thank me later
Külastaja Ahto:
20:06
Mõnus ärevus ja ootus on sees. Loodan vägevat mängu ja algusest lõpuni lootusrikast seisu, kaheväravaline vahe oleks kabelimats. Go Eesti!
Ott Järvela:
20:17
Alustades tähtsusetutest asjadest, siis selleks hetkeks, kui Soccernet.ee Narodowy staadionile jõudis, olid Poola ajakirjanikud kõik võileivad nahka pannud. Aga tähtsamate asjade juurde liikudes, siis Eesti koondise ühe kaalukaima mängu alguseni on jäänud juba vähem kui poolteist tundi. Surin on sees!
Ott Järvela:
20:22
Nii Poola kui ka Eesti ajakirjanikud tegelevad hetkel usinasti F5 klahvi toksimisega, sest kuigi reeglina avaldatakse algkoosseisud 75 minutit enne avavilet, siis vahel juhtub, et ka natuke varem. Praegu pole veel kuhugi midagi ilmunud, aga võib vabalt juhtuda, et käesoleva lause punktiga lõpetamise hetkeks juba on.
Kris Ilves:
20:31
EESTI ALGKOOSSEIS!
Eesti: Karl Jakob Hein, Maksim Paskotši, Joonas Tamm, Ragnar Klavan, Karol Mets, Ken Kallaste, Martin Vetkal, Kevor Palumets, Markus Soomets, Oliver Jürgens, Alex Matthias Tamm.
Eesti: Karl Jakob Hein, Maksim Paskotši, Joonas Tamm, Ragnar Klavan, Karol Mets, Ken Kallaste, Martin Vetkal, Kevor Palumets, Markus Soomets, Oliver Jürgens, Alex Matthias Tamm.
Külastaja teet:
20:33
Palumets ja Tamm algkoosseisus on küll julged lükked. Vägev!
Külastaja Dox:
20:33
Ma arvan ,et Eestil on siis lootus võita kui Poola fännid mässama hakkavad ja mäng jääb pooleli ja Poola saab tehnilise 3-0 Eesti kasuks....
Külastaja Malev:
20:37
Väga julge lüke Alexi panna Anieri asemel. Meeldivalt julge isegi.
Külastaja Y:
20:37
Kellel kaptenipael nüüd Metsal või Klavanil?
Kris Ilves:
20:37
Mets on kapten.
Ott Järvela:
20:38
Eesti alg11 suurim üllatus on igasuguse kahtluseta Henri Anieri pingile jäämine. Thomas Häberli ametiaja 28 väravast on tema löönud 9 ehk sisuliselt kolmandiku. Aga nüüd, kõige kaalukamas kohtumises, jääb Anier pingile. Tõsi, see tähendab, et Eestil on pingilt võtta ründaja, kellega saab mängu muuta. Aga see otsus on ootamatu. Alustab Alex Matthias Tamm, kelle jaoks on see karjääri pika puuga kõige suurem etteaste.
Eesti keskväli on väga nooruslik ja vähese koondisekogemusega. 21-aastase Kevor Palumetsal on koondisemänge üks ja 20-aastasel Martin Vetkalil kaks. Lisaks veel 24-aastane Markus Soomets 12 koondisemänguga. Eelmisel sügisel enamasti keskväljal esimeseks põhimeeste asendajaks olnud Markus Poomi pingile jäämine üllatab, aga ju meeldis Häberlile väga see, mida ta jaanuaris Rootsi vastu peetud treeningmängus Palumetsa esituses nägi.
Kaitseliini koosseis on selles mõttes ootuspärane, et Eesti alustab mõlemal äärel kaitsva mängijaga (Ken Kallaste vasakul ja Maksim Paskotši paremal). Tõsi, et Kallastet eelistati Artur Pikale, on natuke ootamatu. Aga suures plaanis mitte-fundamentaalne otsus. Mingid nüansid, mida Kallaste pakub, sobivad Häberli meelest selle mängu jaoks paremini.
Eesti keskväli on väga nooruslik ja vähese koondisekogemusega. 21-aastase Kevor Palumetsal on koondisemänge üks ja 20-aastasel Martin Vetkalil kaks. Lisaks veel 24-aastane Markus Soomets 12 koondisemänguga. Eelmisel sügisel enamasti keskväljal esimeseks põhimeeste asendajaks olnud Markus Poomi pingile jäämine üllatab, aga ju meeldis Häberlile väga see, mida ta jaanuaris Rootsi vastu peetud treeningmängus Palumetsa esituses nägi.
Kaitseliini koosseis on selles mõttes ootuspärane, et Eesti alustab mõlemal äärel kaitsva mängijaga (Ken Kallaste vasakul ja Maksim Paskotši paremal). Tõsi, et Kallastet eelistati Artur Pikale, on natuke ootamatu. Aga suures plaanis mitte-fundamentaalne otsus. Mingid nüansid, mida Kallaste pakub, sobivad Häberli meelest selle mängu jaoks paremini.
Kris Ilves:
20:38
Eesti algkoosseis sõelmänguks Poolaga: Hein; Paskotši, J. Tamm, Klavan, Mets, Kallaste; Vetkal, Palumets, Soomets; Jürgens, A.-M. Tamm.
— Kasper Elissaar (@KasperElissaar) March 21, 2024
Keskmine vanus 25,82. Neli koduse liiga mängijat (kõik eri klubidest). Poolkaitsjatel ja ründajatel on kamba peale kokku 20 koondise mängu.
Külastaja Rudy :
20:38
Kas see algkoosseisu keskmine vanus võib olla madalaim "punktide" mängudest?
Külastaja Piret:
20:38
Tamm kellega väike noor poiss Nõmme Unitedist põrandat pühkis on algkoosseisus? 😂
Külastaja Raul:
20:45
Poola koosseis?
Kris Ilves:
20:46
POOLA ALGKOOSSEIS!
Poola: Wojciech Szczezny, Jakub Kiwior, Pawel Dawidowicz, Jan Bednarek, Nicola Zalewski, Jakub Piotrowski, Bartosz Slisz, Piotr Zielinski, Przemyslaw Frankowski, Robert Lewandowski, Karol Swiderski.
Poola: Wojciech Szczezny, Jakub Kiwior, Pawel Dawidowicz, Jan Bednarek, Nicola Zalewski, Jakub Piotrowski, Bartosz Slisz, Piotr Zielinski, Przemyslaw Frankowski, Robert Lewandowski, Karol Swiderski.
Külastaja Aivar Ubakivi:
20:46
Selline koosseis... siit tuleb midagi suurt! Kaitses kogemus, ees noorus. Ja üllatusmoment selline, et isegi Järvelal kukkusid prillid eest :)
Külastaja papap:
20:46
juhul kui eesti edasi saab loodaks vastaseks eakaaslasi soomet
Külastaja Koll:
20:46
Väga metsane. Selle koossisuga hirm, et poola teeb lageraie. Ühe Slovakia liiga mängu pealt Jürgens panna
Külastaja Heihei:
20:46
Thank God, et Kallaste alustab. Pikk oli terve eelmine aasta koondise nòrgim lüli, kui ta platsil oli.
Külastaja uv:
20:46
Ütleme, et oleksin julgenud pakkunud 99% kindlat kohta algkoosseisus Ainsalul, Poomil ja Anieril. Häberli hakkas jälle aga genereerima- minus liialt see enesekindlust ei tekita kahjuks
Külastaja Mõtiskleja:
20:47
Müts maha Häberli ees, et julges sellise alg11 valida. Ägedalt nooruslik ja põnev keskväli ja rünne. Noortele mängumeestele suurepärane võimalus siit ja vb ka järgmisest mängust endale väga hea leping teenida. Käisin just õel külas ja nende pere, kes pole eesti jalkakoondist juba pea 5+ aastat jälginud nende mannetute esituste tõttu, on täna ikkagi kogu perega teleka ees valmis, põnevil ja toetamas. See näitas mulle ära, kui tähtis see tänane mäng ikkagi on eestlaste jaoks.
Külastaja -:
20:47
Kapitan pühkis Tammega põrandat eelmine nädal, täna pannakse edurivis peale.
Külastaja ardo:
20:48
Oskab keegi poola koosseisu kohta midagi kosta, on mingeid üllatusi seal?
Külastaja Kesa:
20:48
Loodan, et buss pargitakse korralikult. 5 kaitsjat+3 kaitsvat poolikut.
Külastaja papap:
20:50
Ott kas sind on oodata kommenteerima ViaPlay vahendusel
Ott Järvela:
20:50
Ei, minu viimane mäng Viaplays oli 10. märtsil. Täna kommenteerib Kasper. Mina olen Varssavis ja kajastan mängu Soccernet.ee-s.
Ott Järvela:
20:51
Hein; Kallaste, Mets, Klavan, Tamm, Paskotši; Palumets, Vetkal, Soomets; Tamm, Jürgens.
Alex Matthias Tamm, Oliver Jürgens, Kevor Palumets ja Martin Vetkal on kamba peale kokku enne tänast esindanud Eesti koondist 8 mängus. Häberli on otsustanud, et noored saavad võimaluse.
Alex Matthias Tamm, Oliver Jürgens, Kevor Palumets ja Martin Vetkal on kamba peale kokku enne tänast esindanud Eesti koondist 8 mängus. Häberli on otsustanud, et noored saavad võimaluse.
Külastaja Neymar Suli:
20:54
Huvitav dilemma: ei tea, kust mängu vaadata, sest nii Elissaare kui Kruusi koondisedebüüt tundub väga perspektiivikas. Huvitav, kumb ülekanne väiksema nihkega on?
Kris Ilves:
20:55
Nagu siin varem juba korra läbi käis, siis Kruus on varem Eesti koondise maavõistlust kommenteerinud. Seega debüüt tehtud.
Külastaja SanderAinong:
20:55
Räägime tähtsamatel teemadel, eestlaste võidu tähistamine pärast mängu Varssavis toimub Klar Baris.
Külastaja Johhaidii123:
20:55
Huvitav valik tänaseks. Häberli läks all-in. Nüüd ei saa väita, et ta noori ei kasuta.
Külastaja kkj:
20:55
tv6 näitab ka mängu, ilmselt seal kõige väiksema nihkega
Külastaja Jkj:
20:55
Oo, kooseis on isegi lubav, nii võiks ju midagi juhtuma hakata. Kaks ründajat on väga positiivne.
Külastaja Kx:
20:58
Palumets on kaitsev mängija pigem v?
Kris Ilves:
20:58
Palumets võib keskväljal erinevaetl positsioonidel mängida, nii kaitsvamas kui ka ründavamas rollis.
Külastaja Mart:
20:59
Juba nagu Pehrssoni aegadel 9-1-0 asetus
Kris Ilves:
20:59
Mulle tundub 5-3-2. :)
Külastaja Koll:
21:00
Noortega eksperimenteerida võiks siiski nagu vähem olulistes mängudes.
Külastaja Raul-Jaak-Ervin Üks-Jalg:
21:00
Huvitav, kas Lindpere ja Henni mõjutused? Nii meeldivalt üllatavat ja julget koosseisu polegi Häberli ajal näinud. Väga põnev surin ja ootus on sees endal olnud kogu päeva! Teise poolaja vahetusvariantidena tuua Anier ja Poom lisab ka kindlust. Iseasi kaua Raku kestab.
Külastaja simas:
21:00
Soomets alles taastus pikast vigastusest, oleks ise Poomi pannud, põhimees oma satsis ja Iiri liiga suht robustne ja jõuline, aga se selleks, küll ta ka täna peale saab. Soomets igati tip-top vend minu silmis, ju siis hästi taastunud ja näitas treeningul head vormi ja valmisolekut.
Külastaja ardo:
21:03
Kris: Küsin sinu käest, oskad midagi poola alg11 kohta midagi kosta, on mingeid üllatusi seal?
Kris Ilves:
21:04
Ma ei ole jõudnud veel nii põhjalikult Poola algkoosseisu analüüsida, aga peale vaadates tundub üpris ootuspärane. Põhimehed on igatahes väljakul.
Külastaja Mõtiskleja:
21:05
Poomi pole, Kostjat pole, Saarmat pole isegi koondises, ehk kes standardeid annab?
Kris Ilves:
21:05
Ma arvan, et Vetkal.
Külastaja Hingestatud Mees:
21:05
Teemantis võiks peale minna ja yllatada!
Külastaja Heihei:
21:05
9-1-0 asetus? Päris varakult juba kangemaid jooke manustatud.
Väga okei koosseis, Anier, Sinjavski, Poom, Ainsalu pingilt tuua.
Külastaja Suba:
21:05
Hea valik algkooseisuks. Kallaste rohkem mänginud kui Pikk ja on palliga enesekindlam. Oleks Soometsa asemel pigem tahtnud et Ainsalu alustaks. Huvitav kui suur on algkooseisu valikul olnud mõju Hennil ja Lindperel
Külastaja simas:
21:06
Targad, küsin nõu. Viaplay Elissaar, TV6 Kruus. Aga ku mul go3 sport extra, kuuleb Kruusi ka või vahin stataheliga?
Kris Ilves:
21:07
Ma julgen arvata, et seal on ka ikka kommentaatoreid kuulda. Tundub imelik, kui seal oleks vaid staadioniheli.
Külastaja Valio:
21:07
Tamm paras puujalg , aga las esimesel rahmeldab , kurnab kaitse ära .
Kris Ilves:
21:08
Tamm on Premium liiga hooaega resultatiivselt alustanud, kui jätta kõrvale Nõmme derbi. Oleks super, kui hea hoog kandub edasi koondisesse!
Külastaja Nefe:
21:08
Poolal on teisel poolajal sisse tulemas selline trio >>> Szymanski (Fenerbache) 9 väravat + 8 söötu ... Buksa (Antalyaspor) 13 väravat ... Piatek (Basaksheir) 13 väravat...
Külastaja Hello:
21:11
Üle pika aja Eesti poolt koosseis, millega isegi võimaliku kaotuse puhul on noortele kogemuse andmise näol siiski rohkem plusse kui miinuseid. Las vanad hoiavad kaitset korras ja noored ees katsetavad ja lõbutsevad.
Ott Järvela:
21:12
Eesti koondise fännid on paigutatud otsatribüüni teisele korrusele. Neid ümbritseb neoonvestides turvatöötajate rivi. Aga veidi enam kui 200-le fännile eraldatud sektor on Narodowy staadionil ikkagi nagu tilk meres. See on ka loogiline, sest pole ju häid tulemusi, mille pealt saaksid tekkida suured lootused ja kihk koondisega kaasa reisida. Tõsi, need fännid, kes on kohal sõltumata mängupaigast, ilmast ja eelnevatest tulemustest, on ikka kohal. Au neile!
Aga nüüd üks vallatu mõttemäng. Mis juhtub siis, kui Eesti üllatab täna Poolat ja võidab ning finaal, kus mängitakse EM-pileti peale, toimub järgmisel teisipäeval Helsingis, sest Soome saab täna jagu Walesist? Õnneks on Tallinkil suured laevad, mis sõidavad tihedasti ja kiiresti.
Aga nüüd üks vallatu mõttemäng. Mis juhtub siis, kui Eesti üllatab täna Poolat ja võidab ning finaal, kus mängitakse EM-pileti peale, toimub järgmisel teisipäeval Helsingis, sest Soome saab täna jagu Walesist? Õnneks on Tallinkil suured laevad, mis sõidavad tihedasti ja kiiresti.
Külastaja Eesti eest:
21:12
Palju eestlasi poolas kohal, peale koondise
Külastaja Heihei:
21:14
Kas keegi oskab aidata ,kuidas viaplay lehel uut kasutajat registreerida?
Külastaja Võimupirukas:
21:16
Tere ja ilusat õhtut kõigile. Olen optimist ja ütlen, et Eesti võidab täna 0-0 seisu järel penaltiseerias Poolat ja kohtub finaalis Walesiga, kus võidame Walesi omaväravast normaalajal 1-0 ja EM pilet ongi taskus. 🇪🇪🤣
Külastaja x:
21:17
Kas kohapealsetest fännidest võimalik ka pilt siia laadida?
Kris Ilves:
21:18
Küll jõuab!
Külastaja Mkm:
21:21
Siin kreekas ennustus pigem suunal et meie potist poola, teisest kreeklased ise ja kolmandast ukraina, mis te arvate?
Külastaja Jeh:
21:21
Tänasest saab meie riigipüha!
Külastaja Mart:
21:23
@Heihei. Viaplay lehel on kirjas, et uusi kasutajaid Viaplaysse vastu ei võeta. Viaplay suletakse Eestis
Viaplay suletakse teie piirkonnas 26. märtsil. Kogu Viaplay spordisisu on saadaval Go3-s ja kõik aktiivsed otsekasutajad viiakse 22. märtsil 2024 üle Go3 teenusele. Uusi kasutajaid Viaplaysse vastu ei võeta. Lugege allpool lähemalt, kuidas see mõjutab teid kui klienti ja mida peate tegema, kui te ei soovi saada Go3 kliendiks.
Külastaja Tomm:
21:23
Tv6 ja reklaamis mängu ajal??
Kris Ilves:
21:23
Mäng ei käi ju veel. Seega igati loogiline, et praegu näidatakse reklaame.
Külastaja Tomm:
21:24
Aga ralli ja kossu ajal on reklaamid tavaliselt?.
Kris Ilves:
21:24
Ma kahtlen, et korvpalli ajal on reklaamid olnud, kui pall on reaalselt mängus.
Külastaja Mõtiskleja:
21:25
Loodetavasti vile ja kohtuniketöö on täna tasemel ja vile liiga Poola peale kaldu pole, elu on näidanud, et need staarid oma tiimidega saavad ikka ja jälle 50-50 olukorrad alati enda kasuks
Külastaja Q:
21:31
Tv6 rallikatse ajal on teinud reklaamipause. Jalkas vanasti tehti aind enne mängu ja poolajal
Kris Ilves:
21:32
Mehed on soojad, minek! ⚽️ pic.twitter.com/qtheGfuB9b
— Soccernet.ee (@soccernet_ee) March 21, 2024
Külastaja Q:
21:34
Kas kogu see koondise lisavarustus (pusad jne) tehakse igal korral uus mängijatele? Kas need jäävad peale koondisepausi neile?
Kris Ilves:
21:35
Ma ei tea, kas kogu lisavarustus tehakse igal korral uuesti, aga mänguvorm on küll üheks korraks. Pärast mängu võid selle endale jätta, aga võid ka ära anda.
Külastaja Võimupirukas:
21:36
Poola koosseisus on üks ukrainlane
Kris Ilves:
21:36
Taras Romanchuk on ukrainlane, aga juurte kaudu sai 2018. aastal Poola kodakondsuse.
Külastaja ouroboros:
21:37
Viaplay ülekanne kellegi töötab ka? Vajutan "vaata otse" ja viskab mingid "seksikad sulid" ette
Kris Ilves:
21:37
Mul sama jama.
Külastaja Tormps:
21:37
Klavan paneb täna Levandowski kotti
Külastaja Mart:
21:37
@ouroboros. Täpselt sama.
Külastaja Suba:
21:37
Stuudios leitakse et vähe kogemust. Pigem savi, olgem realistid ja vaadakem asja ratsionaalselt, edasi saamis variant suht 10st 1ks. Koguaeg Häberli suhtes kriitiline olnud noortr kaasamisel, nüüd pani peale ja annab võimaluse VÄGA tähtsas mängus, tuleviku vaadates RESPEKT!
Külastaja jaan:
21:38
Treener kes ei pane Poomi ja Anieri alustuseks, lõikab julmalt näppu.
Martti Kallas:
21:38
Brit Maria Taela klõpsud soojenduselt: 



Külastaja Re:
21:39
Kus tasuta vaadata saab? TV6 on ju TV3 all ning vaja maksta….
Kris Ilves:
21:39
Viaplayst peaks nagu saama, aga hetkel tõesti seal mingi jama ja otseülekanne ei avane.
Kris Ilves:
21:40
Kui kellelgi hakkab Viaplay ülekanne tööle, siis andke märku. Praegu see igatahes ei toimi ja pole mõtet sellel teemal rääkida. Mäng on peagi algamas.
Külastaja Tann:
21:43
Viaplayst peaks ostma paketi ,et näha?
Kris Ilves:
21:43
Tundub midagi sellist, jah. Mõnel vist töötab vana kasutajaga ja mõnel mitte.
Külastaja Vaataja:
21:44
Kas kuskilt netist striimi näeb?
Kris Ilves:
21:44
Striime siin jagama ei hakka. Kes tahab, kindlasti leiab võimaluse, et mängu vaadata!
Külastaja Võimupirukas:
21:44
Jan Bednarek on Poola kaitse raudvara, kellega läheb meil ründes raskeks.
Külastaja Särg:
21:45
Üle pika aja võis näha koosseisu, kus kõik laulsid ka
Kris Ilves:
21:46
Mina vaatan TV6 ja vahendan sündmusi selle pildi kaudu. Ma ei tea, kas ja kui palju see reaalajast maas on, aga saame hakkama!
Kris Ilves:
21:46
LÄKSIME!
Külastaja Koll:
21:48
go3s ei olegi? Baskonia saab ka Žalgirise käest peksa, oleks nagu ümber lülitunud, aga polegi kuhugi lülitada.
Kris Ilves:
21:48
Peaks olema.
Kris Ilves:
21:48
Eesti on päris tublilt alustanud ja A. M. Tamm kehtestas juba ennast Poola karistusalas, tehes seal väikese vea.
Kris Ilves:
21:49
Zielinski vajutas 3. minutil karistusala nurgast peale ja Hein tõrjus esipostist!
Kris Ilves:
21:49
Poola mängis nurgalöögi lühidalt lahti ja Eesti klaaris kaks tsenderdust järjest!
Külastaja muigega:
21:49
Näedsa, poolakad alustasid survestamist
Kris Ilves:
21:50
Poola pommitas ikka päris mitu tsenderdust Eesti karistusalasse ja lõpuks olukord veidi rahunes, kui Hein ühe tsenderduse püüdis.
Kris Ilves:
21:51
🇵🇱🆚🇪🇪 pic.twitter.com/dXXXavkYil
— Ott Järvela (@ottjarvela) March 21, 2024
Kris Ilves:
21:53
Poola ründab äärte kaudu ja Zalewski seekordne tsenderdus maandus latis!
Kris Ilves:
21:55
Swiderski pääses Eesti kaitsjate vahelt ohtlikult jooksu, aga Klavan või Tamm lõi palli poolaka jala pealt minema.
Kris Ilves:
21:56
Zalewski on Poola vasakul äärel väga ohtlik! Tamm tegi ühe blokeeringu ja järgmises olukorras Zalewski mängis rünnaku üle.
Kris Ilves:
21:56
Klavan maadles korralikult Lewandowskiga, aga Poola ründeäss sai söödu ära antud, misjärel Eesti kaitsjad klaarisid.
Kris Ilves:
21:57
Swiderski sai 11. minutil kastist ohtlikult peaga löögile, aga Eesti õnneks üle värava!
Külastaja jaan:
21:57
Oioi seda ikka kurb vaadata, me ikka hädas.
Külastaja A.:
21:57
Me võiks ka kunagi Poola kasti jõuda...
Külastaja Võimupirukas:
21:57
David Brooks lõi Soome vastu 1-0
Külastaja Särg:
21:57
Kas kriitilised 15 min peatakse ikka vastu? :)
Kris Ilves:
21:58
Lewandowski sai kastist pöörde pealt löögile, aga Tamm segas teda piisavalt palju ja löök ei õnnestunud.
Külastaja Hmm:
21:59
See hullem tramm kui Belgia oma
Külastaja Soome:
21:59
Soome 0 Wales 1
3 min...
Kris Ilves:
22:00
Jürgens sai palliga Poola väljakupoolele, aga oli täiesti üksi ja kaotas palli.
Kris Ilves:
22:01
Paskotši sai 15. minutil mängu esimese kollase, võttes äärel Zalewski maha.
Kris Ilves:
22:02
Poola mängis heast kohast karistuslöögi lahti, aga pärast seda korralikult löögile ei suutnud minna.
Külastaja Hmm:
22:02
Oeh, Jürgensil mingi kiirus ju on. Keskmisest parem. Oleks võinud proovida minema lipata sealt ja võtta lõpuks vastasele punane kui viimane mees oleks olnud
Külastaja jaan:
22:03
Mis taktika see on et Anieri ei pandud? ajavahega raske kohaneda?
Kris Ilves:
22:03
Swiderski sai kastist terava nurga alt löögile, aga lõi küljevõrku. Zalewski tegi sellele eelnenud olukorras Klavani vastu vea.
Kris Ilves:
22:05
Kiwior mängis äärel Palumetsast liiga lihtsalt mööda, aga Klavan oli värava ees valvel ja klaaris Kiwiori söödu kastist minema.
Kris Ilves:
22:05
Piotrowski pani 20. minutil kaugelt peale ja napilt posti kõrvalt mööda! Värav oli väga-väga lähedal!
Külastaja muigega:
22:06
Mehel ilmselt pabin pärssis Jürgensi lippamist. Ehmatas ise ära, et nii vabalt jooksu pääses
Külastaja Hmm:
22:06
Vb isegi õige otsus mitte panna anieri. Tühja seisaks seal. Lõputult poola ei saa turmtuld anda ja ehk teisel poolajal rohkem variante möllata. Tähtis lihtsalt kaitses vastu pidada
Kris Ilves:
22:07
Vetkal pääses Kallaste küljesisseviske järel äärelt tsenderdama, Paskotši oli kastis ja tegi seal õhuvõitluses vea.
Kris Ilves:
22:07
Pahandus! Poola asus 22. minutil Frankowksi väravast 1:0 juhtima!
Kris Ilves:
22:08
Kallaste magas Frankowski lõike täiesti maha ja kaotas nii mehe kui palli ära. Väga halb eksimus. Kahju!
Kris Ilves:
22:09
Lewandowski pani 24. minutil kaugelt peale, aga siiski veidi posti kõrvalt mööda.
Külastaja Võimupirukas:
22:09
No sellise mänguga meil EMile asja küll pole
Külastaja muigega:
22:09
Jääle lasti lihtsalt ära lüüa
Külastaja Uv:
22:09
Kui kallaste sugune kogenud vend eksib nii räigelt, siis kelle otsa need noored veel vaatama peaks?
Külastaja Marts:
22:10
Pinged maas nüüd. Kui Poola teise lööb, on mäng läbi ka.
Külastaja Hmm:
22:10
Oleks eeldanud vähe paremat mängulugemist sellise kogemusega mehelt
Külastaja Aivar Ubakivi:
22:10
Ai,ai, ai... 20 minutit töötas meie mänguplaan veatult, aga siis tuli värav. Nüüd peame natuke oma mängu avame ja ise möllama hakkama.
Kris Ilves:
22:12

Paskotši tegi taas äärel vea ja võttis ohtliku rünnaku maha. Paskotšile teine kollane 27. minutil ja Eesti on kümnekesi!
Külastaja RealFan:
22:13
Ok, esimene kollane oli jama aga no seda viga ei olnud ju vaja teha
Külastaja Marts:
22:13
Fiasko.
Külastaja Lambine:
22:13
Tehtud mäng, head ööd
Külastaja Võimupirukas:
22:14
Nonii nüüd saun tulemas
Kris Ilves:
22:14
Hussar paneb ennast valmis. Ilmselt üks ründaja välja ja Hussar paremkaitsesse.
Külastaja uv:
22:14
Kas TV3 või TV6 keegi oskab ehk kommenteerida, mitu inimest kanalilt lahkus peale Paskotši punast :D
Külastaja muigega:
22:14
Meie meestel ei õnnestu midagi. Huvitav milliseid käike ning mängujoonist Häberli Austrias meestele õpetas?
Külastaja A.:
22:14
Sul on kollane all ja siis jätad meeskonna oma rumalusest vähemusse. Täitsa lõpp! :(
Külastaja Mart:
22:15
Paskotši on üks väheseid, kes "päris" liigas pidevalt mängu saab.
Külastaja Marts:
22:15
Pealelöögi poolakate väravale saame kirja ???
Külastaja Koll:
22:15
20 minutit ei töötanud mitte midagi. iga poola rünnak on õnnega pooleks olnud, et ära ei löödud. Nüüd ei hakatudki mängima. Anier suutis vähemalt ees palli hoida, andis natuke puhkust rünnakute vahel, Anieri välja jätmine oli kõige suurem viga.
Kris Ilves:
22:16
Lewandowski pääses kastist peaga löögile, aga see väravale ohtlikuks ei saanud ja Hein püüdis kindlalt.
Külastaja Mõtiskleja:
22:16
Issand kui halb... Klavan vist ainuke, kes natukenegi silma jäänud ja aru saab, mis mänguga täna tegu.
Külastaja nonoh:
22:16
Tundus ikkagi päris kerge see teine kollane.
Kris Ilves:
22:17
31. minutil Eestil sunnitud vahetus punase kaardi tõttu: A. M. Tamm välja, Hussar sisse.
Külastaja jaan:
22:17
Meie treener ei saa midagi aru, mis vahetus see oli?
Kris Ilves:
22:18
Kuna Paskotši sai punase, siis oli ju vaja kedagi pamrekaitsesse panna. Hussar kõige loogilisem variant. Omaette küsimus on see, kas A. M. Tamm oli õige välja võtta. Jürgens jäi väljakule.
Külastaja Mart:
22:18
@Koll. Transfermarkt'i andmetel on Poola koondise väärtus 220 miljonit euri, aga Eestil 8 milli.
Külastaja RealFan:
22:18
Kerge kollane? Puhas taktikaline viga olukorras, kus ees on tühi maa. Esimene kollane tehti mehe vastu, kes oli suluseisus ja pealegi oli viga.. kui seda seal oligi.. üsna lahja.
Külastaja ,:
22:19
Tammest kahju, ei saanudki ennast rohkem kui pool tunnikest näidata ja üldse mitte enda mängu tõttu
Külastaja Mart:
22:19
@jaan. Lõpus saab alati mängu tuua veel Anieri ja Lepiku. Sarnased Tammele.
Kris Ilves:
22:20
Piotrowski tulistas kaugelt peale, aga Hein nägi lööki väga hästi ja püüdis kindlalt.
Külastaja Koll:
22:20
So what. Transfermarkti hinnad on suht nali ka muide.
Külastaja A:
22:21
Miks Hein nr 12 mängib?
Kris Ilves:
22:21
Hein on vist kogu aeg koondises number 12 olnud. Igonenil on number 1 särk. Vallneril näiteks 22.
Külastaja Viimased 5:
22:22
Mängu juba näinud, et vastased ikka liiguvad pallita j palliga, meie omadest ikka 10x kiiremini, nagu maki pealt vaataks ja kerika edasi tagasi meie omad aegluubis siis vastased kiirenduse peale pandud
Külastaja smh:
22:22
minu arust ok mäng olnud, tõesti arvasite, et hakkame keerutama neid? :) kurb jah, et punase saime, ilma selleta oleks kõik ok
Külastaja Polda:
22:23
Arvake ära kas poolakas oleks samade vigade eest ära saadetud? Ma usun, et kohtunik ei tundnud lihtsalt ära et sama mees tegi vea. Oleks tuntum mees poleks teist tulnud. Vähemalt pole sama suur ebaõiglus nagu Viktor Kassai tegi omal ajal
Külastaja muigega:
22:23
Oletan, et Häberlil meeste motiveerimine on nõrk. Mehed on platsil ebakindlad, jalg väriseb. Siit ka Paskotši rumal teine kaart.
Külastaja RealFan:
22:24
Meie treener ei saa ju ilmselgelt midagi aru, kui rohkem kui kaks meest ei suuda pressi koordineeritult teha.
Külastaja Dox:
22:24
Õnneks saab rahulikult pärast lugeda ,seda kuidas meedia oli liiga optimistlik ja koondis saab iga poolt vastu pead.
Külastaja Hmm:
22:24
90% et enne poolaja lõppu tuleb üks veel. Klassikaline Eesti
Külastaja Fänn:
22:24
viimased 10 minutit on täitsa ok olnud, esimesed 15 olime rongi all
Külastaja Särg:
22:24
Kui saaks poolajale selles seisus, siis oleks veel mingi mõte
Kris Ilves:
22:25
Kallaste klaaris tsenderduse üle otsajoone. Poola mängis taas nurgalöögi lühikese sööduga lahti ja sellele järgnenud tsenderdus ebaõnnestus täielikult.
Külastaja Hmm:
22:25
Need 10 minutit okei selle tõttu, et neil värav olemas.
Külastaja jah:
22:25
to Polda, tead, et Kassai ainuke otsus mis valesti läks oli see, et ta Stepanovile otse punast ei andnud? kõik muud otsused olid OK
Kris Ilves:
22:26
Poolale veel üks nurgalöök, misjärel Zalewski kauglöök lendas rikošetist mööda.
Kris Ilves:
22:27
Ja veel üks nurgalöök. Seekord otse tsenderdus karistusalasse, kus Klavan klaaris.
Külastaja ,:
22:27
Ei taha halvasti öelda juhtiva meeskonna kohta, aga ega Poolal ka täna näidatud mänguga EMil palju teha ei oleks. Tsenderdused pigem viletsad ja mänguplaan suht kaootiline. Võimalusi on mudugi palju tekkinud, sest Eesti kaiseliini ees palju ruumi toimetada
Külastaja nonoh:
22:28
külastaja jah, sa räägid mängu tipphetkede põhjal või päriselt nägid tervet mängu ka ja ütled nii?
Külastaja muigega:
22:28
Paistab, et Walles on Soome vastu oma võtmas. Lõid Soomele teise värava
Kris Ilves:
22:29
Lewandowski keeras ennast kastist löögile, aga Hein püüdis veel ühe löögi.
Kris Ilves:
22:30
Zielinski kauglöök lendas napilt üle värava, aga tundus, et Hein kontrollis ka seda olukorda.
Külastaja Särg:
22:31
Soomega võrreldes on meil veel hästi
Külastaja Marts:
22:32
Söõtu me absoluutset ei suuda lükata. Plaan B ongi, Koljat ette ja taome pimesi pikka?
Kris Ilves:
22:33
Poola sai avapoolaja lõpus oma seitsmenda nurgalöögi. See ei olnud ohtlik. Esimene poolaeg on lõppenud. Poola juhib Frankowski 22. minuti väravast 1:0. Eesti mängib Paskotši punase kaardi tõttu alates 27. minutist kümnekesi.
Kris Ilves:
22:34
Mäng on täielikult Poola käes. Pallivaldamine 72% Poolale, pealelöögid 13:0 (raamidesse 4:0), nurgalöögid 7:0 Poolale.
Külastaja Hallo:
22:35
Soome lõi tagasi
Külastaja R.:
22:35
40 söötu millest ca 15 andis hein?
Külastaja R.:
22:35
40 söötu millest ca 15 andis hein?
Külastaja ,:
22:35
2 lihtsat viga välja arvata ja meil oleks kõik hästi. Võibolla viimase aasta Eesti parim esimene poolaeg
Külastaja Koll:
22:36
Soome ühega taga 2-1 ja võrdses koosseisus. Pallivaldamine soomele 61%, pealelöögid 5-5 kuidas see hullem on???
Külastaja simas:
22:36
Arvestades olukorda, on poolaeg ikkagi hästi vastu peetud. Tähtis on, et nüüd 2. poolaja alguses kohe sisse ei laseks, lootma peab siis seda ühte oma 100% võimalust, aga kuradi raske.
Külastaja muigega:
22:38
Ei hakka Poolale ennustama EM-i käekäiku, selge, et Eesti suguseid vastaseid seal olema ei hakka, Samas täna nad domineerivad täielikult. Pall liigub meeste vahel, mängijad loevad hästi mängu, Pikad söödud jõuavad adressaadini. Ehk kõrged tsenderdused kasti neil ei õnnestu eriti. Hein on tubli, Klavan samuti. Ülejäänud meie mehed mängivad alla võimete. Mängujoomist pole aga see on Häbeli puhul tavaline asi.
Külastaja uv:
22:38
Nojah, tagantjärgi vaadates äkki oleks võinud kohtunik selle teise kollasega kuidagi halastada, et mitte jätta kümnekesi aga suht totter lüke ka Maksi poolt.
Ausalt öeldes, kui oleks selle koondisega EMil olnud siis mis peks sealt oleks tulnud? Parem saada ikka õigesti ja ausalt ja minna siis kui on ka midagi seal ette näidata.
Külastaja Dzeimz:
22:40
Seis seisuks, aga ega eriliseks jalka mängimiseks pole läinud. Ühe keskmine tase on lihtsalt nii palju kõrgem, et teine lihtsalt peab vastu ja lööb palli minema. Tublid poisid, võitlevad ja rapsivad ja niimodi need asjad ongi ja vabalt võivad ka viigivärava lüüa, aga Poola ja Eesti vaheliseks mänguks on seda reaalsuses palju nimetada.
Külastaja jaan:
22:40
Joel Indermitte on vist ainuke kes oskab jalgpalli selgitada
Külastaja Aivar Ubakivi:
22:40
Võtame rahulikult, sõbrad! Kas te pole midagi kuulnud uinutamise taktikast? Sisuliselt oleme meelega mängu andnud Poola kätte, nad on rahul, tundub, et kõik on nende kontrolli all... Aga tegelikult sobib 0:1 seis meile. Varsti on Lauri hetk käes.
Külastaja Hidalgo:
22:41
Vähesed söödud ei ole otseselt probleem. 2012 oli Chelsea-Barca mängus söödud 169-743. Chelsea võitis 1-0. Punane kaart on küll väga suur probleem.
Külastaja Dzeimz:
22:41
Umbes nagu poksis kui üks osapool tümitab teist ja teine loodab, et kui ära kannatab, siis esimene paneb ise endale jala taha või saab mingi sigaduse eest disklafi
Külastaja jaan:
22:42
@hidalgo seal oli Drogba, kes oligi monster
Külastaja Särg:
22:44
“Soomel on hullem” oli siis, kui nad kahega taha jäid. Praegu on neil muidugi seis palju parem
Külastaja Võimupirukas:
22:44
Mina olen teises mängus Walesi poolt
Külastaja @jaan:
22:45
meil on Kaspar Laur, bez problem.
Külastaja Dzeimz:
22:45
Kui ikka Poola koondise kõige lambim vend on Bulgaariad 9 värava ja 4 söödu peal. Jube keeruline. Aga kannatame ja numbriliselt oleme veel mängus ja see on iseenesest juba tore ja kaasaelajatele võidetud 45 minutit
Külastaja ,:
22:45
Poola võib kindlasti EMiks jalad alla saada, aga pigem on täna suht puine esius olnud. Mingil hetkel saavad neil ideed rünnakul otsa ja hakkavad vägisi kas kaugelt või halvalt positsioonilt peale lööma või andma söötu sinna, kus ruumi enam pole (enamasti Lewandowski suunda). Hästi väljamängitud loogilise lahendusega rünnakuid oligi 3-4 ja enamasti kiiretest vasturünnakutest. Hea mängu korral oleks neil edu juba suurem
Külastaja Dzeimz:
22:47
Muidugi, imesid juhtub pidevalt ja miks ei võiks see ime meiegs täna juhtuda :)
Külastaja Jaagup Creampie:
22:47
Riietusruumis poistele hidetoshi wakui klippe näidata siis ehk ärkaksid üles
Kris Ilves:
22:47
Poola esimene vahetus: Cash sisse, väravalööja Frankowski välja.
Kris Ilves:
22:48
Teine poolaeg!
Külastaja Särg:
22:49
Kas vaheajal ei oleks pidanud plaani uuendama ja veel vahetusi tegema?
Kris Ilves:
22:49
Ma arvan, et kuna mängitakse ikkagi kümnekesi, siis Häberlilt tulevad seekord vahetused üpris varakult.
Külastaja Mõtiskleja:
22:49
Ma arvan, et Poolal mitte ei saa ideed otsa, vaid nad meelega hoiavad end. Nad ju näevad, et Eestist pole absoluutselt mingit vastast neile, lükkavad samamoodi rahulikult ja saavad teise ka kätte ja mäng tehtud. Neil puudub igasugune point praegu end surnuks joosta ja 7-0 võita, kui nad peavad paari päeva pärast EMi pääsu peale hakkama juba mängima.
Külastaja Mkm:
22:50
Pigem hoiavad jep, võimalused löövad ära, aga riske ei võta
Külastaja -:
22:51
Miks Kallastet Bednareki vastu õhuvõitlusesse pannakse IGA seisev pall?
Külastaja Kaventri:
22:51
Laur 90+4, 2-1. Siit tuleb
Kris Ilves:
22:52
Zalewski tsenderdas äärelt värava ette, kus Hein sekkus otsustavalt ja klaaris palli kaugemale.
Kris Ilves:
22:53
Poola 2:0 värav 50. minutil! Zalewski järjekordne tsenderdus ja Zielinski lõi mõnelt meetrilt peaga ära!
Külastaja Krdi:
22:53
Kallaste pealt käriseb… aru ei saada?
Külastaja Särg:
22:53
Teine värav ka Kallaste kapsaaeda?
Külastaja RealFan:
22:54
Kui Palumets pidevalt nii andunult kaitsetööd teeb, siis ilmselt mängib ta varsti Tammeka duublis
Külastaja Mart:
22:54
Zalewski on Roma põhimees, aga meie mees on noorte satsis.
Külastaja muigega:
22:54
Nonii.. kas mäng tehtud ning võib nüüd magama minna
Kris Ilves:
22:54
Kuidas sulle tervislikum tundub? See on sinu otsus. :)
Kris Ilves:
22:55
Swiderski konskutas ennast kasti tagant löögile ja Hein tõrjus.
Külastaja simas:
22:55
Külastaja simas kommentaar
Arvestades olukorda, on poolaeg ikkagi hästi vastu peetud.
"Tähtis on, et nüüd 2. poolaja alguses kohe sisse ei laseks"
lootma peab siis seda ühte oma 100% võimalust, aga kuradi raske.
Mis ma ütlesin. Head ööd.
Külastaja Aamen:
22:55
Poistest on kahju. Endal on võimalus telekas kinni panna aga nemad peavad 40 minutit veel vastu pidama
Kris Ilves:
22:56
Veel üks kauglöök Poolalt, seekord Zalewski proovis kaugelt ja rikošetist üle otsajoone.
Kris Ilves:
22:57
Vaheajal vahetusest sekkunud Cash istub murul ja hoiab tagareiest kinni.
Külastaja Krdi:
22:57
Ei saa ja hakka arusaama mina sellest treenerist meil. Mis mõtted ja ideed seal peas keerlevad kui üldse midagi. Ei ole jätnud mingit teadja ja spetsialisti muljet. Osad mehed väljakule nimepärast , ülejäänud katsetus. Korralik jama keeramine meile. Selliseks mänguks oleks pidanud südamega eesti eest olev mees treeneriks saama, mitte suvaline palgatööline
Külastaja -:
22:57
Hangud ja tõrvikud hakkavad nüüd välkuma, aga Eesti jalgpalli probleem ongi mõned ka siinleitavad "head ööd" fännid.
Külastaja Rüütli:
22:57
Äkki vahetaks nüüd Soometsa ja Palumetsa välja, tooks Ainsalu ja Poomi sisse ning saadaks J.Tamme teiseks ründajaks ning prooviks ise ka midagi teha
Külastaja Polda:
22:58
Polnud enne mängu suuri lootusi aga nii masendavat mängu ka ei osanud karta. Punane kaart ei muutnud midagi ja selle taha ka pugeda ei saa
Külastaja Mõtiskleja:
22:58
"Lahingut peab nõudma, tulemust tuleb loota" , peale seda mängu peab vist lahingu andmist ka lootma hakkama, seda nõuda pole mõtet, kui sinisärke lihtsalt ei huvita lahingusse minemine.
Kris Ilves:
22:58
Poola teine vahetus 56. minutil: vigastada saanud Cash välha, Puchacz sisse.
Kris Ilves:
22:59
Hein tõrjus lähilöögi! Lewandowski (vist?) sai ohtlikult löögile.
Kris Ilves:
23:00
Ja taas sekkus Hein otsustavalt.
Külastaja RealFan:
23:00
Näha on, et Cash võttis soojendust sama tõsiselt nagu eestlased kaitsetööd
Külastaja Skeptik:
23:00
Vaatan, et suluseisud 0:0 - Eesti on ilmselgelt vales kategoorias seda skoori edukalt hoidmas ...
Külastaja Krdi:
23:01
Tamm jah vana ründaja. Mida me veel kaitseme siin? On vahe siin mängus kas 0:2 või 0:7?
Külastaja Koll:
23:01
Siiani pole ju vastu peetud. Mis see 40 minutit veel ilma plaanita kaost ära ei ole.
Külastaja madis:
23:01
Kas teil sama pull, et staadioniheli tv6s nii vaikne, et kuulaks nagu Kruusi ja Kamsi heliruumis raamatut lugemas?
Kris Ilves:
23:01
Võib-olla tavapärasest vaiksem on staadioniheli küll, aga mind ei sega näiteks.
Külastaja Mart:
23:02
@Külastaja - kommentaar Jalgpallis ei saa nii, et võtad suunamudija endaga reisile kaasa ja proovid jätta muljet kui suurepärased asjad kui tegelikult nii ei ole.
Külastaja kui:
23:02
muidu ju võiks ka 2 ründajaga proovida, aga kui üks mees on niigi väljakul vähem, siis ei saa keskälja päris tühjaks jätta
Külastaja Polda:
23:02
Samas olge positiivsed. Kui Poola sinna saab siis nemad ilmselt jäävad alagruppi pidama ja me ei pea oma suve rikkuma ja vaatama kuidas Eesti em il peksa saab😁
Külastaja Mart:
23:02
@Mõtiskleja. Kui Eesti ja Poola mängijate klubide tasemevahe on nii suur, siis ei ole andressõbralikust lähendemisest kasu.
Kris Ilves:
23:03
60. minutil esimene kollane kaart Poolale: Puchacz astus Hussarile jala peale.
Külastaja Hello:
23:03
Reaalsus on see, et vahet ei ole kes praegust Eesti koondist juhendab, sest meie koondises on tohutult probleeme. Ennem kui meie koondise tuumikut ei moodusta regulaarselt välismaal mänguaega saavad mehed siis me ei saagi loota, et me üldse mingi tõsiseltvõetava koondisega mees mehe vastu hakkama saaks. Tänapäeva tase on liiga kõrge puhtalt tahtejõu pealt mängimiseks, sest nagu näha siis kiirused on mäekõrguse vahega.
Külastaja Trk:
23:03
Eesti bussiparkimine on olnud ikkagi päris hea. Eriti eelmise aasta kiirete väravate valguses.
Paskotši punane muidugi tappis mängu. Siin mingid mehed arvavad et me peaks Poola vastu rahulikult söötu lükkama.
Külastaja R.:
23:04
Palumetsa ja Soometsa näol nagunii keskväli oleks nagu tühi :D
Kris Ilves:
23:05
Kallaste tegi Zalewski vastu vea ja Poola sai karistuslöögi. Hein lükkas tsenderduse näppudega üle otsajoone.
Kris Ilves:
23:05
Sellele järgnenud olukorras blokeeriti Lewandowski löök oma mängija poolt.
Külastaja -:
23:06
"Jalgpallis ei saa nii, et võtad suunamudija endaga reisile kaasa ja proovid jätta muljet kui suurepärased asjad kui tegelikult nii ei ole."
Täpsustust sellele mõtteterale.
Kris Ilves:
23:07
Poolakad mängisid ilusa söödugamänguga Lewandowski kaugelt löögile, aga eestlased blokeerisid selle.
Kris Ilves:
23:08
65 minutit mängitud. Eesti ei ole veel vahetanud, kui Hussari sekkumine avapoolajal välja jätta.
Kris Ilves:
23:09
Aga nüüd on vahetused tulemas. Kolm korraga.
Kris Ilves:
23:10
Eesti vahetused 67. minutil: Kallaste, Palumets ja Jürgens välja; Pikk, Poom ja Lepik sisse.
Kris Ilves:
23:10
Swiderski mängis ennast kastis väga osavalt Klavanist mööda, aga Mets jõudis klaarima.
Külastaja Mõtiskleja:
23:11
@Mart ma täielikult saan aru, kui suur see tasemevahe on aga see ei ole võimalik, et see vahe selline on nagu me praegu näeme. Meie omad isegi ei proovi, kontakti ei minda absoluutselt ja lihtsalt seistakse ja vaadatakse silmadega neid poolakaid. Nüüd 1 mehega vähemuses ka muidugi raskem kontakti jõuda, kui koguaeg vastastel 1 mees kuskil vaba aga ikkagi. Ainult meie kastis suudame viskuda ja võidelda, väljaspool kasti jalutatakse nagu vanalinnas ja tutvutakse vaatamisväärsustega mitte ei mängita jalgpalli.
Külastaja g:
23:11
"Jalgpallis ei saa nii, et võtad suunamudija endaga reisile kaasa ja proovid jätta muljet kui suurepärased asjad kui tegelikult nii ei ole." Täpsustust sellele mõtteterale.
Jutt käib Margus Tsahknast ja Välisministeeriumist. Sisuga nõus ei ole, avalik asutus peabki kommunikatsiooni tegema.
Kris Ilves:
23:11
Lewandowski tulistas taas peale, aga Hein tõrjus palli üle värava. Enne seda oli ka väike rikošett Tamme seljast.
Kris Ilves:
23:12
3:0. Piotrowski vajutas 70. minutil kaugelt peale ja täpselt posti kõrvale! Karm.
Külastaja Kas:
23:13
meil ongi ainult kaitsjad ja kogu lugu? Need on ju tasemel vennad, Ülejäänud võiks koju minna.
Külastaja GK:
23:13
Mitte midagi pole muutunud võrreldes valik mängudega, võiks öelda et isegi hullemaks on mängupilt läinud. Oli see pilt ennem punast selline ja on ka jätkuvalt.
Külastaja ,:
23:13
Eestit 5:0 võitnud Rootsi on täna oma parimas koosseisus Portugali vastu 1:5 taga
Külastaja Särg:
23:13
Muidugi on natuke kurb, kuidas saja-aastane Klavan teeb kaitses paremat tööd kui mõned parimates aastates mehed
Külastaja dzeimz:
23:14
92 aastal Triestes kannatasime Itaalia vastu sarnaselt. Kahjuks mingeid andmelugejaid ei olnud, et palju palli järel jooksime, ise arvan et läks sinna 15+ peale, aga kaotasime 0-2 ja tulemust peati omamoodi võiduks. Signori lahendas alles 86dal teise ära. Poola mängib muidugi rohkem pikka ja ma usun, et Trieste jooksutulemust keegi kätte ei saa. Aga nii palju oleme arenenud, et 0-2 aeisu enam rahvuslikuks uhkuseks ei pea :) Aga tõsi ta on et kui selliste vendadega vastakuti satud, siis see ongi reaalselt teine maailm-võimalus on alati ,aga kindlasti mitte lahtisest mängust.
Külastaja Mart:
23:14
@g. Kui sama teha jalgpallis, siis võib öelda, et me kaotame ainult 3:0. Kui need kolm olukorda mängust välja võtta, siis oleks seis 0:0. Tegelikult 67 minut me mängisime täiesti võrdselt. Sellise jutuga jalgpallis kuhugi ei jõua.
Kris Ilves:
23:15
Poola tegi kolm vahetust korraga: Swiderski, Zielinski ja Piotrowski välja; Buksa, Szymanski ja Moder sisse.
Kris Ilves:
23:16
See tähendab, et Poolal on nüüd kõik viis vahetust tehtud. Lewandowski teeb Eesti vastu täismängu. Kas saab ka värava kätte?
Kris Ilves:
23:16
Zalewski lõi 73. minutil neljanda või oli eestlaste omavärav!?
Kris Ilves:
23:16
Mets pani Zalewski madalale söödule jala vahele ja sealt läks pall omaväravasse.
Külastaja uv:
23:18
kõige hullem vist ongi see, et Ragnar Klavan on mängu lõpuks Eesti parim mängija ja see vend pmst mängis hiljuti enda lõbuks rohkem.
Külastaja jõhvik:
23:18
klassikud ütleksid, et mis seal ikka, siit hea edasi minna…aga noo kurat ei siit pole isegi enam kuhugi minna…
Külastaja Polda:
23:18
Me istume kaitses aga ikka on vastastel nii palju võimalusi. Äkki üritaks vähe julgemalt mängida ja võtta parem 2-5 kaotusi kui 0-3. Ma räägin üldiselt, mitte tänasest.
Külastaja Võimupirukas:
23:18
Huvitav kellel on omavärava rekord? Karol Metsal? Või Klavanil?
Kris Ilves:
23:19
Ja 5:0 ...
Kris Ilves:
23:20
Zalewski tegi eeltöö ja Szymanski sai kastis mängijate vahelt segamatult löögile. Viis-null.
Kris Ilves:
23:21
Eesti lõi ühe tagasi! Vetkal lõi Soometsa söödust 78. minutil ühe värava tagasi! Szczesny jäi nullimängust ilma!
Kris Ilves:
23:21
Soomets tegi vasakul äärel suurepärase eeltöö ja Vetkal lahendas karistusalas kindlalt.
Külastaja Koll:
23:21
Raske on fännina vaadata ja üritada aru saada, mis plaan seal olla võis, kui väljakul mingit loogikat ega ideid näha ei ole.
Külastaja Siim:
23:21
Heinast hakkab kahju juba. Kaitse ikka pask mis pask
Külastaja Marts:
23:21
Jeeee. Siit algab comeback. Eesti maailmameistriks!
Külastaja peeter paani:
23:22
kerge jalutuskäik- arvan et see puudutab eestlasi, sest poolakatel oli neid väravaid raske lüüa, aga eestlstel kerge kaitsta ;)
Külastaja ouroboros:
23:22
Ekraanil näitas graafikat "Martin Vetkal: 3 goals this match"
Külastaja Cll:
23:22
Huvitav kauaks seda peatreenerit hoitakse Eestil. Aus mees paneks homme ise ameti maha sellise asja eest, kurat sul on Anier pingil ja sa ei pane teda mängu
Külastaja asd:
23:22
Klavanil peaks olema 2 omaväravat kindlasti - Šveitsi ja Ungari vastu. Kas Metsal enne tänast oli vot ei meenu ...
Külastaja Külastaja:
23:23
"Eesti bussiparkimine on olnud ikkagi päris hea. Eriti eelmise aasta kiirete väravate valguses. Paskotši punane muidugi tappis mängu"
Esimene värav tappis mängu. See oli enne punast. 22' min.
Külastaja Mõtiskleja:
23:23
Eesti lõi 1 ära ja nüüd mõne ajakirjaniku jaoks kindlasti see mäng ei liigitu nüüd järsku enam katastroofi alla :D
Külastaja Hp:
23:23
Kaitse hakkab ründest. Need kes süüdistavad kaitsjaid, no minge metsa. Jalgpalli abc...
Kris Ilves:
23:24
Varssavis on 53 868 pealtvaatajat.
Kris Ilves:
23:24
Eesti vahetus 82. minutil: väravasöödu andnud Soomets välja, Ainsalu sisse.
Kris Ilves:
23:25
Nüüd on siis mõlemal meeskonnal kõik vahetused tehtud.
Külastaja Hea meel fännide pärast:
23:25
Rõõm, et saavad ka väravat tähistada ja pidu panna!
Külastaja Marts:
23:25
Miks me ei võiks proovida mängida ründavamalr, kui näha, et bussiparkimine ei töõta? Parem kaotada 4:2 kui kuivalt 3:0 ja siis vastu rindu taguda…
Külastaja Hello:
23:26
Lohutuseks võib öelda, et Soome on hetkel Walesi vastu 4-1 kaotusseisus seega võime vähemalt oma põhjanaabritega koos nurgas nutta peale tänast
Külastaja Mart:
23:26
Szczęsny on 79 koondisemängus sisse lasknud 76 väravad. Tal on 33 nullimängu.
Külastaja Eerr:
23:27
Huvit palju teisipäev soome minejaid on ka?
Kris Ilves:
23:27
Poola surub ja otsib kuuendat. Lewandowski ei ole veel skoori teinud.
Külastaja Rüütli:
23:28
HP-ga nõus, värava üle hea meel, küsimus jääb, miks me terve mängu jooksul ainult 1 korra sellise initsatiiviga palli Poola värava all liigutasime?
Külastaja aga:
23:28
ründavamalt mängides kaotad sellise kaitsega rohkem kui 2-4
Kris Ilves:
23:28
Buksa sai mõnelt meetrilt ohtlikult pöörde pealt löögile, aga lõi napilt posti kõrvalt mööda.
Külastaja Mart:
23:29
@Marts Pallivaldamine 74-26 . Vastaste söödutäpsus 93%. Keeruline on midagi korraldada kui palli ei saa.
Külastaja Mkm:
23:29
Vetkali üle hea meel, vääris seda, muus osas masendav
Külastaja Helisingis elab:
23:29
vähemalt 50 000 eestlast.
Külastaja Aivar Ubakivi:
23:29
no Soomet hakkame teisipäeval vähemalt keerutama, see on kindel.
Külastaja Q:
23:29
Meil tuleb siis teise mängu kaotajaga sõprusmäng?
Kris Ilves:
23:29
Jah. Praeguse seisuga mängime 26. märtsil võõrsil maavõistlust Soomega.
Kris Ilves:
23:30
Eesti sai oma esimese nurgalöögi.
Kris Ilves:
23:30
Nurgalöök ohtlik ei olnud ja sellele järgnenud Vetkali tsenderduse püüdis Szczesny.
Külastaja Mkm:
23:30
Ega sealt soomest ka midagi kena ei tule ma kardan, aga kaasa elab ikka!
Kris Ilves:
23:31
Lepik sai õhuvõitluses Bednarekiga hoobi vastu nägu.
Külastaja asd:
23:31
Poolajal oli Eesti üle 0.5 värava @8.50 - loodetavasti keegi sai rikkaks..
Külastaja Eesti:
23:32
Läks mängule ülesandega, et Robert tuleb 0 peal hoida, aga see läks meelest, et teised oskavad ka lüüa
Külastaja Heihei:
23:32
Soome on 1:4 kaotusseisus. Ega nadki hoos pole, teisip tuleb pònev mäng
Martti Kallas:
23:33
Foto: Brit Maria Tael
Kris Ilves:
23:33
Poola otsib Lewnandowskile väravat, aga Klavan on jälle õigel ajal õiges kohas ega lase ründeässa löögile.
Kris Ilves:
23:33
Teisele poolajale lisati 1 minut juurde.
Külastaja peeter paani:
23:33
oma rahvusmeeskonnale tuleb alati kaasa elada, aga ka juhtkonnas peaks muutusi tegema, et midagi muuta paremuse poole, ma mõtlen treeneri ja jalgpalli guru väljavahetamisega ;)
Külastaja Asd:
23:33
Mina panustasin enne mängu algust Poolale -3 konf 5.0. Kena
Kris Ilves:
23:34
Mäng on lõppenud.
Kris Ilves:
23:34
Eesti naaseb Poolast 1:5 kaotusega. Kindel allajäämine. Paskotši varajane punane kaart mängis rolli, aga Poola oli selgelt parem meeskond väljakul. Vetkal lõi auvärava, aga see on väike lohutus.
Kris Ilves:
23:35
Eesti koondise järgmine mäng toimub 26. märtsil, kui Helsingis minnakse maavõistluses vastamisi Soomega.
Kris Ilves:
23:40
Minu poolt aitäh ja uute mängudeni!