Klavan
Klavan

Kolmapäev, 29. jaanuar 2025

Kommentaar või küsimus edastatud!
Siim Pulst:
13:00
Tere päevast! Täpselt tunni aja pärast algab Ragnar Klavani pressikonverents, kus ta tutvustab oma programmi ja tiimi jalgpalliliidu presidendivalimisteks. Alates 10. detsembrist, mil Klavan kandideerimise otsusest teatas, on töö käinud enamasti kulisside taga, nüüd paotatakse lõpuks saladuseloori ka avalikkuse eest.
Siim Pulst:
13:04
Mis on toimunud pärast 10. detsembrit? Kui mõned avalikud toetusavaldused ja suur hulk spekulatiivseid arutelusid välja arvata, siis väga vähe. 10. jaanuaril lahkus Klavan jalgpalliliidu juhatusest ning täna õhtul avaldub selle teemaga seoses Pealtnägija saateosa.
Siim Pulst:
13:08
Avalikkusele suunatud infot on seni seega väga napilt olnud. Aegajalt kuuleb arvamusi, justkui polekski see eriti tähtis, sest presidenti valivad ju mitte rahvas, vaid jalgpalliliidu liikmesorganisatsioonide esindajad. Aga kahtlemata on avaliku arvamuse kujundamine samuti oluline. Kasvõi juba läbi selle, et klubide kogukondade arvamus peaks mõjutama nende hääleõiguslikke isikuid.
Siim Pulst:
13:11
Ning lõppude-lõpuks on sisuline arutelu see, mis maailma edasi viib. Kui Klavani positsioon rikastab avalikku teemaderingi, siis mõjutab see vastavaid arutelusid nii lähikuudel kui ka pärast presidendivalimisi, jäädes taustaküsimustena õhku ka edaspidi.
Siim Pulst:
13:13
Koos pressikonverentsi algusega avaneb kell 14 ka Klavani kandidatuuri jaoks loodud veebileht klavan.ee
Siim Pulst:
13:30
Näen, et uudise kommentaariumis käivad juba elavad arutelud. Kahtlemata on tegemist teemaga, mis kedagi külmaks ei jäta. Avalikkuse suhtumine näib senimaani soosivat pigem Klavanit, mis on uue tulija puhul ehk ka ootuspärane. Detsembrikuisel fänniturniiril sai sellest põgusalt räägitud ka paljude erinevate klubide fännidega ning suur enamus neist toetas siis Klavanit.
Siim Pulst:
13:44
Vahepeal nii palju uudiseid, et sel talvel juba Paide ja Levadia seljatanud Narva Trans jätkas võidukäiku, alistades värskelt Nõmme Kalju 1:0. Värava autoriks oli Pierre Kabore ning statistika järgi oli tegu igati teenitud võiduga. Pealelöögid Transile 9:5 ja löögid raamide vahele 4:0.
Siim Pulst:
13:57
 Loetud minutid veel jäänud ja siis hakkame kohapealseid jutte transkribeerima.
Külastaja Rene:
14:03
Err.ee peal on Pealtnägijaga lõik Klavaniga üleval.
Siim Pulst:
14:03
Veebisait on avalik: klavan.ee
Siim Pulst:
14:04
Pressikonverentsi juhatab sisse Toomas Vara, kelle poolehoid Klavanile ei tohiks taskuhäälingute kuulajatele üllatusena tulla.
Siim Pulst:
14:05
Pealtnägija klipist selgub siis, et Klavani toetajate hulgas on näiteks endine kaitseväe juhataja Martin Herem ja majandusministeeriumi asekantsler Sandra Särav.
Külastaja Ain:
14:07
Nagu Villu Parveti müügikõne
Siim Pulst:
14:07
Klavan saabus lavale. "Kui ma 10. detsembril teavitasin, et lõpetan mängijakarjääri ja sama hooga, et kandideerin jalgpalliliidu presidendiks, siis oli mul ainult tunne, et muutuse ootus on olemas. Tänaseks on see muutuse ootus vajalike allkirjadega koos."
Siim Pulst:
14:08
 Vahepealse aja on Klavan veetnud tööd tehes, vesteldes klubidega ja kaasates eksperte, mille tulemusel ongi nüüd valminud programm.
Siim Pulst:
14:10
Programmi juurde. "Eesti jalgpall kuulub tervele kogukonnale" ning aastaks 2033 jõuab Eesti jalgpall maailma top50 sekka. Selle eesmärgi suunas liigutakse järgnevate punktide läbi:
Külastaja Ain:
14:11
Oeh, Rakukene. Kõik lootsid sinust nii palju, reaalsuses proovid lihtsalt poliitiliste strateegiliste käikudega avalikkust mõjutada, aga jalgpalliline sisu on null. Sisuliselt valiks nagu jalkaliidu presidendiks reformierakonna poliitikut.
Siim Pulst:
14:12
1. Avatud juhtimine ja läbipaistev koostöö. Klavan nimetas sellega seoses kolm probleemkohta: Hetkel on organisatsioon ühe mehe haardega juhitud; finantside läbipaistmatus; suurte katusorganisatsioonidest tuleva informatsiooni kinnihoidmine.
Külastaja Nike:
14:13
Ain sisu seisneb tulemustes
Külastaja Ratnkiov:
14:14
Kas Klavan on laksu all? Sm Brežnev
Külastaja jumma:
14:14
jalkaliidu majandusaasta aruandeid kontrollivad ju terve sajand rahvusvahelised audiitorid :D "teeme samu asju mida seni" :D
Siim Pulst:
14:15
2. Treenerid fookusesse. "Minu jaoks on treenerid selgroog, pikemaajalise edu tagab nende kompetents. Probleemiks on vähesed töötasud ja vähene väärtustamine." Kust leida raha? Jalgpalliliidu eelarve tuleb kriitilise pilguga üle vaadata.
Külastaja Ratnkiov:
14:16
mul küsimus: kas peab kusagil ka naerma hakkama?
Külastaja JuriM:
14:17
Kohe näha, et Pelle ja AIvar on ka kommentaariumisse jõudnud (Ratnikov).
Siim Pulst:
14:18
3. Taristu jätkuv areng. "Viimasel kümnendil on sisehallide ehitamisel suurepärast tööd tehtud, aga staadionite järgmisele tasemele viimine on unarusse jäänud. Premium liiga ja Esiliiga paigalseis on üks osa sellest probleemist. Eesmärgiks olgu Baltikumi parim taristu."
Külastaja trk:
14:18
Huvitav, kas selle teksti pani kokku Taavi Linnamäe?
Külastaja Ratnkiov:
14:19
JuriM, mul on sust väga kahju :) Ma saan aru, et sina ise enda arust oleksid Pohkalust parem, aga kindlasti klovan selline olla ei oska
Külastaja Kommunikatsioon:
14:20
Tiim tugev.. kanditatuuri finantsi korralikult suunatud. Kõik professionaalne. Agaaa näha on et rakule on PRi inimene asjad selegeks teinud, kuid laval mõjub see ebaloomulikult ja põhikooli luulevõistlusena..
Siim Pulst:
14:21
4. Majanduslikult edukad klubid. "Elujõulised klubid, sotsiaalse ja majandusliku mõju kasv on tulevikuvaate oluline osa. Praegu on probleemiks demotiveeritus, mis kaasneb läbipaistmatu juhtimisega. Peame saama klubid ühise laua taha, jalgpalliliit ei ole seda seni teha suutnud. Nagu spordiski, saab järgmine arengukäik tulla läbi keskmise taseme tõstmise."
Külastaja Nunes:
14:21
Kas Pohlakul on kunagi kandideerimisel oma meeskond või mingi programm olnud?
Külastaja Mart:
14:23
Veel on puudu see ettepanek, et idufirmadelt tuelks raha küsida.
Siim Pulst:
14:23
 
Foto: Katariina Peetson / jalgpall.ee
Külastaja Reebok:
14:23
Sellise algusega läheb raskeks.. Loodetavasti liikmes klubidele on asjad paremini selgeks tehtud.
Siim Pulst:
14:25
5. Innovatsioon ja tehnoloogia kaasamine. "Peame tegema midagi, mida teised veel ei tee. Väga raske on näha, et digiriigina ei ole me suutnud seda innovatsiooni jalgpallis läbi viia. Meie treeneritel ei ole seda nišši, mis väärtustaks neid ka väljaspool Eestit."
Külastaja Juss:
14:25
President ei saa olla nii nõrk esineja. Ei tea, mida öelda. Mu lootused purunesid praegu.
Külastaja Rene:
14:26
err.ee peal ka uudis Klavani etteheidetest Pohlakule.
Siim Pulst:
14:27
6. Multisport ja liikumisharrastus. "Me peame kõik selleks tegema, et meie mängijaid saadaks edu, nad jõuaksid võimalikult kõrgele. Üks osa sellest on läbi multispordi, mis on võimalus atleetlikkuse kasvatamiseks."
Külastaja 15koef:
14:28
Uskumatult nõrk presenteerimine. Kas närv on nii suur sees või räägitav tekst on läbi harjutamata?
Külastaja pontu:
14:28
tüütab juba, äkki läheks küsimuste vooru juurde
Külastaja R:
14:28
ülekanne maas?
Siim Pulst:
14:29
 Raja jalgpallihallis läks elekter ära, ülekanne katkes ja ettekanne pandi samuti seisma.
Külastaja mar:
14:29
Kahjuks meenutab seda kui ma kunagi ise klassi ees ettekannet tegin ning närvis olin.
Külastaja AP:
14:29
Pohlak lõikas netikaabli läbi
Külastaja Ratnkiov:
14:29
Kallid seltsimehed! Eesti jalgpall on seimas kuristiku serval! Minu ja minu tiimi juhendamisel teeb Eesti jalgpall otsustava sammu edasi!'
Külastaja Safirades:
14:29
Ei toimi jep
Külastaja Rene:
14:29
Arvasin, et ainult mul krutib.
Külastaja decrakas:
14:31
No krt, kaubalaevad sõidavad juba Raja staadiumi juures oma ankrutega
Külastaja FCvest:
14:31
Kuulasin ja kuulasin, igav hakkas. Pelle näris kaabli minu käsu peale läbi.
Külastaja trk:
14:31
Võib-olla kui jalka kogukond ei leia enda seest suure organisatsiooni tippjuhti, siis võib-olla tasuks kaaluda varianti, et president ei olegi nii sügava jalgpalli taustaga. Aga järgmine ring, kus oleksid Klavanid, Reimid jne oleks see, kus kogu kompetents koos.
Külastaja Nunes:
14:31
Huvitavalt palju Klavani kritiseerijad siin koos? Pohlaku ettekannet ei kuule, kuna temal programmi ei olegi.
Külastaja Lavan:
14:31
Kalevil on päris suured võlad. Raja halli elektriarved maksmata äkki? Peaks sinna ka läbipaistvat majandamist suunama.
Külastaja Rene:
14:31
reklaamitrikk?
Külastaja Wassap:
14:32
nõrk ettekanne, aga eil teine vend räägib lihtsalt surnuks. Kumbki pole super esineja, olge, nüüd ausad.
Siim Pulst:
14:32
 Ülekanne saadi tagasi üles, ootame ettekande jätkumist.
Siim Pulst:
14:33
Läheb edasi! "Kõigi Eesti spordialaliitude eesmärgiks peab olema pikaajaliselt tervem ühiskond."
Siim Pulst:
14:34
Klavan tutvustab konkreetseid ja mõõdetavaid eesmärke, mille mõõdikud ei ole küll esialgu veel lõplikult paigas.
Külastaja Rene:
14:34
Raske jah jälgida ettekannet, ootan parem portaalide uudistekokkuvõtteid. Head jälgimist teistele! Jõudu ülevaadete tegijatele.
Siim Pulst:
14:35
 Ei näe põhjust seda siin üle kirjutada, kogu info on Klavani kodulehel sellel pildil olemas.
Külastaja Bonzo:
14:35
Klavan on 30 minutiga rohkem rääkinud Eesti Jalgpalli arendamisest, kui Pohlak kes pole 20 aastat avalikult oma programmi, eesmärke ja lähenemisviisist avalikult esitanud ega rahvast ja väiksemaid jalgpalliklubisi kaasanud.
Külastaja Her:
14:36
Miks kunagi ei märgita ära Rannajalgpalli, kas see ei olegi osa eesti jalkast? Saalijalka saab tähelepanu aga rand mitte? Mida on saal rohkem saavutanud kui rannajalka?
Siim Pulst:
14:37
Tiimi tutvustamise juurde. "Meie ambitsioonikas siht on jõuda 50 juhtiva jalgpalliriigi hulka ja selleks tuleb Eesti jalgpalli juhtida erinevalt."
Siim Pulst:
14:37
Mihkel Aksalu, Andres Birnbaum, Martin Herem, Martin Reim, Sandra Särav - sellised nimed käiakse kohe välja.
Külastaja juss:
14:38
nõrk Klavan! nõrk! jälle sonib oma 50 hulgast.
Külastaja Safirades:
14:38
Mida te undate? Esinemise oskus ei ole kõige tähtsam, mis Pohlak esineb paremini v? Olge inimesed...
Külastaja Mart:
14:38
@Bonzo. Vaata Pohlaku intervjuusid Youtube'is. Näiteks Rimo Hundile või Kalev Kruusile.
Külastaja herr herr:
14:39
Inimesed keskenduvad sellele esimesele esinemisele. Vaadake pigem suuremat sisu, mis on olulised parem kui Pohlakul siiani. Küll jõuab Klavan enda avalikku esinemist ka parandada.
Külastaja Rene:
14:39
Kas seal skeemil "2033ks 50 parema sekka" on jäetud x-ide asemel arvud kogemata panemata või peabki nii olema?
Siim Pulst:
14:39
 Klavan selgitas, et kuna tegemist on programmiga 1.0, siis ei ole täpsed mõõdikud veel määratud.
Külastaja Kommenteerijatele:
14:41
Oot meil käib praegune EJL president Keila valla volikogus peksa andma ähvardamas ja siin laidetakse inimest, kes üritab presenteerida Eesti jalgpalli arendamiseks programmi, mida seesama rusikakangelasest EJL president pole ammugi teinud enda eelmiste valimiste ajal. Mis PR osakond siia palgatud on Pohlakute poolt? Päris naljakas lugeda neid kommentaare.
Siim Pulst:
14:41
Jalgpalliinimesed ei vaja vast tutvustamist. Birnbaum on tuntud tegija IT-s ja seotud jalgpalliga näiteks Tartu Tammeka kaudu. Herem on teadagi endine kaitseväe juhataja ning Särav peaks tooma juurde rahvusvahelist kogemust näiteks turunduses.
Külastaja Jon:
14:41
Mis te siin seletate Pohlakust: tema tiim on kokku pandud inimestest, kes on talle ühel või teisel viisi võlgu. Klavan paneb kokku tiimi, kus on päriselt asjalikud inimesed.
Külastaja Rene:
14:41
Aitäh
Siim Pulst:
14:42
Kohale tulnud tiimiliikmed saavad ka laval sõna.
Külastaja Kommunikatsioon:
14:43
Ma nõustun! Pohlakut kiitma ei oli mõtet hakata. Rakul vähemalt plaan, tugev tiim. Esinemisoskus küll nõrk, aga inimestel on närvid, kindlasti läheb paremaks.0
Külastaja Kaupo:
14:43
Meeskond on küll lootustandev
Siim Pulst:
14:44
Viimsi JK juht Martin Reim: "Ragnar võttis selle tee ette ja ütlen ausalt, et pärast seda hakkasin ma Eesti jalgpalli praeguse seisu peale mõtlema. 5-6 aastat ei olnud ma selle peale enam mõelnud ja see näitab juba seda olukorda, et me eemaldume klubijuhtide või kogukonnaliikmetena jalgpallist."
Külastaja Rene:
14:44
Vabandust, kui ei sobi, aga jalgpall.ee annab otsingule Herem ka ühe mängijavastuse - Chinaecherem Frankline Okoye. Saab kunagi küsida mõnes viktoriinis selle kohta :)
Külastaja Mart:
14:44
@Kommunikatsioon. Kes seal tiimis peale Reimi tugev on?
Külastaja If:
14:46
Pohlaku tiimis suure panga juht, juhtiva ehitusettevõtte pikaaegne juht jne. Pole nagu väga halb seltskond.
Siim Pulst:
14:47
"Kõige rohkem minu tähelepanu läheks juhatuse liikmena noortetööle ja treenerite tasandile. Spordimeestena tahaks me teha tegusid, mitte ümmargust juttu ajada. Ühiskonna silmas tahame me tõsta treeneritöö väärtust. Klubide tugevus annab jalgpalliliidule tugevuse. Jalgpalliliit peab olema alaliiduna üks eestvedajaid ka riigiga suhtlemisel ja võtma teised alaliidud kasvõi enda järgi, et ka riik, KOV-d ja kõik hakkaks rohkem selle peale mõtlema."
Külastaja Kommunkatsioon:
14:47
to Mart. Ma nõustun, et ehk saab kulmu kergitada, et inimesed jalkast kauged. Aga hea juht koondabki enda ümber tükid, kes on erinevates valdkondaes parimad. Kahjuks või õnneks jalkataustaga ei saa parimaid. Herm ja kompanii kindlasti tugevamad kui mõned jalkataustaga jutumhed
Külastaja @Mart:
14:47
Ma ütleks, et Reim on ainus, kes pole niivõrd tugev. Ülejäänud on ikkagi kõik omas ekspertiisis täielikud tipud ja saavad hoopis teistsugust väärtust tuua, et organisatsioon tervikuna paremini juhitud oleks.
Siim Pulst:
14:48
"Paljud asjad on meil samas seisus nagu 15 aastat tagasi, aga elu on nii palju muutunud. Kasvõi mängijate liikumised tuleb klubide vahel selgeks teha - praegu ei ole need ajaga kaasas käinud."
Külastaja Kommunkatsioon:
14:52
Herem*
Külastaja Kommunkatsioon:
14:52
Ainus mure ongi praegu see presenteerimine. Kui Reim peale tuli, siis oli see ampluaa eriti suur Klavani ja Reimi vahel. Üks rääkis tuttaval teine pähe õpitud teema. Raku oli veidi kunstlik ja aeglane. Aga seda saab arendada. Vest lihtsalt ägiseb
Siim Pulst:
14:52
Käesolevast artiklist leiate nüüd ka värske pressiteate, kus Klavani programm kokku võetakse.
Siim Pulst:
14:53
 Lavale saabub endine tippväravavaht Mihkel Aksalu.
Külastaja Mart:
14:54
@Kommunikatsioon. Aga võib olla siis võiksi Reimi panna presidendiks?
Siim Pulst:
14:56
Mihkel Aksalu: "Hiljuti jäi mul seljataha 20 aasta pikkune mängijakarjäär. Mul on arusaam sellest, milline kohustus lasub mängijatel ja treeneritel Eesti koondises. Meie väljakutseks jääb väike inimressurss, aga see ei tähenda, et me ei võiks meelelaadilt suurelt unistada. Me ei tohi unustada ka naiste koondist ja noori. Selleks, et koondistel läheks hästi, peab meil olema alaliidu tasemel väga hea spordijuhtimine, võib-olla palju avatumalt kui täna."
Külastaja Kommunikatsioon:
14:58
To Mart. Naljaga pooleks miks ka mitte :D aga minu jaoks tegelt polegi tähtis kes on pukis, vaid tähtis see, kuidas ta koguv kokku tiimi. Tegelt palju juht juhib? Juht vastutab. Aga hea tiim toob tulemused. Tihti kiidetakse ainult juhti, aga ma arvan et Pohlaku kriitika on toonud kehv tiim ja ambitsioonide puudumine. Rakul on tutvusi ja ma arvan et need on tähtsamad kui see aeglane ja veniv jutt. Toetus oleneb, mitte Ott Järvela kommentaarid, mis siin varsti tulevad.
Külastaja Kommunikatsioon:
14:59
Ma arvan, et halb juht on juht, kes tahab kõike teha, pigem võiks juht olla nagu Ragar. Tunnistab ka ise, et pole kõiges hea ja kaasab inimesed, kes teda täiustavad. Ega ükski ajakirjanik ja PRi spets ei jaga jalkat nagu raku, aga ta jagab kindlat haru jnejne
Siim Pulst:
14:59
Andres Birnbaum tuleb lavale. Temaga seoses tuleb kohe meelde üks põnev arvamuslugu.
Külastaja Martin:
15:00
Veits vara või hilja küsida, aga kas jalgpallihallide projektidega ka edasi minnakse, et igas maakonnas need ikkagi olemas oleks?
Külastaja Bonzo:
15:00
Inimene peab täiesti kapsas olema kui arvab, et Pohlak suudab järgnevate aastatega rohkem teha kui Klavan. Tal oli selleks 20 aastat aega, puhaku jalga.
Siim Pulst:
15:04
Andres Birnbaum: "Tahame Eesti jalgpalli siduda nii valdkonniti kui ka regiooniti. Mina esindan Tartut ja olen Tammekas kolm aastat vabatahtlikuna töötanud. Olen tegelenud videoanalüütikasüsteemi ja muude tehnoloogiliste seadmetega. Tehnoloogia on jalgpallis üheks mängumuutjaks. Andmemaht jalgpallis on umbes 74 korda suurem kui korvpallis, aga treenereid ei ole ju 74 korda rohkem, nii et jalgpallis on palju rohkem silmale nähtamatut. Olemas on tohutu ajalooline andmestik, mille põhjal on tehisintellektil võimalik teha uusi järeldusi."
Külastaja Kommunikatsioon:
15:04
Ainus asi, mis mind muigama panigi ongi see, et raku on minu arvates jalkast rääkides väga terav ja hea suhtleja, aga täna jooksis kokku. Vb oleks võinud presentatsiooni jagada ka nii, et kuuest punktist nt tehnoloogiast ja innovatsioonist räägib vastav tiimiliige jnejne. Praegu jäi tunne, et jalgpallur hakkab justkui geenitehnoloogiast rääkima. Jah, juht peab valdama teemasi, aga tegelikult juht räägib samuti seda, mida nõunik või spetsialist ette annab. Ehk mõttekoht ülesehituse kohta. Aga see on ainult minu arvamus. Muidu väljanägmine viis ja idee viis.
Külastaja to Mart:
15:04
Reim oleks tugevam kandidaat, siis oleks ta selle lükke teinud ehk juba ise varem. Klavan näitas enda töökust karjääri vältel väga palju ja ka nüüd, tuleb, võtab ette ja hakkab tegutsema. President üksinda ei teeks midagi (Pohlaku näiteks).
Külastaja ai:
15:05
Birnbaum tunudb asjalik täiendus tiimi!!
Külastaja J:
15:06
Väide, et Reim pole tugev - ma ütleks, et vaidleks vastu. Tal on mitmest perspektiivist vaade ja korralik kogemus. Alates treenerirollist kuni klubijuhini ja ta on kursis nende teemadega, mis lonkavad siin jalkamaastikul mõlemat jalga.
Siim Pulst:
15:06
 "Eesti on tehnoloogiariik, aga paraku jalgpalli sees oleme suhteliselt keskpärased või alla selle. See on natuke piinlik. Peame muutuma andmetepõhiseks. Praegu teeme palju otsuseid kõhutunde pealt, aga maailm liigub andmepõhise lähenemise suunas. Riigis puudub üldine talentide haldussüsteem, iga klubi toimetab suhteliselt autonoomselt, ja ilma selleta ei saa tehisintelligenti kasutada, et ta jalgpallisüsteemi efektiivsemaks saaks teha."
Siim Pulst:
15:08
 "Teiseks peame looma videoanalüütika infrastruktuuri staadionite baasvarustuse hulka. Ja lõpetuseks kolmanda punktina tahame, et Eesti jalgpall saaks tehnoloogia järgi tuntuks, sellega sünonüümseks."
Külastaja huviline:
15:08
Raske kuidagi näha, mis täpset rolli hakkaksid Herem, Aksalu, Särav ja teised kandma. Me teame, mis nad teinud on, aga millega nad täpselt tegelema hakkaksid?
Külastaja J:
15:10
Rahu @huviline . Enne tuleb vest puldist maha saada.
Külastaja to huviline:
15:12
aga ütle siis, mida on teinud ja mis väärtust pakkunud tänased juhatuse liikmed nt Gerd Müller, Ainar Leppänen, Teet Ilves, Priit Penu, Eduard Rõžov jnejne
Siim Pulst:
15:12
Uutest liikmetest praegu kõik, Ragnar Klavan hakkab ürituse otsi kokku tõmbama.
Külastaja J:
15:13
Kohta soojendanud Raku meeskonnale oleks õige vastus
Siim Pulst:
15:15
Klavani tegevuskava näeb ette jalgpallikogukonnaga arutelude jätkamist ning lõpuks tippjalgpalli konverentsi, kus osaleksid ka rahvusvahelised eksperdid.
Külastaja trk:
15:15
Päris inetult räägib Toomas Vara, saaks ju teisiti ka.
Siim Pulst:
15:18
Publikust sai sõna Nõmme Kalju juht Kuno Tehva. "Euroopa rahastusmehhanismid liiguvad selles suunas, et kõik vahendid ja rahamahud kasvavad. Selle nimel teeb tööd väga suur meeskond ja suures plaanis jagatakse see kaheks, klubidele ja koondistele. Oluline on klubide toetamine ka jalgpalliliidu läbi, aga viimase kümne aasta jooksul on Eesti saanud Läti ja Leeduga võrreldes kõige pisema osa nendest summadest."
Külastaja Son of Anarchy:
15:18
Villu Parvet on veel puudu ...
Siim Pulst:
15:20
Ragnar Klavan: "Eesmärgid peavad olema ambitsioonikad ja mõõdikud peavad olema täpsed. Valimiste päevaks on need mõõdikud kindlasti paika pandud, ikside asemel numbrid."
Külastaja pontu:
15:22
Kuigi Läti ja Leedu saavad meist rohkem raha, asub Eesti Lätist ja leedust FIFA edetabelis kõvasti ees.
Siim Pulst:
15:26
Klavani lõppsõna: "Ma olen inimene, kes usub unistustesse. Kui Eestis on olemas suurte unistustega poiss või tüdruk ning head treenerid, motiveeriv keskkond ja kodused kangelased - eestlased, kes mängivad maailmatasemel -, siis ma usun, et tema jõuab ka sinna. Hetke paigalseis on minu jaoks murettekitav, FIFA ränkingu 123. kohaga ei saa rahul olla ja see on ka põhjus, miks ma kandideerin jalgpalliliidu juhiks koos oma meeskonnaga."
Külastaja Kommunikatsioon:
15:26
ma ei tea kas see kisub isiklikuks, aga mils OJ seal esinema hakkab.
Külastaja trk:
15:26
See, et Läti ja Leedu saavad "palju rohkem" raha, eks selle kohta kuuleb varsti, kas see on õige. Aga noh, eks Leedu ja Läti on suuremad riigid ka.
Külastaja Martin:
15:28
Näed, Ott küsib minu küsimuse
Külastaja trk:
15:30
Mis häma see nüüd on? Et ikkagi peaks väiksemad klubid üle laskma?
Siim Pulst:
15:31
Ott Järvela ja teisedki ajakirjanikud esitavad otse-eetris kriitlisi küsimusi, mis kõlab ettevalmistatud kõnede järel värskendava lõppfaasina sellele üritusele. Klavan tuleb küsimustega toime küll, aga ma ei hakka neid siin eraldi tsiteerima, Soccernetil on kohal oma ajakirjanikud, kes toodavad peagi täpsemat materjali.
Siim Pulst:
15:32
Kui keegi mõtleb selle ülekande ülevaatamisele, aga aega napib, siis soovitan igatahes otse lõpposa juurde liikuda.
Siim Pulst:
15:37
Pooleteise tunni pikkuseks kujunenud üritus on lõppenud.
Siim Pulst:
15:38
Kui eelmised poolteist kuud valitses suhtkoht vaikus, siis nüüd saabus korraga väga palju infot - programm, tiimiliikmed ja nende nägemused. Mõtte- ja kõneainet pikaks ajaks.
Siim Pulst:
15:39
 Aitäh jälgimast ning jääme ootama kohapealset kajastust.